Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en als je dan één ouder hebt die de verantwoordelijkheid wel neemt werd dat kindje uitgelachen.
Love_Silver schreef:Ik rij altijd met cap op onze manege wordt het niet getolereed zonder. zelfs als een vriendin broertje zusje etc erop zit en jij ernaast loopt moet diegene een cap op en ik voel me onveilig zonder cap en bodyprotector want een cap zorgt er niet voor dat je geen dwarsleasie krijgt. Het zit in je rug dus als je met je rug over het hek geslingerd word kan je nog zo braaf een cap dragen maar die vangt de klap niet op.
criollo_yess schreef:Het dragen van een cap of niet, vind ik ieders eigen keuze. Verbaas me wel een btje over de veroordelende toon van vele (niet iedere!) capdragers. Heb de indruk dat niet-capdragers een stuk toleranter en minder veroordelend zijn over de keus van het al dan niet een cap dragen.
Ook opmerkingen als je bent dom of je hebt geen hersens, zijn bijzonder veroordelend. Je kunt de keuze dom of hersenloos vinden, maar dat is wat anders dan mensen direct als dom of hersenloos bestempelen.
criollo_yess schreef:Het dragen van een cap of niet, vind ik ieders eigen keuze. Verbaas me wel een btje over de veroordelende toon van vele (niet iedere!) capdragers. Heb de indruk dat niet-capdragers een stuk toleranter en minder veroordelend zijn over de keus van het al dan niet een cap dragen.
Ook opmerkingen als je bent dom of je hebt geen hersens, zijn bijzonder veroordelend. De keuze voor het niet dragen van een cap is misschien dom of hersenloos, maar dat is wat anders dan mensen direct als dom of hersenloos bestempelen.

Beweren dat capdragers dat minder zijn is absoluut een goed voorbeeld daar van.
Ik let er eigenlijk niet echt op of iemand met of zonder cap rijdt ténzij die persoon om één of andere reden zelf "zoekt" naar commentaar (door dus bv iemand te ontmoedigen die wel een cap wil opzetten.).
Ayasha schreef:waarom denk je dat ze zelf geen last heeft oreade?

Anders mag je mij daar altijd via pb over aanspreken of meer info over vragen