Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Heb ze op maat laten maken en ze zitten super dus kan Weer een paar jaar verder 
me hele teen is open gescheurd echt een groot gat
.
Ook heb ik niet eens een echte paardrij jas, maar een oude G-Star jas van 2/3 jaar terug, die ik nog steeds pas. Het boeit me dus eigenlijk ook vrij weinig wat ik draag.. als het maar lekker zit en zijn bedoelingen waar maakt.
maar heb wel een echt KNHS shirt die ik af en toe aan heb die ook gewoon heel duur was maar ik hoef niet echte merkkleding voor paardrijden hoor! haha Wil wel graag goeie merkrijbroeken. Heb ze gehad die ik 3 keer aanhad en zaten gaten al in.. maar voor de rest lekker oude kleren aan
Maar ja, dat vind ik.
xSlvna schreef:Ja maar kijk, ik loop dan zo goedkoop geleed rond, zij niet, daarom heeft mijn paard wel vaak genoeg een hoefsmid op bezoek etc.
Prioriteiten hè, genoeg kinderen krijgen van papa en mama alles in de kont gestopt, ik moet er toch echt zelf voor werken en dan denk je wel 10 x na voor je je uggs en bontkraag-jasje op stal gaat verpesten.

paardlief wordt dan weer wel regelmatig verwend met iets nieuws, niet dat hem dat uitmaakt waarschijnlijk