Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb uiteindelijk toch gewoon gekozen om mijn zwart jasje wat leuker te maken. Heb er iets meer taille in gemaakt, er zat weinig model in. Daarnet nog mooie knoopjes gekocht, ga ze er straks of morgen aanzetten en dan plaats ik zeker een foto. Ik wil eventueel wel nog een zilveren randje aan het kraagje, maar dat bekijk ik wel nadat de knoopjes erop staan.
Jalenka_Kiya schreef:Kleinvosje heel erg mooi geworden je set, staat ook mooi bij je paard.
Chique knopen hierboven! Met een jasje opleuken kun je snel wat leuks krijgen, ik had nog geen uurtje werk maar met wat biesjes en nieuwe knopen is het wel een ander gehele geworden. Heb al veel leuke reacties gehad.
Als ik meer tijd heb dan komt dat eigengemaakte jasje vast wel een keer. Echt een winterklusje denk ik.
Het maakte bij dit jasje dan ook niet zo veel uit als ik het verpeste, voor die 5 euro gaan we het niet laten
kleinvosje schreef:[ Afbeelding ]
Het eindresultaat! ik heb zelf nog even snel een plastron erbij gemaakt, en het oornetje gepimpt! Ik ben onwijs tevreden met het eindresultaat, en gisteren draaiden vele hoofden zich om haha!
ik dacht, wie stuurt er mij nou een brief met Lieve is Lief
hahah
maar ik heb altijd dat ik op mn flap ga zitten en zie nou dat dat bij jou ook zou is
of heb je daar geen last van? ik gooi hem altijd over mn zadel!
als het binnen is zal ik een fotootje laten zien
de nieuwe ga ik wel helemaal zelf maken tot ik er niet meer uit komt haha
Helemaal leuk al die zelfgemaakte jasjes. Ik ga er zelf ook een laten maken door mijn schoonmoeder(weet ze nog niet haha, maar zal ze leuk vinden
) en vind het leuk om hier wat rond te struinen over ideeen 

Nueve schreef:Iemand nog tips voor een naaimachine van plusminus 200 euro?