Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ilovemyhaf

Re: Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 13:01

Ik heb er zelf eentje gehad, vond hem niet zooo fijn zitten, was ook maar erg goedkoop eigenlijk.

ik rijd altijd met een normale bh, maar goed, heb maar een A cup..

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 13:52

Afgelopen zondag was er (toevallig zappend tegengekomen) een stukje op tv over gehandicapte ruiters die een dressuur wedstrijd hadden. Één van de ruiters werd door een tv-ploeg gevolgd bij de voorbereidingen en de wedstrijd. Keurig gekleed in wedstrijd kleding, niets op aan te merken, maar geen goede beha. Bij de draf en galop was het geen gezicht. Zo zonde want ze reed heel goed, werd ook eerste! Waarom wel veel geld uitgeven aan je sport, maar niet een goede beha aanschaffen? Haar familie heeft ook alles gefilmd om het thuis nog eens na te kijken, dan moet zoiets toch opvallen??????

jet99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 15:21

ik ben nu 11 jaar heen heb nog niet echt een BH nodig maar het begint al aardig te komen maare... nou wou ik vragen: kun je met borsten dan nog wel een bodyprotector dragen? please stuur het me met een pb-tje :o

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 15:38

Tuurlijk kan dat :) Zie genoeg meiden die een goede voorkant hebben, en die een BP dragen :)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 15:56

x_Jeanine_x schreef:
Tuurlijk kan dat :) Zie genoeg meiden die een goede voorkant hebben, en die een BP dragen :)

Nou, ik dus niet. Ze worden dan zo platgedrukt dat ik echt alleen nog maar pijn heb. Maargoed, ik heb cup H hè, de meeste mensen zullen die cup niet krijgen of hebben dus er ook geen last van hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 15:59

Ik rijd ook met bodyprotector, en heb er geen last van :)
Juist handig, ik rijd nog wel met sportBH maar met een iets minder stevige kan ook wel, de boel wordt aardig platgedrukt dus beweegt niet meer.

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 16:02

Ik draag de laatste tijden toch regelmatig een sportbeha zowel tijdens het rijden als tijdens het hardlopen!

Mennn, ik heb laatst de Cascaderun in Hoogeveen gelopen, nou nou nou wat je daaaar ziet!! 8)7

Echt sommige dames moeten ongetwijfeld 2 blauwe ogen opgelopen hebben!! #)

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 16:20

Bij de Aldi hadden ze tijdje geleden ook sport BH's. M'n moeder had er maar eentje voor me meegenomen maar moet zeggen dat die echt super zit! brede banden overal en bij je schouders nog een extra stukje zacht. Alleen wel helaas weer zo'n dun laagje stof...... dus draag er nog maar wat onder.

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 16:28

Wat een BP betreft: je hebt toch speciale voor vrouwen? Ik draag geen BP maar ik kwam op internet tegen dat er een speciale BP is voor de "vrouwelijke vormen". Het lijkt mij dat er dan meer ruimte is en dat alles niet platgedrukt wordt wat niet comfo is volgens mij! Misschien een :)* voor vrouwen met een maatje meer?

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 16:35

HIHIHI...grappig topic en heel herkenbaar!
Kan me een vrouw herinneren met een bloed mooi dier ( dame kon ook best heel fijn sturen) maatje BH groot, groter, grootst denk ik!
Paard en amazone liepen Z, dus echt een fijne combinatie....maar die tieten!!!!
Hemel ik heb er nu af en toe nog nacht merrie´s van!
Dat moet PIJN hebben gedaan! die gingen tot haar ogen zowat met doorzitten en in de Z moet je doorzitten de hele proef!
Dus TS ik snap echt helemaal, compleet, voor 100 % zeker, wat je bedoeld!!!!!

Gelukkig heb ik maatje 0 en heb er geen last van!!! :D :D :D :D :D :D :D

blondie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:18

Misschien dat iemand mij hier kan helpen. Ik ga binnenkort ook weer paardrijden en ik heb zeker een sportbh nodig. Maar ik heb een hele moeilijke cupmaat en ik kan nergens een sportbh vinden. Mijn maat is 60GG. Heeft iemand tips?

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:32

blondie123 schreef:
Misschien dat iemand mij hier kan helpen. Ik ga binnenkort ook weer paardrijden en ik heb zeker een sportbh nodig. Maar ik heb een hele moeilijke cupmaat en ik kan nergens een sportbh vinden. Mijn maat is 60GG. Heeft iemand tips?

Misschien kun je hier iets vinden: http://www.grote-cupmaten.nl/
Er staan verschillende sportbeha's op in cup 60GG (of 60H=gelijk volgens mij)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:41

patpen schreef:
blondie123 schreef:

http://www.bravissimo.com

Zeeer aan te raden. (60GG = 28GG)

blondie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 19:41

patpen schreef:
blondie123 schreef:

Heel erg bedankt!

blondie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:10

_Arwen_ schreef:
blondie123 schreef:
http://www.bravissimo.com

Zeeer aan te raden. (60GG = 28GG)
Maar dat gaat in dollars, ik vind dat een beetje onhandig. Ook met eventueel terugsturen.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 07:37

grappig de reclame onder in nu maximizer, 2 cup sizes bigger NEE bedankt :=

ik wil de Freya Active misschien vandaag bestellen kijken of dat wat voor me is :)) die lijkt me wel wat. heeft iemand daar ervaringen mee in een D/E/F cup?

edit zie nu pas die rand over de cup's hmmm das wel weer jammer valt dat op met een normaal strak truitje dr over heen?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 07:50

ik heb de freya active altijd graag gedragenmet mijn h cup; heb 7 weken geleden een bvk gehad en heb nu een d/e cup en wil graag weer de freya active gaan bestellen

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 08:39

ok die bevalt dus goed :)

heb zowiezo de hema besteld die was 10 euro die moest ik gewoon proberen

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 09:07

Ik heb ook de freya active in 75D. Geen last van de rand over de cups. Wel vind ik dat de wijdte strakker valt dan normaal (of ben ik dikker geworden :=).

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 09:30

Seven schreef:
grappig de reclame onder in nu maximizer, 2 cup sizes bigger NEE bedankt :=

ik wil de Freya Active misschien vandaag bestellen kijken of dat wat voor me is :)) die lijkt me wel wat. heeft iemand daar ervaringen mee in een D/E/F cup?

edit zie nu pas die rand over de cup's hmmm das wel weer jammer valt dat op met een normaal strak truitje dr over heen?

Ik heb de bit...
Is niet met voorgevormde cups.

Wel voorgevormd zijn de ODLO Medium Balance Fit, ODLO High Power Front Fit, Truimph Triaction Hybrid Star, [***] Active 5529.

Dit zijn enkele modellen uit de Bit.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 09:31

Seven schreef:
ok die bevalt dus goed :)

heb zowiezo de hema besteld die was 10 euro die moest ik gewoon proberen

Vergeleken met een echte sportbh heb je daar niets aan :P Vind ik in ieder geval, ook al prijzen ze 'm in het ziekenhuis de hemel in... :+

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 09:33

Ik dacht dat die van de hema 15€ waren? In ieder geval de level 3. En ze geven mij wel evenveel steun als mijn andere sport-bh's van tussen de 50€ en 70€.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 09:34

blondie123 schreef:
Maar dat gaat in dollars, ik vind dat een beetje onhandig. Ook met eventueel terugsturen.

Het zijn ponden ;). Het is vooral handig als je het model al kent en weet dat hij past, want ze zijn behoorlijk veel goedkoper.

Ik bestel er altijd omdat ik mijn cupmaat nooit in NL kon vinden. Ik heb er al 6 besteld en een bikini, en heb nog nooit gehad dat het niet paste.

Daphx93

Ik draag ook geen sport BH.
Gewoon een normale.. Maar ik heb dan ook maar een kleine 65B :')

Janine1990

Mizora schreef:
Ik dacht dat die van de hema 15€ waren? In ieder geval de level 3. En ze geven mij wel evenveel steun als mijn andere sport-bh's van tussen de 50€ en 70€.

Zo duur was mijn hema idd ook... Maar vind het niet half zo prettig als m'n SA.
Probleem van de hemabh was in mijn ogen dat het de laag uitgesneden was. En de bh dus niet de gehele borst kon ondersteunen.