Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Susyb schreef:__Astrid schreef:Wannabe Tinker
Dan kan ik beter Wannabe Fries doen..
Tinker lijkt hij helemaal niet op :
even fototje van mijn apard als inspiratie :
[img]http://94.100.114.51/628100001-628150000/628131301-628131400/628131346_5_2zSt.jpeg[img]
KIjk je kan zien dat er maar enkele witte haren op zijn hoofd zitten maar op mijn stal word hij vaak een nepfries genoemd (terwijl hij voor de rest toch echt een fries is.)
melanie81 schreef:Wie weet er iets leuks met een Groninger in friesland?
ik rij namelijk vaak buiten en mensen zeggen dan wat een leuke fries. dan vreet ik mezelf op en denk dit is toch echt geen fries dat zie je toch wel????
ik wil het proberen om met hotfix een leuke tekst erop te krijgen. het lijkt mij dat dat mogelijk moet zijn.
alison_belle schreef:Iemand nog een idee voor een western quarter, stoer breed ruintje?
coiboi schreef:alison_belle schreef:Iemand nog een idee voor een western quarter, stoer breed ruintje?
Quarters staan bekend om hun snelheid op de kwart mijl.
Overigens is hun acceleratie hoger dan die van een Ferrari.
(uiteraard niet allemaal)
Dus je zou iets kunnen zeggen in de trand van;
'Ferrari; 0-50 in 4 seconde'
'[naam paard] 0-50 in 4x aanzetten'
of
(G)razend snel!
melanie81 schreef:Wie weet er iets leuks met een Groninger in friesland?
ik rij namelijk vaak buiten en mensen zeggen dan wat een leuke fries. dan vreet ik mezelf op en denk dit is toch echt geen fries dat zie je toch wel????
even een foto van mijn knollie ter inspiratie:
ik wil het proberen om met hotfix een leuke tekst erop te krijgen. het lijkt mij dat dat mogelijk moet zijn.
coiboi schreef:alison_belle schreef:Iemand nog een idee voor een western quarter, stoer breed ruintje?
Quarters staan bekend om hun snelheid op de kwart mijl.
Overigens is hun acceleratie hoger dan die van een Ferrari.
(uiteraard niet allemaal)
Dus je zou iets kunnen zeggen in de trand van;
'Ferrari; 0-50 in 4 seconde'
'[naam paard] 0-50 in 4x aanzetten'
of
(G)razend snel!