Kleding voor de beter gevulde ruiter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Kleding voor de beter gevulde ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 12:12

sapph is ook niet mijn merk heb dr 3 gehad en alle drie binnen 5 maand gebroken beugels :( daarbij vind ik ze of te aan sluitend of te los als ik E80 of E75 neem helaas want ze hebben mooie bh's

Bh's online bestellen durf ik dan ook niet meer heb t elke keer zo verschillend dat ik dan aan t terug sturen blijf :=

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:00

ik doe niet meer aan goedkope bh's wil alleen nog maar primadonna, die blijven mooi, lubberen niet, gaan echt jaaaaaren mee.

WhiteWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 13:37

tisby schreef:
Nette kleding WhiteWoman, waar komt je trui vandaan als ik vragen mag?

Deze was van mijn vriend, maar hij kom bij Jack&jones vandaan

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 14:59

miccamaaike schreef:
Dit ben ik met mijn nieuwe ff check mate! En met mijn nieuwe bijrijdpaard :)
Leuk paard, leuk setje jullie en leuke broek natuurlijk! ;)

WhiteWoman schreef:
Dit soort kleding heb ik meestal aan met paardrijden. De broek komt bij amazoneXL vandaan.
Staat goed jullie samen!

Ennuhhh dames, leuke foto's staan ook goed op m'n "Wall of Fame" hè! 8-)

paardemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:08

als we het nu toch over Bh's hebben
wat voor bh hebben jullie aan onder het rijden?
ik meestal een sport bh , maar het zit echt slecht,, ;(

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:12

Altijd een sportbeha, anders komt het niet goed ;)

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:36

Zo'n sport bh van Anita.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:44

eerst had ik die van Anita maar nu heb ik www.sportbeha.com ondekt en dan de Enell.
Geweldig ding, duurt ff voordat je de 11 haakjes dicht hebt zitten maar dan zit het ook als een huis

Marall

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 19:14

Je hebt sapp bh speciaal voor de grotere maten en die zitten beter en steviger als een marlies dekkers!
Ik heb er meerdere van marlies en meerdere van sapp.
En ik maat 95E of 90 F.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 19:19

Suusje1972 schreef:
miccamaaike schreef:
Dit ben ik met mijn nieuwe ff check mate! En met mijn nieuwe bijrijdpaard :)
Leuk paard, leuk setje jullie en leuke broek natuurlijk! ;)

WhiteWoman schreef:
Dit soort kleding heb ik meestal aan met paardrijden. De broek komt bij amazoneXL vandaan.
Staat goed jullie samen!

Ennuhhh dames, leuke foto's staan ook goed op m'n "Wall of Fame" hè! 8-)

Thanks! Ik zal eens even vragen of de eigenaresse van t peerd dat goed vindt!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 19:35

Gewoon in mn gewone bh. Nog nooit de moeite genomen om een sportbeha te kopen :P

Ik heb overigens laatst mijn eerste Sapph'jes gekocht. Al mijn bh-beugels zijn gebroken (zonder goede reden, waren bh's van een paar maanden oud :() dus was zwaar toe aan nieuwe bh's. Dus ik naar de Livera, want in de Hunk kan ik niks meer vinden. Ook al bijna niet toen ik nog een D had..
Dus ik die verkoopster maar om hulp gevraagd, want in E kan ik al bijna niks leuks meer vinden. Ik kwam dus thuis met bh's maatje F! O my god, waar haal je in zo'n maat iets betaalbaars...!
Toen kwam ik dus bij Sapph uit. De speciale grote maten lijn. Maar ik vind die Marlies Dekkers-lijnen zo lelijk, dus die heb ik eraf geknipt. En iedereen verklaart me voor gek :P

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 19:38

Nee hoor ik verklaar je niet voor gek, ik vind die meestal maar ordinair :+

Ik heb gelukkig een maat BH waarin je nog redelijk normaal kunt slagen bij de hunkemoller :)
Een goede sportbh moet ik nog vinden, heb er nu van de hema, die voldoen op zich ook wel.

Black2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:02

Ik heb net een nieuwe rijbroek gekocht bij Amazonexl, de Fuller Fillies Lush zwart, ben heel benieuwd, ga binnenkort weer beginnen met rijden! Heb maat 44/46.

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:14

Ik heb altijd last van bandjes die afzakken. Word er niet goed van. Hebben jullie daar ook last van? Ik heb overigens geen grote cupmaat hoor, gewoon c. Het lijkt met of de afstand tussen de cups zeg maar te groot is waardoor de bandjes wat verder op je schouders zitten. Ook zijn de cups vaak zo schuin dat ze er bijna uit floepen. Erg vervelend en ben dus ook al zoekende.
Heb overigens ook pas een sport BH van de hema aangeschaft. Je moet hem over je hoofd aandoen, anders kan niet en heeft ook geen sluiting. Maar die zit in ieder geval wel goed voor paardrijden!

Vind de Fuller Fillies checkmate van AmazoneXL ook zo leuk, maar hij zat bij mijn buik veel te wijd en hoog. Echt balen!

Zag overigens dat de tattini rijbroeken en de bi colour niet meer op de site staan. Komen ze niet in 'onze' maten Suus?

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:17

Daar had ik ook altijd last van. Heb nu een sportbehad waar de bandjes kruislings kunnen. Ideaal!! :D

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:19

ik doe altijd mijn gewone beugelbh met een sportbh eroverheen, zonder beugel vind ik echt no go.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:23

Misterylady schreef:
Altijd een sportbeha, anders komt het niet goed ;)

Altijd een sportbeha, van Champion.

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:38

Ik heb een broek van fuller fullies van Amazone XL. Zit echt super. maat 48.
De BH stoor ik me nog aan. zag pas een filmpje van mezelf en daar zag ik nog wel wat wat niet naar mijn zin was. ha..ha..

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:32

Blackbinky, als ze er bijna uitfloepen. Heb je dan niet een andere maat nodig? Of misschien ander model?
Ik laat me tegenwoordig adviseren in de Livera. Even over de schaamte heen dat ze echt voor je hokje staan en meekijken, maar aan de andere kant zien ze 100 paar tieten per dag en het personeel is heel professioneel :D
Zou gewoon even om hulp vragen als ik jou was ;)

Miccamaaike dat heb ik dus ook een beetje. Ik zat vorig jaar zomer op de verjaardag van een vriendin, en haar tante is zo'n iets te bruine en hippe vrouw voor hasr leeftijd. Dik tegen de 50, maar poepie bruin met een korte strakke rok en laag decollete. Vind ik persoonlijk dus niet meer kunnen op zo'n leeftijd.
Maargoed zij had ook zulke bandjes en ik heb dus echt de hele middag in haar boezem zitten staren. Was echt niet mn bedoeling hoor, maar het trekt gewoon zo erg de aandacht :+ :')

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 06:53

naar aanleiding van een post hier ben ik nieuwschierig geworden over de gaiters van hh nu heb ik weel gezocht naar ervaringen maar hebben mensen ervaring ermee die dikke kuiten hebben?

in de andere topics zag ik mensen met kuitmaat 38 nou aan die info heb ik niks haha meer over kuitmaat extra groot :o

die tips over die polo's neem ik ook van harte
ik heb ook bh's van saph en van een paar heb ik ook die slierten afgeknipt je kan bijna geen normaal shirtje meer aan of je ziet ze al dus heb ik er van een paar die dingen afgeknipt :o wil niet dat er mensen naar mn boezem gaan staren zoals duChambre _O-

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:38

Heb bh's van saph gepast en die zitten dus echt voor geen meter bij me! Beetje jammer :\
Ik ga gewoon stug door met zoeken!

Met paardrijden draag ik altijd een sportbeha. Deed eerst ook altijd in mijn gewone bh maar dat vond ik toch niet zo'n succes 8-)

Ik wil nog wel een nieuwe sportbh heb er nu een van gewone stof maar die snijd nogal snel in m'n huid. Hij voldoet voorlopig nog wel, maar tzt komt er een nieuwe :)

WhiteWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:45

Stephanie_86 schreef:
naar aanleiding van een post hier ben ik nieuwschierig geworden over de gaiters van hh nu heb ik weel gezocht naar ervaringen maar hebben mensen ervaring ermee die dikke kuiten hebben?

in de andere topics zag ik mensen met kuitmaat 38 nou aan die info heb ik niks haha meer over kuitmaat extra groot :o

Ik heb zelf de gaithers van HH. Ik vind ze erg fijn alleen wel erg kort, maar mijn kuitmaat wisselt (normaal rond de 44 cm) nogal en door het elastiek bij de rits wordt dat prima opgevangen. Ik zou zelf nu wel liever een wat dure, mooiere gaither nemen, maar ik had daar toen even het geld niet voor.

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 09:34

Over de sportbeha's
ik zweer bij schockabsorbers! Heb verschillende gehad, ook die van Anita... Maar echt schockabsorbers zijn voor mij het beste. Heb een aardige cupmaat dus alles moet wel goed blijven zitten.
Ik heb die van mij gekocht bij Epplejeck.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:08

Zelfs de shockabsorbers geven mij niet voldoende steun. Ik zweer tegenwoordig bij de Compression BH van PureLime (hebben ook een webshop en je kunt via de site zien welke winkels ze verkopen). Deze bandjes kunnen kruislings wat ik persoonlijk erg fijn vind.

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 11:19

Blackbinky schreef:
Zag overigens dat de tattini rijbroeken en de bi colour niet meer op de site staan. Komen ze niet in 'onze' maten Suus?
Ik durf het niet meer te zeggen, wacht als sinds kerst... daarom heb ik ze er maar af gehaald.

Ik vind trouwens die Marlies Dekker bh's ook zo vreselijk ordinair. Die bandjes die onder je kleren uitkomen, vreselijk. Beetje het string uit je broek verhaal. :o