felicity schreef:Helaas hebben ze bij mij maar een jaar geleefd. Het rubber begon aan de zijkant van de voet te barsten waardoor er als nog water naar binnen kwam.
Wel vond ik dat ze een zeer goed voetbed hadden en ook warm genoeg waren en ze waren ook echt goed waterdicht tot ze begonnen te barsten.
Ik vond ze te prijzig om er maar een jaar mee te doen en heb ze dus niet meer gekocht.
Dit had ik ook, bij mijn eerste paar al na een half jaar, ze zijn door de Paardendragist teruggenomen en ik kreeg nieuwe. Ook dit paar is na een jaartje bij de bal van de voet, waar het knikt als je loopt gaan scheuren, eerst een randje los en dan gaat het verder....daarna kwam er ook een scheur dwars over de achillespees, waar de laars aan de achterkant een kleine knik maakt met lopen. Ik was ook heel blij met de warmte en het goede voetbed, en de (kortdurende) waterdichtheid. Maar ik verwacht van een laars in deze prijsklasse toch wel dat ze vijf jaar meegaan, voor die paar uurtjes per dag dat je ze in de winter draagt.
Ik heb nu een paar goedkope neopreen stallaarzen bij Agradi besteld, eens kijken of die bevallen.