Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Abeltje77 schreef:Ik heb er laatste echt nog 's avonds thuis over na lopen denken... wat is het voor iemand die zo'n wasbeer mishandelt, vilt en levend weggooit. Wat voor mensen zijn dat? Hebben die mensen nog wel een greintje goedheid in hun lijf? Kunnen dit soort mensen nog geraakt worden door iets? Als je zo'n minachting hebt voor leven en lijden en mededogen... wat bén je dan voor iemand?
JulienSVU schreef:Leslie, wat probeer je met die foto te bereiken? Ik ben het er mee eens dat het mooier is. Maar dat gaat bij mij niet boven het leed.
Ik zie het al helemaal voor me

tuurlijk kan ook dat bont, alles wat haar is en wat er af kan... dat kan
Heb wel een schapenvacht gehad voor onder mijn zadel.. Maarja, dat is van een lam dat niet levend word gevild..

Leslie90 schreef:Twiggy, JA ik heb gezien hoe dat gaat op YouTube, ja ik heb gehoord en ja ook die pijn.
Maar wat wou je daar tegen doen dan? Wat heeft het voor nut om het niet te kopen? Dacht je dat ze ermee zitten als 1 persoontje het niet koopt? Denk het niet.
Als ze dat met mensen doen is het strafbaar, een dier is volgens de wet niet meer dan een product waar alles mee mag worden gedaan.
Ik keur het niet goed, maar er zijn veel ergere dingen op deze aarde.

Leslie90 schreef:Twiggy, JA ik heb gezien hoe dat gaat op YouTube, ja ik heb gehoord en ja ook die pijn.
Maar wat wou je daar tegen doen dan? Wat heeft het voor nut om het niet te kopen? Dacht je dat ze ermee zitten als 1 persoontje het niet koopt? Denk het niet.
Als ze dat met mensen doen is het strafbaar, een dier is volgens de wet niet meer dan een product waar alles mee mag worden gedaan.
Ik keur het niet goed, maar er zijn veel ergere dingen op deze aarde.
ook zo'n grappige opmerking.