nee eerder juist eronder, ik sta op die foto nl niet echt rechtop maar het logotje zit bovenaan mn borstzakje.
YvetteSenna
Geplaatst: 18-10-10 21:40
Wat een gave jasjes allemaal! Nou heb ik een vraagje (misschien staat het wel ergens maar heb ik er overheen gelezen) welke kleuren mogen de jasjes allemaal? zou namelijk ook wel een keer wat speciaals willen en mijn tante is coupuse dus
Ik heb een br event gekocht en koorden op ebay. Heb ze er zelf opgezet.
Janine1990
Geplaatst: 12-11-10 19:49
Waaauw Maaike, gaaf ding zeg! dat aan de mouwen is inderdaad een beetje té, jammer dat hij te kort was zeg! Dekje zou ook gaaf zijn hoor! En vroeger had je een stang en trens hoofdstel met die kleur swarovski er in! Ook in die kleur onderlegt...
Jaja, Ik laat ook mn eigen jasje maken. De stoffenwinkel in het dorp had opheffingsuitverkoop. 70% korting. Ik heb voor 15 euro alle stof, knoopjes ed. kunnen kopen Ik helemaal blij haha. Heb nu aan me tante gevraagd of zij hem voor mij in opdracht wil maken
Gaaaaf eempiej! Ben heel erg benieuwd! Heb je ook foto's van de stoffen? En anders, wat voor kleur is het???
eempiej
Geplaatst: 13-11-10 15:47
Ik heb een donkergrijs jasje, een lichtblauwe voering, en aan de buitenkant komen ook blauwe accenten. Het is wel iets minder felblauw dan dat van XMaaiike. Ik ga wel even kijken of een foto maken lukt
Ships! mn tante heeft geen tijd om een jasje te maken tot maart balen!
dankje ! Oh dat vind ik helemaal niet! Misschien dat het er nu een beetje stom uitziet, ik had m'n guardian angel naast het logo van kentucky gedaan dat ziet er ook een beetje gaar uit