Wat vinden jullie het meest frustrerende?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Re: Wat vinden jullie het meest frustrerende?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 02:56

Da's voor mij simpel:
Ik rij met m'n pony tussen de paarden, toch hoor ik nooit slechte dingen over me wousse haflinger, alleen complimenten, zowel van bezoekers/ruiters als jury.

Maar toch, (en dat is niet vanwege dat ik een luxe haflinger rijd) merk ik in deze regio heel vaak dat Z ruiters (ook bij anderen) vinden dat zij niet aan de kant hoeven te gaan voor B-L ruiters, of het bij M ook zo is weet ik niet. Maar daar kan ik me wel ziek aan ergeren, ieder doet z'n ding op CC en men moet niet denken dat B en M niks zijn... Overigens wil ik hiermee echt niet alle Z ruiters afzeiken!

Parkietjee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 12:32

Haha, ik was is mijn cap vergeten, heel stressvol. En mijn zweep.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 12:34

Ik heb nu 3x achter elkaar 179 gehad :+ Dus ik zal nog wat beter mn best moeten doen

x3_Ine_x3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 12:20

boriskim schreef:
Haha, ik was is mijn cap vergeten, heel stressvol. En mijn zweep.

ben ook al eens m'n cap en handschoenen vergeten.
snel iemand zoeken waarvan ik de cap mag lenen :P

LoisStar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 13:15

ikke20 schreef:
mensen die de bakregels niet kennen.
had een wedstrijd rij in galop op de linkerhand. komt een meisje aan op de rechterhand in stap en vertikte het voor de zoveelste keer om mij gewoon mn voorrang te geven. tja wordt ik best pist om heb er toen ook wat van gezegt

Da's echt irritant !
Als je bij het inrijden naar je sprong wilt komen en opeens een andere pony voor je neus in je lijn komt rijden ! ;(

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 13:25

Ruiters die om welk reden dan ook slecht presteren en daarvoor gefrustreerd hun paard afstraffen.
Waardeloos!

Lover97

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 13:27

jaa, mensen die de halve losrijbak inbeslag nemen door te gaan longeren.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 13:36

mierenhopen als losrij terreinen, bijvoorbeeld met outdoor rosmalen voel ik me zo NIET op mijn gemak. Alle klasses B tm Z rijden door elkaar, vervolgens zijn er nog te veel achtelijke lui die midden in dat terein paardjes gaan staan kijken.. Waardoor ik meer bezig ben met ontwijken en slalommen dan echt rijden. Hierdoor krijg ik stress :D, en mijn paard dus ook.

Als je netjes op een stukje een kleine volte aan het rijden bent in gallop en de andere ruiter dat ziet maar gewoon doortankt waardoor ik mijn paard weer op de rem kan trekken.. Afgelopen keer heb ik gewoon voor het eerst door gereden, andere ruiter miste ons op een haar. Mijn ooh zo brave paard gaf wel nog even een karate schop van schrik na...Sinds dien heb ik der niet meer bij ons in de buurt gezien..

Citaat:
Mensen die alle klasses helemaal uitrijden, ik zie het nut er niet van in, maar frustrerend, nee. Iedereen doet het op zijn eigen manier.

Ik doe dat ook, ik wil mijn paard zo goed mogelijk voorbereiden op de volgende klasse. Je zit te vaak dat mensen elke keer met 10 punten overgaan en uiteindelijk vast lopen. Ik neem er lekker de tijd voor :)

liesjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 22:09

- ruiters die denken dat ze alleen op de wereld zijn met als gevolg dat je steeds moet uitwijken...

- ouders die hun kinderen niet in toom houden.. (had laatst een wedstrijd en naast mijn ring zat een touw gespannen. Kinden dachten blijkbaar dat dit een speeltouw was en ging er woest mee slingen.. met als gevolg dat mijn paard alle kanten op ging behalve de goeie!!)

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 23:09

Ik had een wedstrijd alleen het was al een gestress omdat de sleutel van de trailer verdwenen was...
dus hadden we de trailer van mijn instructrice geleend...
we waren eindelijk op de wedstrijd en kwam ik erachter dat ik mijn rijlaarzen was vergeten en ook dat ze niet schoon gemaakt waren dus mijn pa terug naar stal geraced en mijn moeder werd helemaal gek xD ik ook hoor :P en mijn pa had de laarzen en ik had toch nog kunnen rijden :P en had ook nog een winstpunt :D

jjessica12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 11:24

Lange wachttijden tussen de proeven! Heel moeilijk om je paard dan de 2e proef lekker aan de gang te houden :o

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 13:37

jjessica12 schreef:
Lange wachttijden tussen de proeven! Heel moeilijk om je paard dan de 2e proef lekker aan de gang te houden :o

Daar ben ik het helemaal met je eens :P

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 21:26

Ik erger me het meest op wedstrijd aan asociale ruiters, en dat zijn er een hoop.Mensen die zich bijv. niet aan de bakregels houden.

Of mensen die met z'n poedersuiker de ring in gaan, waardoor de andere paarden ook gespannen worden, blijf dan aub lekker thuis.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 21:42

nou zeg,soms heeft het paard gewoon zn dag niet of lukt het niet zo goed,zijn het ook niet meteen k*tpaarden

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 22:21

Snoevie schreef:
nou zeg,soms heeft het paard gewoon zn dag niet of lukt het niet zo goed,zijn het ook niet meteen k*tpaarden

Sorry daar heb je gelijk in, zal me verbeteren: standaard vervelende paarden die je op elke wedstrijd tegen komt.

Ook irritant:
Vrijdagavond uitgeweest, zaterdagochtend moeten starten. :P

_x_alina_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:35

Als er iets mis gaat. Maakt niet uit wat, dan schiet ik al in de stress. Zelfs als het ook maar heel klein iets is. :')

Verder erger ik me wel eens aan associale ruiters (die dan jou afsnijden en voor je neus gaan rijden, of ze gaan op de hoefslag stappen ook heel iritand) of mensen die hun paard slaan om niks, of als ik iets kwijt ben en de voorlezer iets verkeerds zegt waardoor ik de weg helemaal kwijt ben.

kabriolefaye

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:48

ik haat het als er zo mensen in de paddock rijden en die in de weg rijden en hun pisteregels niet kennen,dan rijdk er dan gewoon door hoor

Iemandiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:50

Ik erger me aan wedstrijdruiters die zeggen dat ik te zwaar ben om een wedstrijd te rijden...OFF die zeggen tss een koudbloed...Dat is ZOOO irritant!!!

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:54

te zwaar en een koudbloed??? ik vind dat ieder mens en ieder paard recht heeft om wedstrijden te rijden :) en zoals de meeste hier boven al zeiden ik erger me ook aan die associale ruiters... die je voor de voeten rijden en dan niet eens sorry zeggen of naar je kijken ofzo en dan met zo'n opgeheven kop rondrijden van "kijk mij nou en kijk mijn mooie pony" daar heb ik ook een hekel aan... :\

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 00:47

het meest stesvolle van wedstrijden is denk ik de voorbereidingen. alles op tijd klaar hebben en niks te vergeten.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 19:00

Hmm, mensen die denken dat ze alleen op de wereld zijn. En dus niet letter op andere ruiters en hun eigen ding blijven doen.

Tegelijk met de Z moeten inrijden, maar dan niet omdat ze aso zijn, maar omdat die oefeningen allemaal zo anders zijn en iedereen kriskras door elkaar aan het rijden is dan.

Uitloop op wedstrijden, terwijl je het nog gevraagd heb een uur van tevoren.

Lange tijden tussen proeven, pony wakker houden dan :=

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 19:04

Ik vind het verschrikkelijk irritant dat mijn lijf niet altijd precies doet wat ik wil :+ Zoals een uit zichzelfbewegende hand, bewegende benen. Zucht :')

mjba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 08:32

Waar ik echt een hekel aan heb is als je een heel goed gevoel over je wedstrijd hebt gehad, En als je dan je punten terug krijgt en je ziet op je protecol staan dat je eerst 181 had, maar dat de jury daarna van een 5 een 4 hebben gemaakt, en van een 6 een 5, zodat je net 179 punten hebt! En dan dat het commentaar dat op je protecol staat is echt iets waar je niks mee kan. En als dan zo'n geit (sorry, minder mooi paard) van 28 ofzo was het (iig bejaard), eerste wordt met 200 punten. Dat was het meest frustrerende wat mij ooit is overkomen.

CChanell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 12:44

Marit1991 schreef:
Waar ik echt een hekel aan heb is als je een heel goed gevoel over je wedstrijd hebt gehad, En als je dan je punten terug krijgt en je ziet op je protecol staan dat je eerst 181 had, maar dat de jury daarna van een 5 een 4 hebben gemaakt, en van een 6 een 5, zodat je net 179 punten hebt! En dan dat het commentaar dat op je protecol staat is echt iets waar je niks mee kan. En als dan zo'n geit (sorry, minder mooi paard) van 28 ofzo was het (iig bejaard), eerste wordt met 200 punten. Dat was het meest frustrerende wat mij ooit is overkomen.

Dat is wel heel frustrerend, was bij mij een wedstrijd en moest tegen nog een iemand (we waren met ze 2e in de rubriek), maar dat mens zat te pluk aan der pony zijn mond en zat vooral niet stil en ik zat wel gewoon stil en netjes, maar dan nog werd zij 1de maar dat kwam dan alleen maar omdat haar pony hele mooie gangen had en Casanova een paar bokken gaf.. ik snap dan wel dat ik -6 had en gelukkig had ik nog een winstpunt maar ik vind het niet kunnen omdat dat mens maar heel de tijd onrustig in der hand was.. vind ik echt zielig voor de pony...

_Hoefslag_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 12:56

179 punten, of net geen 2 of 3 winstpunten hebben gereden...

Mensen die hun pony in de inrijhal gaan op- afzadelen, of wat dan ook...

Mensen die je geen voorang geven, lawaai maken en ouders die staan te schreeuwen...