Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nouja ach ik zie t wel
babydolll schreef:ik baal!! mijn mooie petrie olympics zitten als gegoten, maar na 4 x rijden is de rechterrits gesprongen? Tijdens het rijden schoot er eneens een stukje rits open.. ben af gestapt.. kreeg de rits niet meer naar beneden, en toen ik een stap wou zetten knapte dat dingetje wat die rits dicht en open trekt los aan een kant.. verder geen beschadigingen aan de rits of dat dingetje zelf oid.. iemand enig idee of ik dat ding zelf weer terug kan duwen of ik de winkel waar ik ze kocht moet laten doen?
chivaldi schreef:babydolll schreef:ik baal!! mijn mooie petrie olympics zitten als gegoten, maar na 4 x rijden is de rechterrits gesprongen? Tijdens het rijden schoot er eneens een stukje rits open.. ben af gestapt.. kreeg de rits niet meer naar beneden, en toen ik een stap wou zetten knapte dat dingetje wat die rits dicht en open trekt los aan een kant.. verder geen beschadigingen aan de rits of dat dingetje zelf oid.. iemand enig idee of ik dat ding zelf weer terug kan duwen of ik de winkel waar ik ze kocht moet laten doen?
dat heb ik dus een stuk of 8 keer gehad in een jaar. ben dan ook helemaal klaar met ritsen van petrie heb er nu een rits bij de schoenmaker in laten zetten en die doet het super!!
Daisies schreef:Ze kunnen er wel tegen, maar ze zijn er niet voor gemaakt.
Ik kan op mijn laarzen goed paardrijden, maar niet lopen.
, want dan gaan ze naar je been vormen, en dat lijkt me toch ook wel fijn met rijden..