Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sharon_quiz schreef:De jurycursus werd gegeven in Benningbroek en die meneer legde aan zijn cursisten uit dat je er -1 voor moest geven in dit geval. Ik heb er verder geen verstand van, maar zo werd het wel uitgelegd.
MargrietJonk schreef:(Let op dit is op dinsdag 9 Februari)
Gisteren was ik met een vriendin mee, zij moest een proefje rijden in verband met de jurycursus (L2). Haar laatste middendraf bleef ze doorzitten. 2 van de 14 hadden het maar gezien en daar een -1 voor gegeven.
Citaat:Een -1? Dat klopt niet, als het als fout in het programma aangemerkt wordt, hoort het -2 te zijn. De meesten maken het cijfer gewoon lager, zoals het hoort volgens mij...
Ze kreeg een 8 en een -1 omdat ze door had gezeten in plaats van lichtrijden.
Weet niet sinds wanneer je lengtebuiging moet hebben op de lange zijde?
'T was ook niet zo dat ik er een Wp door had gehad als het wel een goed cijfer was geweest
boemel schreef:Ik had concours L1 op erg slecht terrein. Veel modder, ongelijke bodem en hoog gras.
We moesten een stuk middengalop op de volgte en m'n paard verloor grip en viel op haar kniëen. Vervolgens sprong ze weer omhoog en bleek keurig verder galoperen op de volte.
Zelf vond ik het 't toppunt van braafheid.
Van de jury kreeg ik een 4 met de opmerking "verzet". Nou maakte me dat punt nog niet zoveel uit, maar verzet??
moonprayer schreef:de fries kampioenschappen waren 2jaar terug in het moeras, dus ach