Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rizette

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 10:19

Lijkt me ook niet nodig om ze allemaal op te meten ,ik zou zeggen alleen de grootste maat in de kleur die je wil. Meet ook jouw eigen jas even (die goed past) en diegene die je nu gekocht hebt dan weet je zelf wat je moet hebben / vragen qua omvang. Meten is weten.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 18:50

Toch raar hoor, die enorme maatverschillen. Maar wat Skessa_ hierboven al zegt, meer kleding heeft die stomme eigenschap. Ik heb ooit meerdere exemplaren van dezelfde spijkerbroek besteld, omdat dat model perfect zat. Nou, die zitten allemaal net wat anders, en geen enkele zit zo goed als het eerste exemplaar ;( .

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 23:17

Maar ja, uiteindelijk met die Frieda truien van Kramer ook ineens zo, dat ze anders vallen en ook een stuk dunner zijn.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-24 23:52

Ik mag de jas gelukkig weer opsturen zonder verzendkosten te moeten betalen. Maar ze kunnen me niet vertellen of een nieuwe petrol net zo zal vallen als die, die ik al heb want ze hebben de jassen niet daar, waar zij zitten. Op zich ook logisch natuurlijk, maar dan heeft opmeten ook geen nut. Maar ik ben vandaag bij de Scapino geweest en heb er een heerlijk warme ski jas gekocht van Mountain Peak(nog warmer dan die van Kramer), en je kreeg 50% korting op het tweede artikel in de categorie ski, dus ik heb nog een paar heerlijk warme snowboots van Kjelvik bij genomen. Beide direct vanavond maar in gebruik genomen op stal :) Dus ik ben weer blij (en nog blijer als de verwerking van de retour snel gaat want ik ben nu dubbel geld kwijt _O- ).

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 14:07

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-24 17:14

Ik voer de versie voor paarden met metabole problemen en ben er tevreden over, mis alleen navulzakken.
Ik vraag me wel af wat hier met de BTW gaat gebeuren, gezien de Nederlandse site lijkt me dat ze daar wel iets mee moeten.

Colinda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 20:32

Heeft er iemand ervaring met de therapie producten van Felix buhler?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 21:06

Ik heb de kniebeschermers voor mijn paard en een hoofdband voor mezelf. Geen idee of het werkt. :+

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 21:13

Ik heb de onderlappen. Onze oudere dame vindt het heerlijk. Merk dat ze makkelijker loopt tijdens het begin. Normaal heeft ze meer opstartprobleempjes.
.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 21:59

Ik heb de sprong kappen, het masker en stapmolen deken. Het masker lijkt wel iets te doen, de sprong kappen ook wel gezien ze minder stijf lijkt (lichte artrose in spronggewricht).

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 08:59

Ik heb de spronggewricht beschermers een tijdje gebruikt omdat paardlief om viel en steeds wondjes had op de kogel. Naast dat het nieuwe wondjes voor was zag ik ook zichtbaar snellere genezing van de bestaande plekken. En voelde ook echt warmer en minder stijf.
Heb sinds kort ook de stap molendeken. Deze ga ik vandaag of morgen voor het eerst testen, dus kan ik nog weinig over zeggen.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 10:58

Kun je een foto posten van die deken? Ik twijfel voor die deken maar officieel hebben ze zijn maat (115/165) niet.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 19:29

Celebi schreef:
Kun je een foto posten van die deken? Ik twijfel voor die deken maar officieel hebben ze zijn maat (115/165) niet.

Kan ik morgen wel doen! Wil je nog specifieke foto’s hebben?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 19:36

Ben vooral erg benieuwd hoe het geheel valt qua lengte. En eventueel hoe ruim het is bij de borst. Gaat erom hangen of 125/175 net te groot is of dat het net gaat passen.

Erg bedankt vast! :D

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 20:29

Ik kan ook nog wel foto’s maken van mijne. Nog niet gedaan en uiteindelijk niet getest vandaag.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 20:34

Celebi schreef:
Ben vooral erg benieuwd hoe het geheel valt qua lengte. En eventueel hoe ruim het is bij de borst. Gaat erom hangen of 125/175 net te groot is of dat het net gaat passen.

Erg bedankt vast! :D

Doe ik! Ik zet even een reminder in m’n telefoon anders vergeet ik het. Ik vergeet soms m’n eigen verjaardag nog net niet. :+

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 20:44

Ach het heeft ook geen haast ofzo hoor. Ben gewoon erg benieuwd. Staat al een tijdje op mijn wensenlijstje namelijk.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 17:36

Celebi schreef:

Iets vertraagd maar bij deze.
Heeft dekenmaat 195/198 en deze is 145/195

Afbeelding

Afbeelding

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 20:54

Dankjewel!! Mooie deken! Maar lijkt dan misschien toch wel eerder iets ruimer te vallen dan kleiner. Denk toch dat de 175 te lang gaat zijn voor mijn pony met maat 165.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 22:10

Stom. Ik ben inderdaad een vergiet, sorry, ik ben het echt vergeten. Maar gelukkig heeft iemand je wel de foto’s kunnen sturen. :')

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 22:18

Maakt niet uit hoor. Was het zelf ook weer vergeten. :+

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 11:28

Celebi schreef:
Dankjewel!! Mooie deken! Maar lijkt dan misschien toch wel eerder iets ruimer te vallen dan kleiner. Denk toch dat de 175 te lang gaat zijn voor mijn pony met maat 165.

Je ziet het op de foto niet zo goed, maar de rand van de deken komt idd echt op de staartsterren, zijn billen steken ietsje uit. Vind hem dus niet heel groot vallen, maar gewoon normaal. Denk idd dat 175 wel te ruim zal zijn.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 11:56

mcjv schreef:
Ik heb de sprong kappen, het masker en stapmolen deken. Het masker lijkt wel iets te doen, de sprong kappen ook wel gezien ze minder stijf lijkt (lichte artrose in spronggewricht).

Welke sprong kappen heb je? Ze hebben er 2 of 3 die beloven therapeutisch te werken waarvan ik er bij 1 niks bij zie waarom. Dat lijken echr alleen standaard beschermers.

Mijne heeft door een trap nu artrose in 1 sprong en onzeker wat de toekomst brengt. Ben dus aan het kijken of er dingen zijn om te ondersteunen.

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 17:28

MyWishMax schreef:
mcjv schreef:

Welke sprong kappen heb je? Ze hebben er 2 of 3 die beloven therapeutisch te werken waarvan ik er bij 1 niks bij zie waarom. Dat lijken echr alleen standaard beschermers.

Mijne heeft door een trap nu artrose in 1 sprong en onzeker wat de toekomst brengt. Ben dus aan het kijken of er dingen zijn om te ondersteunen.

Ik heb die ceramic rehab kappen, ook mede voor artrose en mijn paard draagt ze in de nacht op stal. Ik durf niet te zeggen of het echt wat doet met de artrose maar zij komt wel een stuk minder stijf haar box uit in de ochtend.

https://www.kramer.nl/Paard/Beenbescher ... GJEALw_wcB

Deze zijn het. Ik loop voor een peesblessure op de kliniek en heb aangegeven bij mijn dierenarts dat ik ze gebruik. Als ze ook daadwerkelijk doen wat ze moeten doen zou het voordelig moeten zijn voor de artrose.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 18:04

Top, dan ga ik ook even kijken ervoor. Hoe vallen ze?

Moet toch iver paar weken weer terug naar de kliniek, we zitten nog middenin trjacet van die trap en daardoor breuk en artrose dus even vragen wat zij zeggen ook haha. Icevobes waren ze bijvoorbeeld al wel voorstander van, aantal supplementen niet vanwege verkeerde ingrediënten of hoeveelheden en anderen wel weer. Wel soort preventief, voordat ze klinisch last krijgen maar goed. Dat punt zitten we nu en wil er alles aan doen om te zorgen dat het geen invloed heeft. :=