Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Celebi schreef:Ben vooral erg benieuwd hoe het geheel valt qua lengte. En eventueel hoe ruim het is bij de borst. Gaat erom hangen of 125/175 net te groot is of dat het net gaat passen.
Erg bedankt vast!
Celebi schreef:Dankjewel!! Mooie deken! Maar lijkt dan misschien toch wel eerder iets ruimer te vallen dan kleiner. Denk toch dat de 175 te lang gaat zijn voor mijn pony met maat 165.
mcjv schreef:Ik heb de sprong kappen, het masker en stapmolen deken. Het masker lijkt wel iets te doen, de sprong kappen ook wel gezien ze minder stijf lijkt (lichte artrose in spronggewricht).
MyWishMax schreef:mcjv schreef:Ik heb de sprong kappen, het masker en stapmolen deken. Het masker lijkt wel iets te doen, de sprong kappen ook wel gezien ze minder stijf lijkt (lichte artrose in spronggewricht).
Welke sprong kappen heb je? Ze hebben er 2 of 3 die beloven therapeutisch te werken waarvan ik er bij 1 niks bij zie waarom. Dat lijken echr alleen standaard beschermers.
Mijne heeft door een trap nu artrose in 1 sprong en onzeker wat de toekomst brengt. Ben dus aan het kijken of er dingen zijn om te ondersteunen.