Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 23:41

Ah, ok! Als ze werken wel een goede uitvinding!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 01:30

Kramer heeft nog geen kerstkorting aangekondigd zeker? Of heb ik het gemist? Mijn paardrij jas is eigenlijk aan vervanging toe, de rits gaat steeds onderaan of in het midden weer open. Soms ook niet, maar ik vertrouw hem niet meer _O- Geen Kramer jas hoor, dat was een ski jas van Kik, die zijn wel heerlijk warm maar die rits is dus altijd het probleem. Dus ik wilde nu eentje van Kramer, die ik ook voor net in Petrol heb, de Stonedeek Leila. Ik durf ook niet meer lang te wachten op korting, dus als er nog niets bekend is over korting bestel ik hem morgen maar gewoon.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 04:34

Heb alleen gratis verzendkosten langs zien komen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 07:16

Ja, ik ook, maar die heb ik sowieso al _O-

ConnemaraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 19:11

Even nog een berichtje van mij, ik kan de regenjas van Kramer alleen maar aanbevelen. Vandaag een rit van 3,5 uur gehad en ik heb het geen seconde koud gehad. Echt een heerlijke jas, ondanks dateert vandaag dus niet regende :o

https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... t-capuchon

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 19:17

Zoiets heb ik ook, inderdaad heerlijk warm en super waterdicht

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 22:03

ConnemaraP schreef:
Even nog een berichtje van mij, ik kan de regenjas van Kramer alleen maar aanbevelen. Vandaag een rit van 3,5 uur gehad en ik heb het geen seconde koud gehad. Echt een heerlijke jas, ondanks dateert vandaag dus niet regende :o

Het was vandaag ook niet echt koud met 10+ graden, hier dan in elk geval. :j denk wel dat het een fijne jas is ook tegen de wind.

@Texas, die ene week lukt nog wel toch? Met kerst zijn er overal altijd wel weer kortingen :j

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 22:31

Ja, dat hoop ik, ik weet niet hoe lang die rits het nog volhoudt voor hij echt stuk is, dan heb ik geen warme jas meer voor op stal :+

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 23:24

Hier in Frankrijk is het 0 graden en is de jas nog steeds warm hoor.

ConnemaraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 23:29

maessie schreef:
ConnemaraP schreef:

Het was vandaag ook niet echt koud met 10+ graden, hier dan in elk geval. :j denk wel dat het een fijne jas is ook tegen de wind.

@Texas, die ene week lukt nog wel toch? Met kerst zijn er overal altijd wel weer kortingen :j

Het was hier vanochtend een graad of 2/3 met een vieze koude wind :D ik ben er in ieder geval heel blij mee *\o/*

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 00:34

Ik heb de Stonedeek Leila (https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... .XXL.ZB%3e) voor net in Petrol. Die was echt heerlijk warm aan in de bergen in Oostenrijk in oktober, ook toen het 2C en sneeuw met koude wind was boven. Dus die wil ik graag weer. Lang is aan mij niet zo besteed, ik vind het al vervelend voelen als ik er gewoon mee in de winkel sta. Dus dat wordt denk ik geen succes, ik weet niet of dat went. Het lijkt me wel een hele fijne jas, de Paris, vooral ook omdat hij echt waterdicht is en de Leila waterafstotend (al heeft hij in Oostenrlijk wel een korte regenbui goed doorstaan).

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 08:28

Hier is er ook weer een Kramer pakketje onderweg. 2 coltruitjes en 2 paar merino sokken voor mezelf en de therapie walker deken voor paardlief.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 08:56

Ik heb de jas besteld en lamswollen inlegzolen, ik ben benieuwd of mijn voeten daardoor warmer blijven in mijn fleece gevoerde regenlaarzen die ik op stal draag. Ze zijn al best ok, maar met echt kouder weer zouden ze warmer mogen. Dus ik hoop het! En lijnzaadkoekjes als kerstcadeautje voor mijn paard, nu maar hopen dat hij ze lust want hij is best kieskeurig _O-

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 10:53

Bij mij helpen de zooltjes wel, mijn tenen kunnen alle hulp gebruiken die er is.

Ben zo tevreden over de Felix Bühler-winterdeken, dat ik er nog een heb besteld. Had de 300 grs, nu de 100 grs erbij. Het zijn de highnecks, die zitten onverwacht goed. Mooie dikke stof, na een aantal weken nog geen scheurtje te zien (klopt af).

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 22:51

Hier ook weer kramer onderweg. Heb het ceramic rehab masker met die dikke oren besteld, voor op de trailer en voor tijdens het stappen (peesblessure). Ben benieuwd of ik daadwerkelijk verschil merk.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 08:35

Texas02 schreef:
Ik heb de jas besteld en lamswollen inlegzolen, ik ben benieuwd of mijn voeten daardoor warmer blijven in mijn fleece gevoerde regenlaarzen die ik op stal draag. Ze zijn al best ok, maar met echt kouder weer zouden ze warmer mogen. Dus ik hoop het! En lijnzaadkoekjes als kerstcadeautje voor mijn paard, nu maar hopen dat hij ze lust want hij is best kieskeurig _O-

Haha daarom heb ik nu de verwarmde sokken van HKM besteld voor de echt koudere lange dagen. Maar tot nu toe nog geen koude voeten gehad rondom stal/lesgeven.

Mijn pakketje van Kramer is gisteren binnen gekomen. Heel blij met de 2 coltruitjes (zwart en petrol) ter aanvulling. Had er al 2, en draag deze gewoon als normale kleding. Fijne zachte kwaliteit. De deken ga ik ergens deze week denk ik testen en passen op paardlief. En vandaag kerstfotos maken met een stalgenootje.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 23:48

Nou, de jas is er.. maar net als die groene die ik laatst besteld had zit hij veel te strak terwijl het dezelfde maat en hetzelfde model als die petrol is. Deze keer ook van de nieuwe collectie, net als de petrol. Dacht dat het er aan lag dat die groene van de oude collectie was, maar niet dus. Baal ik wel van hoor, het zijn zulke fijne jassen. Maar weer de klantenservice lastig vallen dus. Als ik hem nou nog een keer in petrol bestel, zou dat dan een garantie zijn dat hij net zo valt als die, die ik al heb?

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 08:12

Meet even de maat van deze jas als hij dicht zit, meet recht over van oksel naar oksel. Neem ook de maat van de jas die wel past van oksel naar oksel . Vraag bij Kramer welke maat jas de juiste maat oksel- oksel voor jou heeft en laat ze die maat opsturen naar jou. Hebben ze even werk mee maar dan krijg je niet weer de verkeerde maat en weet je meteen welke maat je moet bestellen voor een volgende keer

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 08:17

Klinkt alsof ze het model wat hebben aangepast in de nieuwe collectie en de maatvoering daardoor anders is. Zou idd even met de klantenservice checken welke maat je dan zou moeten hebben.

Overigens vroeg iemand hier over korting. Van 25/12 tot 6/1 hebben ze 10% eindejaarskorting

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:09

Bij de oksel past hij wel, het is om de buik waar hij gewoon een maat strakker is, als het er geen twee zijn. Ik dacht ook dat het aan oude collectie / nieuwe collectie lag. Maar die groene jas was van de oude collectie, die had dat ook met strak zitten, en de bruine is van de nieuwe collectie en die zit dus ook zo strak. Bij de Petrol staat ook nieuw, daarom was ik ervan uit gegaan dat hij dan hetzelfde zou moeten zijn als de bruine. Maar ik vind het ook apart dat hij verder dus wel goed past, armen, schouders, borst enzo, maar heup en buik niet terwijl dat bij de petrol perfect zit, daar kan ook een hele dikke trui onder. En de bruine paste ik met een dun shirtje gisteren niet eens. Ik heb de petrol ter vergelijking nog weer aan gehad en die past nog steeds goed, dus aan mij ligt het echt niet.. Sterker nog, ik ben juist een beetje afgevallen nadat ik die petrol gekocht heb, dus dat kon het sowieso niet zijn (en nu maar hopen dat het er met de feestdagen niet weer bij op komt _O- ).

Haha, dat was ik met de korting, mochten ze zeggen dat de petrol wel sowieso gaat passen wacht ik wel even tot dan met opnieuw bestellen _O- Ik heb wel gevraagd of die dan sowieso wel gaat passen. Dan maar twee in dezelfde kleur.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:18

Kan het dan niet zo zijn dat je nu juist een verkeerd model hebt en dat die andere gewoon de standaard zijn? :=

Maat groter is er zeker niet?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:22

Nee, een maat groter is er helaas niet. Ik heb werkelijk geen idee, ik heb in de winkel toen ook al een petrol gepast en die zat ook goed. Maar wilde er nog even over nadenken dus niet direct meegenomen. Volgens mij hebben ze ook niet die opgestuurd,volgens mij sturen ze altijd vanuit het magazijn op. Zou wel heel toevallig zijn als ik net die ene jas die ik in Westerstede in de winkel gepast heb ook opgestuurd gekregen heb..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:29

Ah oke... ja soms weet je het toch niet. Met spijkerbroeken ook regelmatig, precies dezelfde modellen en maat. De ene zakt van je kont af en de andere krijg je niet eens over je kont heen 8)7

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:31

Texas02 schreef:
Bij de oksel past hij wel, het is om de buik waar hij gewoon een maat strakker is, als het er geen twee zijn. Ik dacht ook dat het aan oude collectie / nieuwe collectie lag. Maar die groene jas was van de oude collectie, die had dat ook met strak zitten, en de bruine is van de nieuwe collectie en die zit dus ook zo strak. Bij de Petrol staat ook nieuw, daarom was ik ervan uit gegaan dat hij dan hetzelfde zou moeten zijn als de bruine. Maar ik vind het ook apart dat hij verder dus wel goed past, armen, schouders, borst enzo, maar heup en buik niet terwijl dat bij de petrol perfect zit, daar kan ook een hele dikke trui onder. En de bruine paste ik met een dun shirtje gisteren niet eens. Ik heb de petrol ter vergelijking nog weer aan gehad en die past nog steeds goed, dus aan mij ligt het echt niet.. Sterker nog, ik ben juist een beetje afgevallen nadat ik die petrol gekocht heb, dus dat kon het sowieso niet zijn (en nu maar hopen dat het er met de feestdagen niet weer bij op komt _O- ).

Haha, dat was ik met de korting, mochten ze zeggen dat de petrol wel sowieso gaat passen wacht ik wel even tot dan met opnieuw bestellen _O- Ik heb wel gevraagd of die dan sowieso wel gaat passen. Dan maar twee in dezelfde kleur.

Buik meten?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 09:59

Ik wacht maar even af wat de klantenservice ervan zegt. En anders eventueel maar opmeten, al weet ik niet of ze daar iets mee gaan doen. Ik kan me niet voorstellen dat ze alle jassen in hun magazijn voor mij gaan opmeten eigenlijk.