Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ConnemaraP schreef:Even nog een berichtje van mij, ik kan de regenjas van Kramer alleen maar aanbevelen. Vandaag een rit van 3,5 uur gehad en ik heb het geen seconde koud gehad. Echt een heerlijke jas, ondanks dateert vandaag dus niet regende![]()
https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... t-capuchon
maessie schreef:ConnemaraP schreef:Even nog een berichtje van mij, ik kan de regenjas van Kramer alleen maar aanbevelen. Vandaag een rit van 3,5 uur gehad en ik heb het geen seconde koud gehad. Echt een heerlijke jas, ondanks dateert vandaag dus niet regende![]()
https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... t-capuchon
Het was vandaag ook niet echt koud met 10+ graden, hier dan in elk geval.denk wel dat het een fijne jas is ook tegen de wind.
@Texas, die ene week lukt nog wel toch? Met kerst zijn er overal altijd wel weer kortingen
Texas02 schreef:Ik heb de jas besteld en lamswollen inlegzolen, ik ben benieuwd of mijn voeten daardoor warmer blijven in mijn fleece gevoerde regenlaarzen die ik op stal draag. Ze zijn al best ok, maar met echt kouder weer zouden ze warmer mogen. Dus ik hoop het! En lijnzaadkoekjes als kerstcadeautje voor mijn paard, nu maar hopen dat hij ze lust want hij is best kieskeurig
Texas02 schreef:Bij de oksel past hij wel, het is om de buik waar hij gewoon een maat strakker is, als het er geen twee zijn. Ik dacht ook dat het aan oude collectie / nieuwe collectie lag. Maar die groene jas was van de oude collectie, die had dat ook met strak zitten, en de bruine is van de nieuwe collectie en die zit dus ook zo strak. Bij de Petrol staat ook nieuw, daarom was ik ervan uit gegaan dat hij dan hetzelfde zou moeten zijn als de bruine. Maar ik vind het ook apart dat hij verder dus wel goed past, armen, schouders, borst enzo, maar heup en buik niet terwijl dat bij de petrol perfect zit, daar kan ook een hele dikke trui onder. En de bruine paste ik met een dun shirtje gisteren niet eens. Ik heb de petrol ter vergelijking nog weer aan gehad en die past nog steeds goed, dus aan mij ligt het echt niet.. Sterker nog, ik ben juist een beetje afgevallen nadat ik die petrol gekocht heb, dus dat kon het sowieso niet zijn (en nu maar hopen dat het er met de feestdagen niet weer bij op komt).
Haha, dat was ik met de korting, mochten ze zeggen dat de petrol wel sowieso gaat passen wacht ik wel even tot dan met opnieuw bestellenIk heb wel gevraagd of die dan sowieso wel gaat passen. Dan maar twee in dezelfde kleur.