Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nibbit schreef:Ik heb gister de plain besteld, in het bruinVoor mn bruine wedstrijdoutfit
Hopelijk passen ze, ik twijfelde wat over de kuitmaat, 36 of 39cm is best een groot verschil.
Ik heb met rijbroek gemeten en het was een paar mm meer dan 36cm. dus toch maar 36 gedaan![]()
Zit er ook elastiek naast de rits net als bij mountain horse?
MRIIIS schreef:Na even lopen toch maar besloten ze te ruilen voor een maatje groter, zag dat de kuit en hoogte dan gelijk ook een paar cm groter/hoger, dat is wel jammer, aangezien die boog al in m'n knieholtes prikten
Weet iemand hoe lang het duurt voordat ze geruild zijn? Dus wanneer je de goede binnen hebt?
MRIIIS schreef:MRIIIS schreef:Na even lopen toch maar besloten ze te ruilen voor een maatje groter, zag dat de kuit en hoogte dan gelijk ook een paar cm groter/hoger, dat is wel jammer, aangezien die boog al in m'n knieholtes prikten
Weet iemand hoe lang het duurt voordat ze geruild zijn? Dus wanneer je de goede binnen hebt?
Ik heb ze vandaag binnen gehad. De voetmaat is nu goed, ze zijn alleen wel vrij hoog, maar hopelijk zakken ze snel in
Charmaiineee schreef:Ik had eerst 36 gepast, zat goed, strak. Maar goed. 37 was wat groot bij me hiel, maar volgens de vrouw moest ik ze kopen. OKEUY en toen ging ik er mee rijden en me voet/hiel vloog steeds omhoog dus toen ging ik ze ruilen voor 36
Sica schreef:Kan dat gewoon als je ze al gedragen hebt dan? En er al mee hebt gereden?
Ik wil ze uiteindelijk, als mijn trainingslaarzen versleten zijn, ook kopen. Hebben ze wel goed profiel op de zool? Moet een steile ijzeren helling op met de kruiwagen, en met weinig profiel lig je dan zo op je snufferd als het regend.