Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dszjj schreef:Ik heb er 2 gekocht maand of 2 geleden ofzo. Eerst 1 in green tea, daarna 1 in het zwart. De green tea viel een maat groter dan ik normaal heb (bij Kramer), maar had iets te korte mouwen (altijd zo bij Kramer). Zwarte maatje kleiner besteld zodat hij aansluit, die zit goed maar die mouwen kloppen daarvan weer wel. Maar kleiner dus langere mouwen. Sluit ook mooi aan in de nek, waarvan ik me afvraag of dat 1 maatje verschil is. Lijken wel even warm, maar heb beide nog maar 1 keer aan gehad.Goedemorgen,
Zijn er al meer mensen die het oude frieda shirt hebben en recent nieuwe hebben gekocht?
Het shirt voelt kouder en de nek sluit niet meer aan? Ben benieuwd of meer mensen dit hebben ook vinden of juist niet?
Baal er echt van want ik was echt fan van dit shirt.
Ik heb 3 van de oude variant en 2 van de nieuwe, en in de winkel deze week alle kleuren gepast en helaas vallen de nieuwe allemaal anders.
Noisy schreef:Texas02 schreef:
Ik bijna![]()
Als het goed is krijg ik die morgen binnen.
Vorig jaar de capmuts en oortjesmuts van gekocht. Dit jaar het dekje en de peesjes. Beetje verdelen, dan doet het niet zo’n zeer in de portemonnee![]()
Dit zijn wij vorig jaar
[ Video ]
Dit jaar maar weer een nieuwe maken
Celebi schreef:Oh maar dat is wel dezelfde maat dan toch? Dan zouden ze dus wel op maat vallen. Er is dan kans dat de mijne erin verzuipt.![]()
Als je die foto wil sturen heel graag!
Texas02 schreef:
Noisy schreef:Texas02 schreef:
Ik heb hem inmiddels binnen en hij glittert je tegemoet![]()
https://vm.tiktok.com/ZNe3sFEvX/
Rizette schreef:Bij sommige touwen is het een kwestie van doorhalen. Dat is snel gedaan Ik kent dit touw niet maar ws iemand van deze pagina wel.
Texas02 schreef:Jaaa, die werkt! Hij ziet er wel heel mooi uit.. Maar als je al heel erg overdreven hebt met Black Friday (echt heel erg en ik wilde alleen een Kentucky halste en ik heb veeel meer), mag je jezelf dan nog wel een kerstcadeautje kopen of eigenlijk niet?
Mijn knip is niet gesneuveld hoor, hij doet het nog prima. Maar mijn touwtje kleurt bij mijn nieuwe halster. Alleen het touwtje heeft een zilverkleurige klip en het halster is met goudkleurig beslag..
Texas02 schreef:Domme vraag.. Wat zijn sneeuwringen?
Texas02 schreef:Ah, ok! En die komt dan op het ijzer? Of als het ware tussen het ijzer en de straal? Interessant, nooit geweten dat zoiets bestond! Ik heb hem niet op ijzers,maar mijn springpaard vroeger nog wel.