Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mcjv

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 00:38

Ja die heb ik! Ik heb normaal horseware dekens in 198/6’6 en deze heb ik in 145/195 en past super. Kan je morgen eventueel een foto sturen met het deken om.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 00:53

Oh maar dat is wel dezelfde maat dan toch? Dan zouden ze dus wel op maat vallen. Er is dan kans dat de mijne erin verzuipt. :+

Als je die foto wil sturen heel graag! _/-\o_

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 01:22

Dszjj schreef:
Goedemorgen,

Zijn er al meer mensen die het oude frieda shirt hebben en recent nieuwe hebben gekocht?
Het shirt voelt kouder en de nek sluit niet meer aan? Ben benieuwd of meer mensen dit hebben ook vinden of juist niet?
Baal er echt van want ik was echt fan van dit shirt.
Ik heb 3 van de oude variant en 2 van de nieuwe, en in de winkel deze week alle kleuren gepast en helaas vallen de nieuwe allemaal anders.
Ik heb er 2 gekocht maand of 2 geleden ofzo. Eerst 1 in green tea, daarna 1 in het zwart. De green tea viel een maat groter dan ik normaal heb (bij Kramer), maar had iets te korte mouwen (altijd zo bij Kramer). Zwarte maatje kleiner besteld zodat hij aansluit, die zit goed maar die mouwen kloppen daarvan weer wel. Maar kleiner dus langere mouwen. Sluit ook mooi aan in de nek, waarvan ik me afvraag of dat 1 maatje verschil is. Lijken wel even warm, maar heb beide nog maar 1 keer aan gehad.

Nu met jouw bericht, zeker met dat iemand die eerder ergens zei dat de mouwen vroeger langer zijn bij FB, vraag ik me af of dit komt door een verschil in model (wellicht dat de zwarte oude stock was) of om een andere rare reden.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 01:33

De mouwen zijn bij mij wel nog steeds veel te lang en moeten dubbel gevouwen worden _O- Standaard hoor bij mij, is bij de PS of Sweden shirtjes ook zo.

Noisy schreef:
Texas02 schreef:
Heeft iemand dit dekje? Is hij mooi en glittert hij echt?

[ Afbeelding ]

Ik bijna :D
Als het goed is krijg ik die morgen binnen.
Vorig jaar de capmuts en oortjesmuts van gekocht. Dit jaar het dekje en de peesjes. Beetje verdelen, dan doet het niet zo’n zeer in de portemonnee O:)
Dit zijn wij vorig jaar
[ Video ]
Dit jaar maar weer een nieuwe maken :D

Leuk!! Dat van vorig jaar zag er ook gaaf uit hoor! Ik weet niet of ik nog aan het dekje toe kom na alle Black Friday aankopen :+ En er staan intussen ook alweer meer dingen op het lijstje.. Niet best :D

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 01:41

Celebi schreef:
Oh maar dat is wel dezelfde maat dan toch? Dan zouden ze dus wel op maat vallen. Er is dan kans dat de mijne erin verzuipt. :+

Als je die foto wil sturen heel graag! _/-\o_

Ik moet zeggen dat ik hem al even niet op heb gehad dus niet 123 durf te zeggen of hij nou kort op het kontje viel of niet :+ Maar het scheelt dat hij geen staartflap heeft, dan lijkt het al minder :P

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 09:40

Misschien een domme vraag.. maar kan ik deze aan een bestaand touwtje maken? Dus oude zilverkleurige eraf en deze er weer aan zetten? En hoe gaat dat, is dat moeilijk of valt het mee? Als het moeilijk is geef ik toch maar liever een paar euro meer uit voor een touwtje erbij.. _O-

Afbeelding

Deze is toch met goudkleurige clip? Dat zie ik toch goed, of is het een reflectie?

Afbeelding

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 10:40

Bij sommige touwen is het een kwestie van doorhalen. Dat is snel gedaan Ik kent dit touw niet maar ws iemand van deze pagina wel.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 13:01

Mijn ervaring is dat de meeste touwen dicht zijn en echt om de musketon heen zitten. Die ga je dan met geen mogelijkheid kunnen vervangen.

@mcjv dat is waar! :+

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 15:25

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 20:44

Mooi hoor!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 22:06

Ik denk dat ik dan maar een keer een touwtje moet kopen ipv een sluiting, lijkt me verstandiger.

Noisy schreef:
Texas02 schreef:
Heeft iemand dit dekje? Is hij mooi en glittert hij echt?

[ Afbeelding ]

Ik heb hem inmiddels binnen en hij glittert je tegemoet :D
https://vm.tiktok.com/ZNe3sFEvX/

Ik kan het filmpje niet zien, ik heb geen tiktok :+ zal het later nog even op de laptop proberen, misschien wil die luisteren :D De telefoon opent hem wel maar wil de video niet afspelen.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 22:58

Nieuwe poging vanuit Instagram dan

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-24 23:33

Rizette schreef:
Bij sommige touwen is het een kwestie van doorhalen. Dat is snel gedaan Ik kent dit touw niet maar ws iemand van deze pagina wel.

Mij ervaring is het is idd te doen maar "effe" werk.. ( lees best lang prutsen en mopperen dat niet wil zo als ik wil ) maar dan zit hij voor jaren vast ( tot knip weer sneuveld)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 00:25

Jaaa, die werkt! Hij ziet er wel heel mooi uit.. Maar als je al heel erg overdreven hebt met Black Friday (echt heel erg en ik wilde alleen een Kentucky halste en ik heb veeel meer :+ ), mag je jezelf dan nog wel een kerstcadeautje kopen of eigenlijk niet? _O-

Mijn knip is niet gesneuveld hoor, hij doet het nog prima. Maar mijn touwtje kleurt bij mijn nieuwe halster. Alleen het touwtje heeft een zilverkleurige klip en het halster is met goudkleurig beslag..

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 10:36

Ik ook en ik heb hem toch ook nog gekocht dus ik vind dat het best kan :D

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-24 19:25

Texas02 schreef:
Jaaa, die werkt! Hij ziet er wel heel mooi uit.. Maar als je al heel erg overdreven hebt met Black Friday (echt heel erg en ik wilde alleen een Kentucky halste en ik heb veeel meer :+ ), mag je jezelf dan nog wel een kerstcadeautje kopen of eigenlijk niet? _O-

Mijn knip is niet gesneuveld hoor, hij doet het nog prima. Maar mijn touwtje kleurt bij mijn nieuwe halster. Alleen het touwtje heeft een zilverkleurige klip en het halster is met goudkleurig beslag..

Dan zou ik het niet vervangen.. :') en gewoon de andere kant op kijken... :')

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 02:49

Ja, op zich wel, ik denk dat ik dat ook maar eerst ga doen en dan later maar even kijken hoe erg ik me eraan erger _O-

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 07:43

Ik had sneeuwringen besteld, maar ik kreeg ze er bijna niet in en toen ik er wel 1 in had was de pasvorm heel raar. Ik had ook de speciale tang erbij besteld maar die schaarde als er te veel druk op kwam waardoor ik mijn vingers er snoeihard tussen kreeg. Dit verhaal gemeld bij Kramer en ik mocht de spullen kostenloos retour sturen, dit heb ik afgelopen zaterdag gedaan. Maar goed, de spullen zijn dus uit de verpakking en geprobeerd om te gebruiken. Heeft iemand ervaring met dit soort dingen bij Kramer? Hoe lang duurde het bij jou voor er een oplossing kwam en wat was de oplossing?

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 08:10

Wat mooi dat je dit even deelt. Dan weten we in ieder geval dat we die niet moeten aanschaffen. Heb geen idee hoe snel ze met retouren zijn.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 08:44

Domme vraag.. Wat zijn sneeuwringen?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 08:59

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 09:06

Ah, ok! En die komt dan op het ijzer? Of als het ware tussen het ijzer en de straal? Interessant, nooit geweten dat zoiets bestond! Ik heb hem niet op ijzers,maar mijn springpaard vroeger nog wel.

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 16:24

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 18:22

Texas02 schreef:
Ah, ok! En die komt dan op het ijzer? Of als het ware tussen het ijzer en de straal? Interessant, nooit geweten dat zoiets bestond! Ik heb hem niet op ijzers,maar mijn springpaard vroeger nog wel.

Klopt, je klemt ze aan de benenkant van het hoefijzer. En de haakjes komen dan tegen de straal. Althans zo zou het moeten, bij mij is de werkelijkheid helaas anders.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-24 20:04

Ach bij mij deden ze toch geen bal. Nouja, nog steeds een bal ijs vormen. :+