Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bienotje schreef:Ik heb gelukkig geen problemen met de ritsen. Ooit in mijn oude laarzen eens nieuwe ritsen laten zetten en dat was toen € 20,- per laars (voor die petries was dat sowieso moeite waard)..
judith370 schreef:Hoe onderhouden jullie ze dan?
aniekzwiep schreef:Ik heb ze sinds 6 april 2010, wou ik ze zondag aan doen.. Kreeg ik de rits niet meer dicht..Echt balen, maandag direct Divoza gebeld en hij zei dat ik beter even langs kan komen, nu zijn mn ouders op vakantie en kan ik niet gemakkelijk bij een Divoza komen. Echt heel vervelend. :S
Ik onderdhoud ze hartstikke goed en ben er erg zuinig op, baal er echt zo van dat ze nu al kapot zijn..
Ga volgende week denk ik maar even heen! Hoop als er iets aan gedaan kan worden, anders laat ik er wel een nieuwe rits in zetten...
Meer mensen met dit probleem?
Niekj_Jente schreef:grrrr.. krijgt echt de ... van de ritsen in de laarzen..
ben echt super tevreden over de laarzen zelf,, alleen de ritsen..
Heb ze sinds september vorig jaar.. en rond maart ging mijn rits van mijn linkerlaars steeds als ik hem dicht had weer van beneden open.
Nou.. dus ee nieuwe rits in laten zetten, want ik kreeg er geen garantie opnu vandaag in België ben ik aan het rijden..
en jha hoor.. gaat bij mijn rechterlaars de rits van onder open
als daar nu weer een nieuwe rits in moet ben ik alweer 80 euro voor die stomme ritsen kwijtterwijl de laarzen maar 100euro hebben gekost.!
Nog meer mensen met klachten over de rits?
Gekkie10 schreef:Niekj_Jente schreef:grrrr.. krijgt echt de ... van de ritsen in de laarzen..
ben echt super tevreden over de laarzen zelf,, alleen de ritsen..
Heb ze sinds september vorig jaar.. en rond maart ging mijn rits van mijn linkerlaars steeds als ik hem dicht had weer van beneden open.
Nou.. dus ee nieuwe rits in laten zetten, want ik kreeg er geen garantie opnu vandaag in België ben ik aan het rijden..
en jha hoor.. gaat bij mijn rechterlaars de rits van onder open
als daar nu weer een nieuwe rits in moet ben ik alweer 80 euro voor die stomme ritsen kwijtterwijl de laarzen maar 100euro hebben gekost.!
Nog meer mensen met klachten over de rits?
Ik heb hier ook last van, die van mij gaan ook onder open, heb divoza gemaild en die zeggen dat er dus geen garantie op de ritsen zit :S vind dit maar wazig ?