Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 22:41

Vreemd, die van mij zien er na een poetsbeurt weer als nieuw uit eigenlijk.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 02:51

Zo ook de mijne. Niks mee aan het handje! Bruine paar op vorige blz is minstens 5 jaar oud.

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:10

Hier ook super blij met De Niro's.
Heb bruine Augusto's, dus met veters en rits, in Oxford. Gaan al zes jaar mee.
Verder ook nog blauwe met rits vooraan en twee grote gespen.
En wedstrijdlaarzen zwart met laklederen jachtkap.

Maar die laatste ben ik een beetje beu gezien :+ heb ze enkel gedragen op wedstrijd, en zijn echt nog zo goed als nieuw. Ben aan het twijfelen om ze te verkopen en nieuwe te bestellen.
Wil graag opnieuw met rits vooraan, zonder grote gespen, en de schacht in het nieuwe 'greta leather', dus met bloemenmotief.
Helpt niet echt dat ik in ruitersportzaak werk en steeds de nieuwste dingen zie voorbij komen }:0

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 21:00

klinkt gaaaaf allemaal zeg!!! en ja dat probleem met in een winkel herken ik haha :o

heb je foto's van ze? ben benieuwd!

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 15:38

Ik heb mijn DeNiro's vandaag opgehaald!! ben er heel blij mee :D :D
heb redelijk standaard laarzen maar wil ze even laten zien :) het zijn zwarte ottovanio's met donkerblauwe lak accenten

ze passen precies!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

heb er gratis sporenriempjes en verzorginsset bijgekregen, top service +:)+

Afbeelding

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 15:46

Bizzybijtje schreef:

Die van mij ook niet.

Ik heb cognackleurige worden 5 keer per week gebruikt, en zijn nu 1,5 jaar oud, maar ze zijn echt heel lelijk. Ik poets ze wekelijks, maar ze zijn helemaal zwart aan de binnenkant en vol vlekken die er niet meer uitgaan. Valt me echt tegen, van zulke dure laarzen. Maar volgens De Niro is dat standaard met lichte kleuren en zacht leer, meer mocht ik er niet van verwachten.

Dus veel geld uitgegeven, lelijke laarzen en geen compensatie want het hoort zo bij deze laarzen...

Maar los van hoe ze eruit zien, ze zitten fantastisch en rijden heerlijk. En voor het trainen maakt het ook niet zoveel uit, maar om te starten ga ik andere laarzen, van een ander merk kopen...

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 16:27

Het verkleuren van het leer is inderdaad normaal. Mijn Oxford laarzen zien er aan de binnenkant ook veel donkerder uit. Dat is niet alleen bij De Niro, dat heb je bij alle merken.
Leder is ook maar koeienhuid die ze moeten kleuren he. Je kan echt niet verwachten dat laarzen die onderhevig zijn aan zo'n wrijving tegen het zadel, dat deze nooit gaan slijten, en nooit zouden verkleuren.

Zwarte laarzen worden grijs, bruine worden dan weer donkerder. Mijn blauwe laarzen hebben het ook.
Dat is met elke laars, elk merk en elke kleur.

Wel een tip voor het poetsen van je laarzen: gebruik geen ledervet of olie. Dat maakt je leder te zacht, en gaat het te snel slijten.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 16:42

Coberlina schreef:
Het verkleuren van het leer is inderdaad normaal. Mijn Oxford laarzen zien er aan de binnenkant ook veel donkerder uit. Dat is niet alleen bij De Niro, dat heb je bij alle merken.
Leder is ook maar koeienhuid die ze moeten kleuren he. Je kan echt niet verwachten dat laarzen die onderhevig zijn aan zo'n wrijving tegen het zadel, dat deze nooit gaan slijten, en nooit zouden verkleuren.

Zwarte laarzen worden grijs, bruine worden dan weer donkerder. Mijn blauwe laarzen hebben het ook.
Dat is met elke laars, elk merk en elke kleur.

Wel een tip voor het poetsen van je laarzen: gebruik geen ledervet of olie. Dat maakt je leder te zacht, en gaat het te snel slijten.

dat snap ik, maar ze waren na 1 keer trainen al echt een stuk donkerder en nu gewoon zwart (alleen de binnenkant dan). Dat je het een beetje zou zien had ik verwacht, maar zo erg..... :o

en een stalgenoot heeft dezelfde kleur laarzen van Petrie en die zijn 5 jaar oud, die zijn amper verkleurd....

Het was ook de teleurstelling, ik heb moeten sparen voor die laarzen en 12 weken moeten wachten tot ze klaar waren, dan ga je trots met je nieuwe cognac laarzen op het paard en dan kom je met met duopenotie laarzen af na 30 minuten. Heb echt staan janken naast het paard..

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:26

Volgens mij hebben wij dat ook een keer gehad in de winkel. En die laarzen zijn teruggestuurd en bijgekleurd.
Kan je wel begrijpen hoor. :(:)
Zal een van deze dagen eens foto's maken van mijn bruine laarzen.
(De zwarte en blauwe staan boven, en door ongeval kan ik momenteel de trap niet op :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 17:27

Het is inderdaad heel normaal. Het is afhankelijk van jouw beenligging hoe snel het werkelijk slijt. Heb je wellicht een foto van hoe erg het is?

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 19:39

Bo_Y schreef:
Bizzybijtje schreef:

Die van mij ook niet.

Ik heb cognackleurige worden 5 keer per week gebruikt, en zijn nu 1,5 jaar oud, maar ze zijn echt heel lelijk. Ik poets ze wekelijks, maar ze zijn helemaal zwart aan de binnenkant en vol vlekken die er niet meer uitgaan. Valt me echt tegen, van zulke dure laarzen. Maar volgens De Niro is dat standaard met lichte kleuren en zacht leer, meer mocht ik er niet van verwachten.

Dus veel geld uitgegeven, lelijke laarzen en geen compensatie want het hoort zo bij deze laarzen...

Maar los van hoe ze eruit zien, ze zitten fantastisch en rijden heerlijk. En voor het trainen maakt het ook niet zoveel uit, maar om te starten ga ik andere laarzen, van een ander merk kopen...

ik heb zwarte, maar ze zijn echt slap. ritsen zijn al vervangen voor 80 euro!! aangezien ze er niet makkelijk in te krijgen waren.

die van mijn zusje zijn ook lelijk na 2 jaar trouwens...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 20:50

Mooi Laura!

Plonsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 15:59

Ik heb De Niro laarzen gehad. Deze zaten echt perfect. Inlopen was niet nodig en na het poetsen zagen ze er weer als nieuw uit.

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 19:00

Prachtig Laura!

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 19:16

Ik heb ze ook al 7 jaar, na een poetsbeurtje zijn ze als nieuw. Maar ik doe ze ook alleen aan voor het rijden en trek ze uit op het moment dat ik af stap. De originele zool zit er nog onder en die is ook nog goed.

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 21:56

Prachtig Laura!!

Rijden ze fijn?!

Laura01234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:27

nou ik heb ze nog niet echt uit kunnen proberen omdat mijn paard 1,5 week stil stond haha :+ gisteren ben ik er weer op gegaan maar we moeten vooral lange stukken rechtuit rijden, en gisteren miezerde het buiten dus dat wilde ik ze nog niet aandoen :=

heb er wel wat op gelopen, kon er alleen nog niet mee zitten haha :o

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:05

Haha de eerste keren zit dat wat hard, maar eens je ze een paar keer hebt gedragen, zit het al veel fijner.
Vind ze wel mooi Laura! Subtiele details en toch chique!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 17:15

De mijne zijn na een keer poetsen ook weer nieuw. Ik banjer er mee door de modder, mest m'n stal uit, spuit ze af met de slang :o maar dat gaat prima.

Laura, wij hebben dezelfde laars alleen andere kleuren. Mijne zijn bruin met donkerbruine croco lak accenten.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 12:08

<3

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 12:12

omg Nicole... Die blauwe... die zijn gaaaaaf!!!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 12:20

<3 !

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 12:32

Ja ben een happy dealer *\o/* Ik deed ook echt een dansje toen ik die blauwe uitpakte ze zijn zooooo mooi <3 de foto kan niet eens weergeven hoe gaaf ze in het echt zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 12:36

:wow:

Hebben!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 12:43

Ik ben ook erg fan van dat greta leather, bovenaan die blauwe laars!
Erg chique!!