Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daantje1981 schreef:Ok, bedankt voor jullie reactie. Zijn ze ook sterk? Onze pony speelt nogal graag met iedereen en dan word er wel regelmatig heen en weer gehapt.
SandraWierda schreef:Ik ben groot fan van de Fengur Skjalda jassen, heb er inmiddels 3, Bordeaux, groen en zwart. Blijken ze een prachtige match te zijn met mijn Lemieux dekjes
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
BloemBloem schreef:SandraWierda schreef:Ik ben groot fan van de Fengur Skjalda jassen, heb er inmiddels 3, Bordeaux, groen en zwart. Blijken ze een prachtige match te zijn met mijn Lemieux dekjes
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hier inmiddels ook enorme fan na mijn Vinted aankoop, daar scoorde ik een zelfde jasje voor 8 euro!
Krijg Krämer korting met Black Friday?
Texas02 schreef:Ik heb het dekje niet maar wel de bijbehorende kerstmuts (voor paard en voor over de cap). Die glitteren iig goed, zit gewoon glitterdraad doorheen gewoven. Zijn daardoor wel aardig ruw, dus mogelijk de bovenkant van het dekje ook. Al denk ik niet dat het zo ruw is dat er schade van komt. Maar zoals gezegd, heb het dekje zelf niet dus wellicht is die sowieso anders.