[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amigo_

Re: Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:40

vet op m``n heupen heb ik ook niet.. op andere plekken dan weer wel.. das dan wel weer jammer :+

hmm ik vind dat haar voorbeeld ook niet echt geweldig..

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:49

Ik vind die strik opzich wel leuk maar dan wel zonder die twee losse plukjes, zou het ook wel
leuk vinden staan in de staart van het paard ipv een vlecht dat zeker !
Weet trouwens zowiezo niet zo goed hoe de regels gelden voor officiele dressuurwedstrijden qua experimentjes met haren :)

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:19

Picassox schreef:
Is er iemand die toevallig regelmatig via Ebay besteld?

Ik vind die zwarte riem met rood-wit-blauwe stukjes erin wel erg leuk! Als iemand die voor zichzelf besteld, wil ik wel graag meedoen... :o

mmmh weet niet ik zou die bruine met steentjes wel willen bestellen maar als we dan de verzendkosten delen ben je alsnog iets van 10 euro aan verzendkosten kwijt :=

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:24

listiglistje schreef:
Maar goed ook dat iedereen een andere smaak heeft, anders lagen we allemaal met dezelfde vent in bed :+

Ik vind het ook too much, ik zie het liever rood jasje, rode blingh frontriem en misschien een rood koord/biesje op het witte dekje

En gewoon witte beenbeschermers of bandages ipv rood

:j hier ben ik het totaal mee eens

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:36

ik heb ook altijd een riem om! heb er eigenlijk geen last van en vind het de outfit net een beetje meer af maken.

ik heb op dit moment een "tijdelijk'' jasje met rits en pads op de ellebogen. maar wil graag de donkerblauwe HH saint tropez met roze randje. zou dat staan?

Afbeelding

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:04

Ik vind dit hierboven erg leuk staan!! Ookal is het een tijdelijk jasje haha. Vind het toch heel mooi!

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:17

dankjewel! alleen ik zoek toch wat anders. is op zich best wel een apart jasje maar als ik een nieuwe heb gaat deze weer weg haha :D

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:23

Hopelijk is de HH saint tropez in het donkerblauw een leuk jasje voor bij mijn set

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:33

_Marinke_ schreef:
Van Rox weet ik dat die haar shirts e.d. altijd in haar rijbroek stopt. Maar ik rijd bv. nooit met riem en heb ook nooit mijn shirt in mijn rijbroek.... Hebben jullie allemaal dan je shirt ook echt in je rijbroek? :)

Jep, ik heb altijd mijn shirt in mijn broek. Zit fijner en je krijgt geen koude rug als het waait ;)

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:35

Ja ook ik heb m'n shirt eigenlijk altijd in m'n broek.
Zit gewoon prettiger.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:01

Shirt ook hier altijd in m'n broek, het shirt is roze en komt onder m'n jasje uit :+

michelle___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:05

ambre schreef:
Een riem maakt de broek af.

Vind ik ook! :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 12:53

Amigo_ schreef:
Laattst bij de Action een Cognac kleur gevonden, waar ik al erg lang opzoek was..

Ik heb mijn cognac riem ook bij de Action weg! Ideale goedkope winkel.
Ik had eerst een hele mooie donkerbruine riem, van pap gejat. Die is helaas stuk gegaan.

Marinke, ik heb m'n shirtjes altijd in m'n broek met rijden. Krijg het anders koud :+ . Alleen met zomertenue niet.

Ik zag net bij de Equimatch ook mooie jasjes voor weinig geld, gewoon op de homepage http://www.equimatch.nl/

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 12:57

Jaa action is inderdaad een ideale goedkope winkel.. Haal er altijd van alles, ook voor de paarden :)

Ik vind dat blauwe jasje mooi!! Ik weet niet of die van HH er mooi bij gaat staan.. Maar meer omdat ik neits met roze heb :+ Mag ik vragen wat voor jasje het is wat je nu hebt??

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:03

Amigo_ schreef:
Jaa action is inderdaad een ideale goedkope winkel.. Haal er altijd van alles, ook voor de paarden :)

Ik vind dat blauwe jasje mooi!! Ik weet niet of die van HH er mooi bij gaat staan.. Maar meer omdat ik neits met roze heb :+ Mag ik vragen wat voor jasje het is wat je nu hebt??

action is geweldig! haha

die HH is denk ik een kwestie van passen denk ik. wil er dan een wit dekje bij met roze/donkerblauw koord. het jasje die ik nu heb is gemaakt bij een atelier. maar is toch tijdelijk. als ik een nieuwe heb gaat deze weer weg denk ik. want het is niet wat ik voor ogen heb.

Afbeelding

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:48

Daenerys schreef:
_Marinke_ schreef:
Van Rox weet ik dat die haar shirts e.d. altijd in haar rijbroek stopt. Maar ik rijd bv. nooit met riem en heb ook nooit mijn shirt in mijn rijbroek.... Hebben jullie allemaal dan je shirt ook echt in je rijbroek? :)

Jep, ik heb altijd mijn shirt in mijn broek. Zit fijner en je krijgt geen koude rug als het waait ;)

Doe ook altijd mijn shirt in mijn broek, omdat mijn broek anders ook altijd over mijn heupen schuurt haha..

Hoe doet iedereen dat op wedstrijd als je in zomertenue mag rijden? Shirt in of uit je broek? En je plastron, waait die dan niet alle kanten op of kan je die ergens mee vast zetten ofzo? Heb zelf nog nooit met plastron gereden want had voorheen een clubtenue

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:08

Ik rij niet in zomertenue :+ Vind ik niet mooi.. Heb altijd jasje aan in de ring..
Met inrijden dan wel gewoon alleen shirtje, bij m`n broek in. En plastron zet ik vast met klein veiligheidsspeldje :) Blijft ie mooi op z`n plek zitten

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:17

Zomertenue gewoon shirt in broek, en plastron vastzetten op het shirt met een veiligheidsspeld ;).

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:23

mistid schreef:
Amigo_ schreef:
Laattst bij de Action een Cognac kleur gevonden, waar ik al erg lang opzoek was..

Ik heb mijn cognac riem ook bij de Action weg! Ideale goedkope winkel.
Ik had eerst een hele mooie donkerbruine riem, van pap gejat. Die is helaas stuk gegaan.

Marinke, ik heb m'n shirtjes altijd in m'n broek met rijden. Krijg het anders koud :+ . Alleen met zomertenue niet.

Ik zag net bij de Equimatch ook mooie jasjes voor weinig geld, gewoon op de homepage http://www.equimatch.nl/

dat jasje met paars vind ik erg mooi! :D

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:20

palousa88 schreef:
Amigo_ schreef:

action is geweldig! haha

die HH is denk ik een kwestie van passen denk ik. wil er dan een wit dekje bij met roze/donkerblauw koord. het jasje die ik nu heb is gemaakt bij een atelier. maar is toch tijdelijk. als ik een nieuwe heb gaat deze weer weg denk ik. want het is niet wat ik voor ogen heb.

[ Afbeelding ]

hoop dat een donkere kleur blauw hierbij leuk gaat staan

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:28

heb de spooks aangehad en vond ze erg tegenvallen, vond het erg goedkoop lijken (bij mij tenminste), zaten wel heel fijn.

heb uiteindelijk gekozen voor dit jasje van euro-star, twijfelde heel erg over de kleur omdat het voor dressuur bedoeld is. (met zwarte charles owen cap en zwarte laarzen)

Afbeelding

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:29

XMaaiike schreef:
heb de spooks aangehad en vond ze erg tegenvallen, vond het erg goedkoop lijken (bij mij tenminste), zaten wel heel fijn.

heb uiteindelijk gekozen voor dit jasje van euro-star, twijfelde heel erg over de kleur omdat het voor dressuur bedoeld is. (met zwarte charles owen cap en zwarte laarzen)

[ Afbeelding ]

deze vind ik wel erg mooi! mag ik vragen wat deze heeft gekost? mag pb

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:39

Gaaf jasje XMaaiike! Ik ben erg benieuwd naar een foto van het geheel.

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:46

Daenerys schreef:
Gaaf jasje XMaaiike! Ik ben erg benieuwd naar een foto van het geheel.

ga ik proberen binnenkort te maken :)

@palousa88, ik pb je

bedoeld voor dit paard trouwens

Afbeelding

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:47

Mooi Maaik!! :D