hmm ik vind dat haar voorbeeld ook niet echt geweldig..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Picassox schreef:Is er iemand die toevallig regelmatig via Ebay besteld?
Ik vind die zwarte riem met rood-wit-blauwe stukjes erin wel erg leuk! Als iemand die voor zichzelf besteld, wil ik wel graag meedoen...
listiglistje schreef:Maar goed ook dat iedereen een andere smaak heeft, anders lagen we allemaal met dezelfde vent in bed![]()
Ik vind het ook too much, ik zie het liever rood jasje, rode blingh frontriem en misschien een rood koord/biesje op het witte dekje
En gewoon witte beenbeschermers of bandages ipv rood
_Marinke_ schreef:Van Rox weet ik dat die haar shirts e.d. altijd in haar rijbroek stopt. Maar ik rijd bv. nooit met riem en heb ook nooit mijn shirt in mijn rijbroek.... Hebben jullie allemaal dan je shirt ook echt in je rijbroek?
Amigo_ schreef:Laattst bij de Action een Cognac kleur gevonden, waar ik al erg lang opzoek was..
Amigo_ schreef:Jaa action is inderdaad een ideale goedkope winkel.. Haal er altijd van alles, ook voor de paarden
Ik vind dat blauwe jasje mooi!! Ik weet niet of die van HH er mooi bij gaat staan.. Maar meer omdat ik neits met roze hebMag ik vragen wat voor jasje het is wat je nu hebt??
Daenerys schreef:_Marinke_ schreef:Van Rox weet ik dat die haar shirts e.d. altijd in haar rijbroek stopt. Maar ik rijd bv. nooit met riem en heb ook nooit mijn shirt in mijn rijbroek.... Hebben jullie allemaal dan je shirt ook echt in je rijbroek?
Jep, ik heb altijd mijn shirt in mijn broek. Zit fijner en je krijgt geen koude rug als het waait
mistid schreef:Amigo_ schreef:Laattst bij de Action een Cognac kleur gevonden, waar ik al erg lang opzoek was..
Ik heb mijn cognac riem ook bij de Action weg! Ideale goedkope winkel.
Ik had eerst een hele mooie donkerbruine riem, van pap gejat. Die is helaas stuk gegaan.
Marinke, ik heb m'n shirtjes altijd in m'n broek met rijden. Krijg het anders koud. Alleen met zomertenue niet.
Ik zag net bij de Equimatch ook mooie jasjes voor weinig geld, gewoon op de homepage http://www.equimatch.nl/
palousa88 schreef:Amigo_ schreef:Jaa action is inderdaad een ideale goedkope winkel.. Haal er altijd van alles, ook voor de paarden
Ik vind dat blauwe jasje mooi!! Ik weet niet of die van HH er mooi bij gaat staan.. Maar meer omdat ik neits met roze hebMag ik vragen wat voor jasje het is wat je nu hebt??
action is geweldig! haha
die HH is denk ik een kwestie van passen denk ik. wil er dan een wit dekje bij met roze/donkerblauw koord. het jasje die ik nu heb is gemaakt bij een atelier. maar is toch tijdelijk. als ik een nieuwe heb gaat deze weer weg denk ik. want het is niet wat ik voor ogen heb.
[ Afbeelding ]
XMaaiike schreef:heb de spooks aangehad en vond ze erg tegenvallen, vond het erg goedkoop lijken (bij mij tenminste), zaten wel heel fijn.
heb uiteindelijk gekozen voor dit jasje van euro-star, twijfelde heel erg over de kleur omdat het voor dressuur bedoeld is. (met zwarte charles owen cap en zwarte laarzen)
[ Afbeelding ]