[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxiejj

Re: Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 09:12

Ik heb een bruine croco lak riem van qhp, riemen doen wat zeer idd op mijn heupen, maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden, rij nooit zonder riem op wedstrijd :n

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 09:46

Ik rijd ook nooit zonder riem. Koop ze bij leer winkels, daar heb je echt alle soorten (kleuren) en maten.

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 10:15

Ik koop mijn riemen gewoon als ik op vakantie ben in Spanje of Griekeland :)
Vlede jaar ben ik zo aan m'n zwarte croco lak riem gekomen.
Riemen zijn daar super goedkoop, alleen moet je dan wel op vakantie gaan anders is het natuurlijk een hele
dure riem om daarvoor naar Spanje te reizen :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 10:17

Roxxiejj schreef:
Ik heb een bruine croco lak riem van qhp, riemen doen wat zeer idd op mijn heupen, maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden, rij nooit zonder riem op wedstrijd :n

Bij mij doet het geen pijn, zit alleen maar spek op mijn heupen en lovehandels op mijn middel :+

Die wou ik eerst aanschaffen, maar nu dus een nieuwe besteld hetzelfde als mijn nieuwe lakkers *D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 12:23

xxjamiexx schreef:
Ik koop mijn riemen gewoon als ik op vakantie ben in Spanje of Griekeland :)
Vlede jaar ben ik zo aan m'n zwarte croco lak riem gekomen.
Riemen zijn daar super goedkoop, alleen moet je dan wel op vakantie gaan anders is het natuurlijk een hele
dure riem om daarvoor naar Spanje te reizen :+

Mijn vorige blingriem - een witte met dubbele rij blingies - kwam ook uit Spanje! :D

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 13:46

meelezer wordt meeprater....

ik vind riemen alleen echt mooi als je heel slank bent dan komt ie het beste tot zijn recht. Heel chique..
helaas nog niet bij mij van toepassing |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 13:47

Ik heb een heel hoogsluitende broek aan dus ik draag geen riem :P

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 14:16

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 14:17

Ik heb maandag bij Equitana ook een gave riem gekocht, een zwarte met 2 rijen bling :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 14:17

Roxxiejj schreef:

Die wil ik ook! Geweldig voor bij mijn laarzen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 14:18

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 14:20

Vief, die 2de! :9 wel prijzig!
G heeft nu ook een mooi, tipje: ff de steentjes sealen met een laag nagellak of secondelijm, bij mij vielen ze er zo uit (ook van Equitana).
Vonneke: gaat bij jou ook mooi staan! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 14:21

Is ff zoeken. Rijd nu met een zwarte van Ariat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 14:22

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 14:28

Ik heb die riem van QHP!
heel erg mooie riem, met zilvere steentjes.
ik draag hem echt altijd en dat 5 keer per week. hij gaat nu een drie kwart jaar mee en nog geen steentje eruit.

Zeker een aanrader dus :D

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 14:54

Roxxiejj schreef:
Vief, die 2de! :9 wel prijzig!
G heeft nu ook een mooi, tipje: ff de steentjes sealen met een laag nagellak of secondelijm, bij mij vielen ze er zo uit (ook van Equitana).
Vonneke: gaat bij jou ook mooi staan! :j

Oke goede tip!

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 15:27

Dat rode setje dat voor bij kwam.. Ik vind het allemaal net te.. Wat ook al meerdere malen door andere gezegt is zou een zwart oornetje met rode bies rustiger zijn. Maar je legt toch de nadruk op rood.

Riemen.. Drama!!! Ik heb altijd een riem om. Maar dan vind je weer een mooie riem en dan zijn ze ontiegelijk duur. Best raar. Voor andere spullen wil ik best wat neertellen maar m`n riemen zo goedkoop mogelijk. Laattst bij de Action een Cognac kleur gevonden, waar ik al erg lang opzoek was..

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 17:39

Ik draag altijd een riem, kleed net wat meer af vind ik. Ik draag meestal een cognac kleurige gevlochten riem (van mijn stiefpapa gejat, hihi) en met wedstrijden gewoon een zwarte leren riem.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 18:12

Van Rox weet ik dat die haar shirts e.d. altijd in haar rijbroek stopt. Maar ik rijd bv. nooit met riem en heb ook nooit mijn shirt in mijn rijbroek.... Hebben jullie allemaal dan je shirt ook echt in je rijbroek? :)

Ik moet alleen nog wel even wat verzinnen voor cc, nu heb ik altijd voor en na de proef vestje of jas aan en zie je dus de band van de rijbroek niet. Van het zomer loop ik gewoon rond met zo'n crème shirtje met korte mouwen en ja die gaat wel in de broek (is anders ook te kort := ).

Maar mijn leuke buikflubbers komen er altijd zo overheen met die rijbroeken, helemaal als ik shirts in de broek ga stoppen vind dat dus verschrikkelijk staan bij mezelf. Maar vind het bij sommigen die mooi slank zijn wel heeeeeeel gaaf staan! Zo'n mooi strak eenvoudig shirt of een blousje ofzo...

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 18:23

Ik heb altijd shirt bij m`n broek in.. Anders krijg ik een koude rug :+

Misschien is een ruimer shirt een oplossing? Ik ben niet super slank en heb ook wel wat vet. Dus heb zomers niet de strakste shirtjes aan.. Gewoon wel die wat losser zitten :)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 18:24

Is er iemand die toevallig regelmatig via Ebay besteld?

Ik vind die zwarte riem met rood-wit-blauwe stukjes erin wel erg leuk! Als iemand die voor zichzelf besteld, wil ik wel graag meedoen... :o

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 18:29

Oehhhh koude ruggen! Daar ben ik ook allergisch voor! :P
Maar ik heb altijd die hemdjes van de hema aan, die stop ik altijd goed in mijn broek dus (lijkt anders ook naadje :+ ) en die zorgen voor een fijne warme rug. :D

Ik heb vaak gewoon die shirt van de bv. de only, die simpele... In de winter de lange mouwen variant en in de zomer de korte mouwen. :) Maar die sluiten best nog wel aan inderdaad, juist wat lossere t-shirts vind ik van die flabber dingen worden eigenlijk.... Maar kan altijd aan mam vragen of ze misschien wat basic t-shirts mee kan nemen van bv. de hema of iets die wat ruimer zijn, voor een paar euro ofzo. Gewoon om is te proberen. :)

Kan me herinneren dat ik als kind zo'n 'paarden-t-shirt' had, met zo'n klein paardje erop van horka. Die zat ook ruimer en had ik volgens mij juist vaak in mijn rijbroek, was 1 van mijn lievelingssetjes.. Maar nog niet weer zo'n fijn t-shirt gevonden die me niet zo'n flubber poppetje maakt. :=

Oohhh trouwens, dit geen leuk alternatief voor die witte/zwarte strik met netje? :P
Afbeelding

Gewoon je haar zelf in een strik leggen.. :')

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 18:34

Wij hebben zondag ons wedstrijddebuut en aangezien ik door mijn studententijd eigenlijk net niet meer fijn in mijn oude wedstrijdjasje pas heb ik mezelf maar getrakteerd op een nieuwe :o :D
Ik vind het jasje zelf heel mooi, ben alleen nog heel benieuwd naar het gehele beeld, maar, dat merken we snel genoeg :D
Hier een foto van alleen het jasje en zondag foto's van de combi.
Verder hoe ik de rest zwart/wit en peerd is een Haflinger.

Afbeelding
Afbeelding

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:06

_Marinke_ schreef:
Oohhh trouwens, dit geen leuk alternatief voor die witte/zwarte strik met netje? :P
[ Afbeelding ]

Dat is echt onwijs cool. Maar volgens mij kan dat niet. Dan moet je wel heel lang haar hebben.

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 19:19

Veulen84 schreef:
_Marinke_ schreef:
[ Afbeelding ]

Dat is echt onwijs cool. Maar volgens mij kan dat niet. Dan moet je wel heel lang haar hebben.

Ik kan t ook maar vind het er eerlijk gezegd niet uitzien :')

En jullie klagen over dat riemen pijn doen op je heupen, dit heb ik vaak al met de rijbroek zelf? Hij zit echt niet te strak ofzo maar sommigen doen na een tijdje echt zeer! Ik heb dan ook niet echt vetjes op mijn heupen haha