Kramer Paardensport Fans

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Celebi

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 23:00

Singels worden toch eigenlijk nooit custom gemaakt? Staat er geen merkje op?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 23:19

Ja, die van hetzelfde merk als het zadel, erbij gemaakt dus. Misschien doen zij dat wel op aanvraag als je er een zadel bij koopt dus.

Ja, in huis drogen vind ik prima.. maar of de rest daar ook zo over denkt.. _O- Zo lang het niet stinkt en geen rommel achterlaat zal het geen ramp zijn, maar ja _O- Ik sta wel op een pensionstal, maar de meesten hebben kortere singels dan ik. Ik heb 70cm, de mensen die ik al gevraagd heb zitten op 60cm-65cm. En dat vind ik nou ook niet zo'n goed idee om te gaan proberen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 00:16

Ik heb ze toch even een mailtje gestuurd dat ik een tweedehands zadel en singel van hun merk heb, en of ze dat willen en kunnen doen om er een zwarte singel bij te maken, en wat het zou kosten. Ben benieuwd!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 14:30

Texas02 schreef:
Ik heb ze toch even een mailtje gestuurd dat ik een tweedehands zadel en singel van hun merk heb, en of ze dat willen en kunnen doen om er een zwarte singel bij te maken, en wat het zou kosten. Ben benieuwd!

Ben ook benieuwd!

Heb net een bestelling gedaan, hoefde ook geen verzendkosten te betalen :? *\o/*

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 17:18

Ik heb ook een bestelling gedaan met de Halloweenkorting. Wilde eigenlijk alleen wollen inlegzooltjes, maar ook gezwicht voor een winterrijbroek en een paar warme sokken. Laat de winter maar komen!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-24 23:03

Ik heb vanochtend ook een bestelling geplaatst! Net zo'n jas als ik laatst in Petrol gekocht heb maar nu in een andere kleur, voor op stal. Maar 44 euro nu in die kleur, kon ik niet laten. Hoop dat ik hem in het echt ook mooi vind! Een bordeaux shirt, wilde al heel lang een warmere lange mouw bij mijn ES Bordeaux dekje, en twee rijbroeken, normaal 79,90 en nu 49,41. Hoop dat ze passen! Wilde eigenlijk alleen de grijze en kijken of hij bevalt voor ik de tweede kocht, maar toen zag ik dat de blauwe de laatste in mijn maat was. Dus dat durfde ik niet riskeren.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En ik krijg net bericht vanwege de singel, die kunnen ze wel maken en leveren maar hij kost op dit moment €180. Dus daar moet ik maar even over nadenken, of het bruin mij genoeg stoort om daar zo'n bedrag voor uit te geven. Nu direct niet in ieder geval.

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 09:17

Maar leer kan he verfen toch?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 12:40

Geen idee, daar begin ik maar niet aan. Laat deze maar mooi zoals hij is, dat lijkt me wel beter. Ik ben ook niet de handigste met zulk soort dingen :+

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 09:56

Weet iemand hoe de jodphurs vallen?

Ik heb normaal maat 40 maar die is niet meer voorradig. Als ze klein vallen kan ik ook een 41 proberen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 17:01

De stalschoenen vallen klein iig..

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 22:16

De rubberen jodphurs (zwart met gekleurd elastiek) vallen erg groot. Althans, dat paar wat ik ooit besteld heb. Ik heb ze doorgeschoven naar iemand die 2 maten groter heeft dan mij.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 22:21

Ik heb net een monster bestelling in huis gekregen. Een paar shirts en truitjes, een back on track nekwarmer, nieuwe werkhandschoenen, maar bovenal: die gevoerde lange gele regenjas die hier al eerder voorbij kwam. Wat een gaaf ding en heerlijk licht. <3

Hopelijk blijft van deze de rits wel werken. :') Zo ja dan bestel ik er denk ik ook nog een voor stal. Deze is voor mijn werk waar ik ook in aanraking kom met paarden en ik wilde graag gescheiden jassen en andere kleding voor eventuele overdraagbare dingen naar mijn eigen paard en stalgenoten. Was met zomerjassen geen probleem want ik heb er genoeg. Alleen een winter/regenjas had ik alleen nog een heel oudje die helemaal uit elkaar viel bij elke stap. Nu al blij met deze dus. :j

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 23:32

Mijn broeken passen, fijne stof ook! *\o/* En mijn Bordeaux shirtje past ook, ook heel blij mee want ik wil al heel lang een beetje warmere lange mouw bij mijn ES Bordeaux dekje :) Maar de jas past niet, ik heb de Petrol en die zit heerlijk. Maar deze zit alsof hij een maat kleiner is, zo strak. Ik vind de kleur ook niet mooi, maar voor op stal had hij wel gekund. Maar niet zo, dat zit echt voor geen meter. Ik heb mijn petrol ook nog even weer aan gehad om te vergelijken, maar dat is echt dag en nacht verschil. Ik twijfel nog of ik er contact voor moet opnemen met de klantenservice omdat hij gewoon een maat kleiner valt dan die andere of dat ik hem maar gewoon zo terug stuur. Ik vraag me af of ze er iets mee doen. Maar nu kost het me weer €5 retourneren voor iets wat zou moeten passen.

Zou ik het gewoon in de xxl doos waarin het gekomen is kunnen retourneren? Hij is echt enorm, ik zou eerder zeggen dat ik een oven besteld had qua formaat.

Afbeelding

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 23:48

Als iets echt niet met een maat overeenkomt willen ze nog wel eens een retourlabel maken en eventueel het product omruilen. Zou er gewoon morgen even een mailtje aan wagen.

En die grote doos.. Het ligt eraan hoe groot die is. Grote dozen kun je niet altijd inleveren bij het pakketpunt, dus ik zou 'm even opmeten.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 00:00

Ik wil hem best in een andere doos verpakken, maar dan wordt het geen Kramer doos..

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 00:06

Dat maakt ook niet uit! Gewoon het label uitprinten en erop plakken en het retourformulier erin, dan maakt de doos niet uit.

Maar het loont denk ik best om eens te mailen over het verschil in maat.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 00:35

Ik heb eerst maar even de klantenservice gemaild inderdaad, ik ben benieuwd wat ze zeggen!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 08:54

Die doos is echt waardeloos!!
Ik had een deken besteld. Zat ook in zo’n formaat doos en verder (wat prima is) geen opvulmateriaal.

Neem dan gewoon een voorbeeld aan hypostore of EJ die leveren in zo’n grote zak.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 10:36

Ja, en het had makkelijk in een kleinere doos gepast. Maar volgens mij mag hij nog net voor PostNL, dus dan krijgen ze hem wel terug. Vind het wel onhandig ook, om mee te nemen.

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 14:13

Je kunt hem heel makkelijk kleiner maken als je de hoeken insnijdt.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 16:31

Bij retourneren naar kramer krijg je wel gewoon je geld terug toch? Min verzendkosten

Ik heb 1x eerder wat retour gedaan (product was defect) en kreeg toen een waardebon van het bedrag. :+

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 16:43

Saaams schreef:
Bij retourneren naar kramer krijg je wel gewoon je geld terug toch? Min verzendkosten

Ik heb 1x eerder wat retour gedaan (product was defect) en kreeg toen een waardebon van het bedrag. :+

Ik heb bij retour altijd gewoon mijn geld terug gehad. Ook toen ik iets had ontvangen met een productiefout.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 16:52

Ja, in principe retour min verzendkosten, ik hoop alleen nog iets te horen van de klantenservice. Tot nu toe nog niet, hopelijk maandag.

Dat met die doos snap ik niet helemaal _O- Als ik de hoeken insnijd is hij stuk toch? :+

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 20:37

Texas02 schreef:
Ja, in principe retour min verzendkosten, ik hoop alleen nog iets te horen van de klantenservice. Tot nu toe nog niet, hopelijk maandag.

Dat met die doos snap ik niet helemaal _O- Als ik de hoeken insnijd is hij stuk toch? :+

Het is vandaag een Duitse feestdag dus wordt er niet gewerkt. Gok dat je antwoord daarom vertraging heeft :)

In de hoeken naar beneden snijden tot halverwege hoogte o.i.d, zodat je daarna grotere flappen hebt om naar binnen te vouwen. Dan wordt de doos minder hoog.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-24 20:39

Ah, daarom gaat mijn nabestelling er niet doorheen bij de post. Was was vergeten mee te bestellen helaas maar daar moet ik nog wat langer op wachten dus. :+