Haha, bij mij hebben shirts en jassen juist altijd te lange mouwen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:Ik ben ook lang (1,80m) met lange ledematen. Was ook ff bang voor de mouwlengte want longsleeves en broeken vallen erg kort bij Kramer, en jassen met lang genoege mouwen zijn sowieso lastig te vinden. Maar alle 3 de jassen die ik had gepast waren ruim lang genoeg op de armen.Ik kreeg de kortingskaart ook in de brievenbus en eigenlijk wil ik graag een winterjas kopen. In principe voor netjes, dus niet per sé voor op stal. Ik heb alleen het probleem dat ik lang ben (en dus ook lange armen heb) en ook nog brede schouders heb. Veel damesjassen hebben te korte mouwen of zitten erg krap bij de schouders. En als ik dan wat maten groter pas dan zitten ze weer veel te wijd om mijn buik.
Eigenlijk loop ik daarom al jaren in herenjassen rond maar die ongemodelleerde dingen ben ik ook wel eens zat. Dus ik vroeg me af of Kramer geen winterjassen heeft voor mensen zoals mij.
MyWishMax schreef:Ik heb eht idee dat het afgelopen jaren veranderd is. Die 1e longsleeves die ik van hen heb zijn echt te kort qua mouwen. Degene van afgelopen anderhalf jaar misschien zijn een stuk langer. Tor die van deze zomer die echt perfect voor mij zijnen dus voor normale armen te lang haha
MyWishMax schreef:Dan moet ik maar geen oude van mensen overkopen ofzo. Die van mij zijn allemaal van de afgelopen 1,5 jaar incl meerdere van afgelopen zomer en herfst gezien in Kramer toen pas kende. Die zijn eigenlijk allemaal 5cm te kort, maar gezien ik ze met de rek in m'n rijhandschoen stop blijven ze zitten. Als ze nog korter worden wordt dat wat, heb ik 3/4 mouwenIk heb eht idee dat het afgelopen jaren veranderd is. Die 1e longsleeves die ik van hen heb zijn echt te kort qua mouwen. Degene van afgelopen anderhalf jaar misschien zijn een stuk langer. Tor die van deze zomer die echt perfect voor mij zijnen dus voor normale armen te lang haha
Noisy schreef:Deze hebben alleen een teddyfleece randje, de binnenkant is mesh. Die bontdingen hoef ik ook niet, net zoals bandages…Ik snap niet dat die überhaupt nog bestaan
Noisy schreef:Heeft iemand toevallig de Essential teddyfleece dressuur beenbeschermers? Ik vraag me af hoe ze qua maat vallen. Ze hebben C klein paard en F warmbloed. De mijne heeft van de gewone br peeskappen maat full om maar hij is maar 1,53m groot dus zijn pijpbeen is niet zo lang als dat van een paard. Ik kan nergens de maten (cm’s) vinden. Ik twijfel welke maat ik zal bestellen. Kan natuurlijk retour sturen maar dat probeer ik liever te voorkomen
snorkel1986 schreef:Ik zou zelf eerder de hals riem dan doen gezien waarschijnlijk 1 knopje voor aan uit ipv 3 en 1 oplaadpunt ipv 3 en die is zeker goed zichtbaar ( al heb ik zelf cal jaren een home made reflectie tuig of reflectie deken met borst stuk wel ruim verlicht verder)
Sabbientje schreef:Ze hebben bij Kramer voortuigen met LED verlichting nieuw in het assortiment.
Heeft er al iemand deze gekocht?
Ik ben wel benieuwd hoe groot ze zijn en of ze ook echt goed zichtbaar zijn.
https://www.kramer.nl/Themas/Reflectere ... .....FO%3e