Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
leonie87 schreef:@ Enne. ze is er van overtuigd dat ze het goed heeft opgemeten dus zodoende, ongezien terug.
De jodphers kloppen op 1 details wel maar gaan dus ook terug.
Laarzen zien er iig goed uit!
@Maaike. Dat klopt, maar dat mocht dus niet. Ik heb toen specifiek gevraagd of het kosteloos opgelost zou worden als het niet goed was (benzine kosten benoemd!) en akkoord gehad (zwart op wit)
Ik zal ze ook weer moeten gaan ophalen en het kost me gewoon 1,5 uur en €20 benzine. Het gaat niet zo zeer om die €20 maar wel als ik 3 x terug moet... Zeker omdat ik 12 van de 14 dagen werk het hele jaar door, vind ik het voor mijn tijd ook niet zo tof.
Fijn dat jij iig je geld terug hebt!
Pattypaard schreef:@Lara_Silver: Ik heb bij het aanmeten gevraagd welk model met veters het geschiktst was met springen. Dat was het model Rita. Deze staat ook bij de allround laarzen.
Heb met het aanmeten ook bewust aan gegeven tot waar ik ze ongeveer wou hebben bij de achterkant van mijn onderbeen zodat deze voor mij niet in de weg zou gaan zitten. (Krijg heel snel wondjes)
Ik heb ze nog niet dus weet nog niet hoe goed dat gelukt is.
Lara_Silver schreef:Pattypaard schreef:@Lara_Silver: Ik heb bij het aanmeten gevraagd welk model met veters het geschiktst was met springen. Dat was het model Rita. Deze staat ook bij de allround laarzen.
Heb met het aanmeten ook bewust aan gegeven tot waar ik ze ongeveer wou hebben bij de achterkant van mijn onderbeen zodat deze voor mij niet in de weg zou gaan zitten. (Krijg heel snel wondjes)
Ik heb ze nog niet dus weet nog niet hoe goed dat gelukt is.
Oh dat model had ik nog niet gezien! Dat zou inderdaad een goed alternatif zijn. Dan blijf ik even meelezen hoe ze bevallen.
HindaFree schreef:Lara_Silver schreef:Oh dat model had ik nog niet gezien! Dat zou inderdaad een goed alternatif zijn. Dan blijf ik even meelezen hoe ze bevallen.
Als je de “haakjes” van de bia mooier vind. Las tijd terug ergens dat die volgends mij ook op de rita kunnen