Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 14:07

Skessa_ schreef:
Haha nee stond gewoon op de site :')

Iemand die toevallig weet of er nog kans is dat als items in je maat van de site af zijn deze nog terug komen? -O-

Dan zou ik de klantenservice even een berichtje sturen. Ik had dat ook bij een t-shirt, en die hadden ze in het magazijn nog beperkt op voorraad maat dat kwam niet meer op de website (vraag me niet waarom, vond ik maar raar). Is toen netjes geregeld, ik heb mijn t-shirt nu in de juiste kleur en maat :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 10:36

Texas02 schreef:
Dan zou ik de klantenservice even een berichtje sturen. Ik had dat ook bij een t-shirt, en die hadden ze in het magazijn nog beperkt op voorraad maat dat kwam niet meer op de website (vraag me niet waarom, vond ik maar raar). Is toen netjes geregeld, ik heb mijn t-shirt nu in de juiste kleur en maat :)

Je bent een held! Ik heb net een formulier ingevuld bij de klanten service. Ik werd al binnen 5 minuten gebeld dat ze er nog een paar in de het magazijn hadden liggen. Ik moest een andere kleur bestellen en gelijk er achter aan mailen dat ik die andere kleur wilde en dan zou ze het gelijk aanpassen.
Net gedaan, dus hopelijk gaat het goed <3 <3

Texas02

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 11:19

Ik moest dat toen ook zo doen en bij mij ging het goed. Bij jou vast ook! Fijn dat het gelukt is!!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 15:28

Hij is al verzonden, dus ben benieuwd. Heb iig wel de bevestiging gekregen met de andere kleur *\o/* *\o/*

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-24 21:21

Gaat vast goedkomen! :j

Heeft iemand deze straal spray wel eens geprobeerd? Is hij vergelijkbaar met de Cavalor Dry Feet? Hij staat alleen op de Duitse site, niet op de Nederlandse. Ik kan hem zo dus niet bestellen als ik dat zou willen. Maar misschien als ik een keer weer in de winkel kom of de klantenservice even schrijven. Hij is namelijk wel 10 euro goedkoper dan de Cavalor Dry Feet, die vind ik echt duur.

https://www.kraemer.de/Pferdebedarf-Pfe ... hutz-Spray

Lizenlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 13:07

Ik kom op de homepage ipv op een product met jouw link, maar dat geeft niet. Heb je al geprobeerd om het artikelnummer van de Duitse site te kopiëren in de zoekbalk van de Nederlandse website? Vaak komt het product dan nl wel naar boven en kun je het ook gewoon bestellen. Ik weet niet of er nog andere zijn maar met de straalbeschermerspray van showmaster werkt het iig bij mij.
https://www.kramer.nl/Merken/SHOWMASTER ... ming-spray

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 13:30

Ik heb nog maar een laarzentas besteld, deze waar ook een cap bij in kan. Bewaarde mijn laarzen altijd in de originele doos, maar daar is water in gekomen en daar kan karton niet zo goed tegen 8)7 .

Blijkbaar koop ik ook meer dan ik dacht, want ik kreeg bij mijn vorige en bij deze bestelling 7% korting en dat is blijkbaar als je binnen 1 jaar 1000 euro uitgeeft. Nouja, paarden zijn een dure hobby zeggen we maar := .

Mijn retour kreeg ik vrijdag avond bericht van, geld zal in de loop van volgende week wel komen. Heeft wel bijna 2 week geduurt nadat het daar binnen was. Ach ja, kan altijd erger. Agradi heeft destijds meer dan een maand gedaan over mijn retour verwerken :+ .

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 13:37

Texas02 schreef:
Gaat vast goedkomen! :j

Heeft iemand deze straal spray wel eens geprobeerd? Is hij vergelijkbaar met de Cavalor Dry Feet? Hij staat alleen op de Duitse site, niet op de Nederlandse. Ik kan hem zo dus niet bestellen als ik dat zou willen. Maar misschien als ik een keer weer in de winkel kom of de klantenservice even schrijven. Hij is namelijk wel 10 euro goedkoper dan de Cavalor Dry Feet, die vind ik echt duur.

https://www.kraemer.de/Pferdebedarf-Pfe ... hutz-Spray

Dit is hem op de Nederlandse site: https://www.kramer.nl/Merken/SHOWMASTER ... ming-spray

Ik heb er verder geen ervaring mee!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 13:51

Ja, die bedoel ik! Dankjewel! :) aik denk dat ik hem maar eens ga bestellen en proberen!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 13:52

Altijd fijn als het de kikker beschermd :Y)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 15:02

Haha, ja, vind ik ook _O-

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-24 23:16

Weet iemand hoe lang Cavalor Dry Feet goed blijft? Ik zag er geen datum op. Ik heb nog een nieuwe, ongeopende fles, maar ik dacht, misschien is het handig on die van Kramer eerst te bestellen en te gaan proberen, want als het niet bevalt heb ik de Dry Feet nog staan om te gaan gebruiken. Maar ik gebruik het echt maar 1 keer per week ter voorkoming, hooguit twee keer als het heel nat is, dus dan duurt het wel even voor ik aan de ongeopende Dry Feet toe kom voor de bus van Kramer leeg is, als die wel bevalt. Zou dat kunnen of beter van niet? De Dry Feet is in het voorjaar gekocht.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 09:08

Iemand enig idee waarom mijn 5 procent klanten korting niet meer weergeven wordt? Ik heb een hele grote winkelwagen (waarvan ik hoogstwaarschijnlijk niet alles koop haha) maar die ging dus ruim over de 250 euro heen waardoor ik op een gegeven moment 5 procent korting op alles kreeg. En opeens was dit ook weer weg.. Vind het een beetje zonde om nu van alles te bestellen zonder die korting want het scheelde toch een hoop.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 12:30

Ben je nog wel ingelogd?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 13:02

Yes, maar dat geeft geen verschil. Ook al geprobeerd via telefoon en laptop en diverse dingen toegevoegd en verwijderd uit de winkelwagen. Zelfs doorgeklikt naar de bestelpagina maar ook daar geen korting. Vreemd.

Goed ik denk dat ik maar wacht op de volgende 10 procent kortingsactie. De vorige had ik net gemist..

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 13:14

Hmm dan weet ik het ook niet... Vorig jaar hadden ze met Halloween korting, dus hopelijk dit jaar weer!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 13:17

Celebi schreef:
Yes, maar dat geeft geen verschil. Ook al geprobeerd via telefoon en laptop en diverse dingen toegevoegd en verwijderd uit de winkelwagen. Zelfs doorgeklikt naar de bestelpagina maar ook daar geen korting. Vreemd.

Goed ik denk dat ik maar wacht op de volgende 10 procent kortingsactie. De vorige had ik net gemist..

Te lang niks gekocht of te weinig uitgegeven afgelopen jaar? Ze kijken elk jaar opnieuw natuurlijk

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 13:55

Ik bestel er echt regelmatig en in mijn account staat dat ik standaard 5 procent klant korting krijg. Daarnaast zat mijn winkelwagen boven de 250 en bij de kortingsacties staat dat je dan ook 5 procent korting krijgt.

Er was een punt dat ik de korting ook daadwerkelijk bij ieder product eraf zag gaan. Ik twijfelde toen nog over een paar producten en kleuren en toen ik de pagina weer opende de volgende dag kreeg ik nergens meer die 5 procent korting op. Toch vreemd. :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 14:15

Celebi schreef:
Ik bestel er echt regelmatig en in mijn account staat dat ik standaard 5 procent klant korting krijg. Daarnaast zat mijn winkelwagen boven de 250 en bij de kortingsacties staat dat je dan ook 5 procent korting krijgt.

Er was een punt dat ik de korting ook daadwerkelijk bij ieder product eraf zag gaan. Ik twijfelde toen nog over een paar producten en kleuren en toen ik de pagina weer opende de volgende dag kreeg ik nergens meer die 5 procent korting op. Toch vreemd. :+

Oh zo! Ja heb ik ook wrl eens gehad. Maar als ik dan uitlogde en ook cookies verwijderde bleek dat die korting wel automatisch eraf was maar niet zichtbaar stond. Of zoiets. Anders even mailen, zo kon ik iets in andere maat toch voor de kortingsprijs krijgen omdat degene die ik besteld had te groot was. Met die klantenkorting zullen ze ook gewoon wel helpen!

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 20:32

Heeft iemand ervaring met die deken sluiting beschermers? Tegen vast hangen in je hooi net? Mijn vraag is eigenlijk simpel werken ze echt?
Anders moet ik voor mijn jonkie nieuwe dekens halen ( disc gaat goed) en ik heb goede dekens :)) liggen

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 21:11

Dan zou ik even contact opnemen met de klantenservice, dan gaat er vast iets niet helemaal goed. Maar met Halloween is er vast weer 10% korting, dat doen ze eigenlijk ieder jaar.

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 22:53

snorkel1986 schreef:
Heeft iemand ervaring met die deken sluiting beschermers? Tegen vast hangen in je hooi net? Mijn vraag is eigenlijk simpel werken ze echt?
Anders moet ik voor mijn jonkie nieuwe dekens halen ( disc gaat goed) en ik heb goede dekens :)) liggen

Ja, ik heb ze voor mijn horseware dekens. Werken top! Zit elastiek in beide kanten waardoor hij ook mooi om de sluitingen heen blijft zitten. Is wel een beetje prutsen bij het dichtmaken en loshalen, maar daar word je ook wel vrij snel handig in.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-24 22:57

Heb een jas gekocht. Maat L. Veel te groot..
Daarnaast ook een shirt. Maat L. Veel te klein..

Ook nog een liner gekocht. Morgen even passen. Ben benieuwd :+

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 00:15

Ja, dat is het probleem bij Kramer.. Of eigenlijk niet alleen bij Kramer, ik heb dat bij de meeste ruitersport winkels. Niks valt gelijk, vaak valt het veel te klein, soms veel te groot.. Vind het soms maar lastig hoor.. Maar jammer joh! Ga je terugsturen en opnieuw bestellen? Als je het niet direct nodig bent kun je misschien beter nog een 1 - 2 week wachten, er komt vast Halloween korting.

Ik wil misschien met de Halloween korting rijbroeken bestellen. Het model Janina lijkt me heel fijn, vooral ook omdat deze wat warmer moet zijn. Ik vind het nu maar koud met mijn dunne Mondoni rijbroeken. Ik hoop alleen dat ik de siliconen niet te stroef vind voor mijn bareback pad. Maar ik hoor van verschillende kanten dat het na een paar keer wassen al niet meer zo stroef is, dus ik heb goede hoop. Maar wat ik me afvraag, is de lagere broekzak, meer op het bovenbeen, niet irritant als je niet op paard zit? Ik snap dat het voor op paard een makkelijkere plek is, maar de meeste tijd heb ik de rijbroek toch echt aan als ik er niet op zit. Op paard is meestal maar een half uur tot een uur..

En ik ben nog steeds super blij met mijn nieuwe jas (de Leila van Stonedeek) en schoenen (de Cross Rider II winterschoenen van Steeds).

Ik heb de schoenen vorige week in Oostenrijk vaak aan gehad en ze lopen zo fijn, daar krijg je echt geen last van je voeten in. En ondanks het bont zijn ze ook bij iets warmer weer niet te warm (ik zou ze niet meer bij 20C aan doen hoor :+ ), en bij koud weer zijn ze heerlijk warm. Sneeuwdicht zijn ze ook.

En de jas is heerlijk warm, ik heb hem al bij 1C met wind op de berg getest en hij is echt winddicht en lekker warm. Hij is ook waterafstotend / waterdicht, ik moest er een stuk mee door de regen en de waterdruppels bleven er mooi op staan. Ik ben er geen half uur mee in de regen geweest ofzo, maar ik ben tevreden!

Probleem is wel dat ik nu eigenlijk nog zo'n jas wil, deze moet voor net blijven en nu wil ik er graag eentje bij voor op stal _O- Vorig jaar hadden ze in november 20% op onder andere jassen, daar hoop ik nu ook weer op.
Laatst bijgewerkt door Texas02 op 15-10-24 00:36, in het totaal 1 keer bewerkt

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-24 00:25

snorkel1986 schreef:

Geen ervaring met de deken sluiting beschermers, maar heb zelf ook eentje die in zn hooinet vasthangt.. ik heb bij een dekenwasservice geregeld dat er op die dekens discs worden geplaatst of eventueel klittenband sluiting eroverheen. Scheelt gepruts.