Bestaat er een soort aankoop tips voor dummies ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bestaat er een soort aankoop tips voor dummies ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 20:53

omdat hij er geen zin meer in heeft en logisch ik ga er ook mee stoppen namelijk Knipoog

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 21:21

Cinnepin schreef:
omdat hij er geen zin meer in heeft en logisch ik ga er ook mee stoppen namelijk Knipoog

Lijkt me verstandig, want ik of misschien beter gezegt wij kunnen beter tegen een muur aan kletsen!

Succes met dit topic, ik houd me liever bezig met mensen die serieus met paarden omgaan, woorden als "afzeiken" passen niet in mijn taalgebruik en vind ik bijzonder ongepast, ik benader binnen/buiten bokt mensen altijd met respect en zal deze nooit op deze manier aanspreken of omdat men geen beter antwoord weet naar beneden halen.

Dat is niet mijn manier van communiceren en zo wens ik ook nimmer aangesproken te worden, door niemand niet, laat dat even duidelijk zijn, op dit lage nivo ga ik mezelf verder niet inlaten.

ponny_power

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-08 21:44

Juist ja ... "cissie" onze lieve heer haar zelve heeft gesproken zo te zien Schijnheilig

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 21:46

ponny_power schreef:
Juist ja ... "cissie" onze lieve heer haar zelve heeft gesproken zo te zien Schijnheilig

Afgod

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 21:49

ponny_power schreef:

Heeft ze heel goed gedaan, vind je ook niet? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 22:14

Slotje voor overleg Lachen