Rij jij met je sieraden om?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

GhostBuster

Re: Rij jij met je sieraden om?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 11:55

ik rij met armband kettingkjes bahalve ringen dat doet pijn dus daar rij ik niet mee

MyHope

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 20:04

Ik hou altijd mijn armbanden [Heb om iedere pols een band van zo'n 5 cm Vork ] eigenlijk altijd om. Ook mijn ketting doe ik nooit af als ik ga rijden en verder heb ik geen sierraden om Haha!

Tuigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 15:53

oorbellen doe ik uit, en evt grote kettingen ook. maar kleine kettinktjes en m'n pandora houd ik om:)

WildThing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 15:56

Enkel de lange oorbellen doe ik uit ( vind het vervelend als ze constant tegen je hoofd klapperen bij het doorzitten) en mijn ringen, krijg er blijnen van als ik ze aanhoud.

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 16:03

Meestal heb ik alleen knopjes in mijn oren, nooit lange oorbellen want dan ben ik altijd bang dat als ik ooit eens val met die dingen ergens aan blijf haken. Verder heb ik wel eens met een ring om gereden maar dat reed voor geen meter dus dat doe ik ook niet meer.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 16:14

Ik soms alleen kleine oorbellen.. en een horloge maar meer niet.. ook puur uit veiligheid!
als je er afvalt en je hebt grote oorbellen in en ze scheuren uit op een of andere maniet.. lijkt me zeer pijnlijk Huilen

Ladyjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 17:18

Ik rij niet met sieraden straks val ik er af en blijf ik ergens aan haken met me ketting ofzow. maar ozig is het geen punt als je je ringen omhoud als je handschoenen aan hebt ofzow.

mickey97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 22:04

ik rij ook altijd met alles, als je elke x alles af moet doen raak je het straks kwijt.
en das zonde

mickey97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 22:05

ik rij ook altijd met alles, als je elke x alles af moet doen raak je het straks kwijt.
en das zonde

Zoe_rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 22:51

Ja, eigenlijk wel. Alleen hele grote oorbellen doe ik niet aan als ik ga rijden.

xStelmaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 10:45

ik draag soms kettinkjes maar die doe ik vaak wel af als ik ga paardrijden, maar ik vergeet het ook wel 'ns x3

Laurine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 11:42

Ik rij met helemaal niets behalve oorbellen dan!

Wendel87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 15:14

Geen ringen, dat gaat pijn doen, maar de rest wel!

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 15:17

Mijn tedora armband houd ik om, kleine oorbellen ook maar geen lange of van die grote ringen Nagelbijten / Gniffelen , ben veel te bang dat bij een verkeerde beweging mijn oorlel uitscheurd. Horloge houd ik welom, vooral omdat ik dan en goed de tijd in de gaten kan houden dat ik niet te lang rijd en dat ik optijd weer thuis ben voor het donker Lachen .

Denisevm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 11:57

Tijdens het rijden draag ik helemaal geen sieraden omdat ik het gewoonweg héél gevaarlijk vind.
Om te kijken hoe laat het is kijk ik gewoon op de klok in de bak, en anders heb ik mijn gsm nog.
Eerst droeg ik soms wel eens kleine oorbellen, maar dit vond ik vervelend met rijden.

xMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 20:33

Ik draag wel sieraden met rijden, maar niet met hele grote ringen in m'n oren ofso.
Meestal van die kleine knopjes. Ring+Ketting blijft wel altijd om Knipoog

3line

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 21:44

eerder reed ik wel altijd met een ring om, maar nu ik geen ring meer draag..
kettinkjes heb ik hou ik wel om als ze niet al te lang zijn, anders klapperen ze telkens

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 13:47

Ik houd alles altijd om, maar dat is meer omdat ik ze vergeet af te doen. Ik rijd altijd met handschoentjes aan en dan heb ik geen last van de ringen, maar ze worden er niet mooier met poetsen en zo, ik stoot ze vaak aan en dan beschadigen ze natuurlijk. Horloge heb ik eigenlijk bijna nooit om, want die vergeet ik altijd om te doen dus die ligt altijd mooi te wezen op mijn nachtkastje hahaha.
Oorringen heb ik ook wel eens in, maar wel kleintjes. Oorbellen die zwaaien vind ik wel erg irritant!!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 13:50

Ik heb alleen 1 ring om. Ik hield vroeger ook mijn oorbellen in totdat mijn paard langs me schuurde, mijn oorbel kwijt was in stal en ik had echt t gevoel ofdat mijn gaatje helemaal uitgescheurd was. dit waren overigens ook gewoon knopjes.

carlijn88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 13:53

ik rij altijd met mijn ring om, en soms ook onschuldig oorbelletjes! als je dan die grote dingen in hetb vind het het erg irritand in je cap! mijn horloge en armbanden doe ik altijd af vind ik irritand en dan beschadigd het mischien dat zou ik zonde vinden :S!

Strawberry_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 13:54

Mijn ring hou ik om, de rest gaat allemaal af (oorbellen, kettingen, armbandjes, etc.) Lachen

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:16

Ja, ik heb kleine knopjes (vroeger droeg ik maatjes die bij de meeste door de oren heen gaan, nu zo'n 3 mm), mijn horloge (daar gaat gewoon eens in het half jaar een nieuw bandje om, maar zit wel strak) en mijn ketting, een touwtje met een hangertje uit York, mijn geluksdingetje.

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:27

Jep; ketting + ring heb ik om.
Grote oorbellen gaan uit, maar dat is meestal omdat het niet lekker zit ivm m'n cap Knipoog

_Leah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 15:29

Kleine oorbellen houd ik in, ringen e.d. gaan af, horloge houd ik om, net als mijn ketting...

Saskiiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:49

Ik rijd ook nooit met sieraden, zelfs niet met ringen omdat je als je er een keertje afvalt en je vingers zwellen op je een probleem hebt. maarja dan moet dat maar net zo gebeuren natuurlijk.
Ik rijd alleen met knopjes in mijn oren omdat mijn gaatjes heel snel dicht groeien.
Ik vind eht met ringen uberhaupt niet lekker ontspannen rijden.