Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ninx schreef:Ik zie mensen liever met cap, omdat ik altijd in het weekend heb gewerkt in een revalidatie-centrum waar onze waaghalzen met grote "er gebeurt mij nooit iets" monden voortaan alleen nog maar met een rietje konden eten....

Ninx schreef:@ ShadowO: ik vind het nobel te veronderstellen dat iedereen in staat is de juiste keuzes te maken voor zichzelf en zijn/ haar directe omgeving.
Nannes schreef:overdrijven is ook een vak apart natuurlijk
Nannes schreef:dus een schilderij aan de muur moet minstens zoveel aandacht krijgen als een cap?
Nannes schreef:...en ja, ik heb dingen gedaan die gevaarlijk zijn! vandaar dat ik nu ook met 2 pinnen in m'n poot rond huppel, maar daar leer ik wel van.
Nannes schreef:Ja, maar volendam is even wel wat anders dan een schilderijtje aan de muur. Daar hing de kerstversiering gewoon veelste laag en werden er sterretjes afgestoken waardoor de kerstversiering dus vlam vatte! plus veel mensen in paniek en brandeuren die geblokkerd waren.
Maar ik wil weleens weten wat er nou zo gevaarlijk is aan een schilderij.
Probeer daarnaast ook niet al te veel off-topic reageren. Vergelijkingen trekken is geen probleem, maar link dat dan wel naar het onderwerp terug
Alvast bedankt voor jullie medewerking!griebels schreef:Als je overal bescherming voor aan het zoeken bent, kun je misschien beter met een harnas gaan rijden

Barmat schreef:Inderdaad Shir89, je went aan het dragen van een cap. Waar je echter niet aan gewend raakt, tenminste, ik niet, is een hersenbeschadiging
Ik raak niet gewend aan ziekenhuisopnames, medicijnen, "trekken" van de overheid, afhankelijk zijn van anderen, mezelf minderwaardig voelen, altijd moe zijn, depressief worden omdat mijn leven nooit meer zal zijn wat het was...... dat went nooit![]()
En allemaal omdat ik net zo dacht als velen: Mij gebeurt dat niet....
Nou ja, volgens HC ben ik niet waardig om paard te rijden klaarblijkelijk *knap dat hij dat vanachter zijn compu kan beoordelen* want anders was dit nooit gebeurd en alle anderen hebben hun oordeel ook al klaar.
Algoed, imo is er slechts sprake van dikke vette pech in combinatie met iemand die te arrogant was om in te zien dat ruim 25 jaar rij-ervaring niet voldoende hoeft te zijn om een val met verregaande gevolgen te kunnen voorkomen. Ik draag de gevolgen ja, maar is het nu zo gek dat ik misselijk word als ik mensen zonder cap zie rijden en die er laconiek over doen?????