Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pharagirlke schreef:First_Unique schreef:ooh maar niet iedereen haalt een brevet hoordus helaas voorjou met je slimme opmerking
Hier mag je geen wedstrijden starten zonder brevet?
Daarbij moet je niet meteen zo in je kont gebeten zijn. Geen wonder dat het er zo aan toe gaat op wedstrijden
Theake schreef:Ik heb ook geen brevetten en ik start ook
Nimroy schreef:Ik erger me kapot aan de mensen die doen alsof wij ( mijn fjord en ik ) geen waarde hebben en eigenlijk niet op dit terrein thuis horen..
En aan de mensen die gewoon niet kijken.. Die kijken gewoon echt niet waar ze naar toe gaan.. Die rossen hem zo van de hoefslag af terwijl JIJ daar rijd!! En dan je nog aan kijken van: Halloww.. Ik rijd hier!
Karinnn schreef:Ik erger mij aan mensen die langs de kant staan, en (soms nogal behoorlijk hard) staan te vertellen hoe slecht jij het wel niet doet en hoe goed ze het zelf wel niet kunnen... *kots*
*beste stuurlui staan aan wal*

De Z paarden ruiters die vinden dat pony's niet hoeven los te rijden en gewoon tegen je aan rijden.
. Die zijn juist het beleefdst.
.
) 
Gelukkig dan maar weer switchx schreef:Aaan de kant, Aaaaan de kant Z paard in aantocht.
Toen ik eerst ging losrijden voor mijn proeven en ik reed bij iemand in die ik niet mocht was het altijd:
Ja als ze me afsneden, dan hadden ze een lichtelijk probleem...

Kelly_Horse schreef:laatst nog een irritatie..
Een echte kakmadame met het haar van beatrix, dure laarsjes aan kwam even naar dr dochter kijken in de inrijring. Mevrouw had een klein wit hondje bij zich dat aan zo'n lange uitrol-riem meeliep. Het vrouwtje en haar hondje liepen de heeeeele tijd naast haar dochter door de inrijring.. dat is echt riirtant want die lijn van dat hondje was dus suoerlang en dat hondje rende overaal heen en weer, de lijn was moielijk te zien dus raad maar wat er gebuerd.. :S

Lowara schreef:Kelly_Horse schreef:laatst nog een irritatie..
Een echte kakmadame met het haar van beatrix, dure laarsjes aan kwam even naar dr dochter kijken in de inrijring. Mevrouw had een klein wit hondje bij zich dat aan zo'n lange uitrol-riem meeliep. Het vrouwtje en haar hondje liepen de heeeeele tijd naast haar dochter door de inrijring.. dat is echt riirtant want die lijn van dat hondje was dus suoerlang en dat hondje rende overaal heen en weer, de lijn was moielijk te zien dus raad maar wat er gebuerd.. :S
oei dat meen je niet? levensgevaarlijk! snap zowiezo niet waarom men honden meeneemt op concours
Paarden zijn vluchtdieren, daar hoor je geen roofdieren bij te houden.