ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Twinkle81

Re: ervaring met PIAFFE RUITERSPORT?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 15:52

Je hoort vaak alleen de slechte dingen over een bedrijf. De goede hoor je vaak niet. Ik heb nog nooit wat bij Piaffe besteld, dus kan niet over de service meepraten. Misschien handig om te weten als iets niet (op tijd) wordt geleverd en je een machtiging voor incasso hebt afgegeven: je kunt via de klantenservice van de (post)bank een automatische incasso binnen 30 dagen, zonder opgaaf van reden, terug laten draaien. Persoonlijk vind ik dat een bedrijf dan ook ruim de tijd heeft gehad om iets te leveren. Uiteraard kan er altijd iets misgaan, dus er even achteraan bellen kan geen kwaad, dan kan het worden opgelost. Waar mensen werken worden tenslotte nog altijd fouten gemaakt en dit zal altijd zo blijven.

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 15:55

Heb ervaring ja en ben niet zo tevreden en verder zeg ik niets..

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 16:03

Gaby: het gaat om de HH bont peesjes.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 16:10

hetzusjevan schreef:
Ik vind het eigenlijk niet netjes dat Piaffe ruitersport hier zo à public te schande wordt gezet.
Dit topic gaat nu al tot in de treure door terwijl Piaffe zelf hier niet mag reageren omdat het commercieel zou zijn.
Ik heb niets met Piaffe en ben dus geheel onafhankelijk. Ik heb er ooit 1 keer iets besteld en dat was naar tevredenheid.
Ik ga toch even temmen want nu is het Piaffe en volgende keer dierenarts Pietje uit Verwegistan en dan weer de Klaas de hoefsmid.
Als iemand een probleem heeft met een winkel of met wat dan ook kun je dat beter onderling oplossen of reacties vragen per mail in een forum.

Hoe kom je daarbij? De reactie die hierboven verwijderd is was NIET van piaffe, maar van een concurrent die hier even reclame voor zichzelf liep te maken!!

Tessie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 16:56

Ik bestel ook niets meer bij ze. Ze stuurden de verkeerde bandages op, blauwe bij een bruin dekje, terwijl ik had gebeld of het de bijpassende kleur was!
Ik mocht het terug sturen en ik had aangeven dat ik mijn verzendkosten (om het weer naar hun te sturen) ook terug wilde, tot op de dag van vandaag nog niets gezien!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 17:01

hetzusjevan schreef:
Ik vind het eigenlijk niet netjes dat Piaffe ruitersport hier zo à public te schande wordt gezet.
Als iemand een probleem heeft met een winkel of met wat dan ook kun je dat beter onderling oplossen of reacties vragen per mail in een forum.

Als het bedrijf zou handelen volgens de beloften op de site en op de orderbevestiging dan was er ook niets aan de hand. De toch al niet korte levertijden worden zonder opgaaf van redenen nog langer.
Inderdaad is het wel zo netjes om het onderling met iemand op te lossen ipv het op een forum te zetten. Maar wat als het bedrijf dan niet (of slechts zeer traag) reageert op mails/telefoontjes?

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 18:53

ben het helemaal met jullie eens.
ze horen te handelen na wat de klant heeft besteld en niet wat ze niet hebben besteld.
en een telefoontje van goh het is uitverkocht en weten niet wanneer het weer komt is toch dan wel op zijn plaats?
en email reageren ze haast niet dat weet ik uit ervaring.
heb ook lang moeten wachten zoals je een paar pagina's terug kunt lezen en heb nu dan wel mijn geld terug gekregen ook niet binnen een week nadat ik voor de laatste keer had gebeld.
Dat piaffer hier niet mag reageren dat is onzin ze reageren hier ook wel als je terug leest.

Herilda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:01

Had laatst ook een deken besteld, verkeerde deken binnen gekregen. Die was ook nog goedkoper, dus ik mailen hoe en wat en hoe dat met het geld zat. Kreeg alleen iets terug gestuurd dat ze het tegen de inpak service zouden melden, maar stond niets in over het geld, laatst weer en deken besteld, en daar het bedrag afgetrokken wat ze me nog schudig waren. Kreeg deken netjes opgestuurd. Het versturen gaat trouwens wel super snel, heb het tot nu toe steeds 1 of 2 dagen later in huis.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:03

Ik bestel ook redelijk vaak wat bij piaffe,, Van mijn kant niet meer dan goeds!!
Ze leveren altijd alles, en prima op tijd,, Maar iederen kan daar natuurlijk andere ervaringen in hebbn

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:04

Ik heb ook een goede ervaring met piaffe ruitersport. Ik heb eenmaal iets besteld. Ik was een lastige klant want ik wilde een stübben dekje die ze niet in de collectie hadden. Toch is hij voor mij speciaal besteld en heb ik hem netjes gekregen!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:08

Piaffe mag voorzover ik weet hier gewoon zelf reageren en ik zie hier zowel positieve als negatieve dingen staan.

Herilda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:10

Vind ze qua prijs dan andere bedrijven ( noem geen namen). En ze leveren ook erg snel. Heb tot nu toe alleen dat met dat dek mee gemaakt. Vond het alleen een beetje vreemd dat ze dan, als je over het geld begint, niet reageren.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:12

Ik heb echt al vaak dingen besteld, en het is elke keer super gegaan!! Alles wat ik later wilde veranderen, gebeurde gelijk en met de betaling is het ook altijd goed gegaan.

luna1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 19:24

Ik heb daar een keer een halster besteld als kadootje. En had hem vrij snel binnen, en de betaling ging ook goed!!

Nicky_Ray

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 22:39

Chocotof schreef:
Gaby: het gaat om de HH bont peesjes.

Pfff bij mij dus ook de HH bontpeesjes en die heb ik in juni al besteld! Omdat ze toen het dekje niet hadden hebben ze gewacht, maar blijkbaar de peesbeschermers die ik dus ook al betaald had niet apart gelegd, waardoor ze nadat het dekje binnen was ineens uitverkocht waren. Dat duurde al maanden en toen hadden ze ook nog 1,5 maand nodig om te verzinnen dat de peesjes nu echt niet meer leverbaar waren... ben benieuwd hoelang ze nodig hebben om uit te vogelen hoe en wanneer ze me m'n geld gaan teruggeven....

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 12:40

Ik bestel ook niet meer bij Piaffe Nagelbijten / Gniffelen (lang verhaal Clown )
Maar dit topic gaat over de meningen van andere, en dat zijn zowel negatieve als positieve reacties! Piaffe ruitersport heeft eigenlijk alleen iets aan dit topic, zo kunnen ze hun service verbeteren Ja

Chocotof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 12:41

Ik heb zojuist mijn pakketje van Piaffe ontvangen met een briefje met hun excuses. Dat vind ik dan wel weer netjes.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:15

Chocotof schreef:
Ik heb zojuist mijn pakketje van Piaffe ontvangen met een briefje met hun excuses. Dat vind ik dan wel weer netjes.

Inderdaad netjes. Ik wacht nog steeds....

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:17

gabyfedde schreef:
hetzusjevan schreef:

Als het bedrijf zou handelen volgens de beloften op de site en op de orderbevestiging dan was er ook niets aan de hand. De toch al niet korte levertijden worden zonder opgaaf van redenen nog langer.
Inderdaad is het wel zo netjes om het onderling met iemand op te lossen ipv het op een forum te zetten. Maar wat als het bedrijf dan niet (of slechts zeer traag) reageert op mails/telefoontjes?

Maar lost dit het probleem op dan? Niet dus Knipoog

Piaffe reageert met opzet niet meer in dit soort topics, ze kunnen namelijk beter de eer aan hunzelf houden en zich druk maken om andere dingen Vork

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:22

ik had er een babyblauwe rijbroek besteld
ik kreeg een groene(echt kots groen) in een KINDERMAAT
dus me pa mailen he naar piaffe..

je raad nooit wat je terug krijgt
sorry maar baby blauwe rijbroek is er niet meer.
JAH HALLO Dan stuur je toch niet zomaar een rijbroek?(ook nog verkeerde maat)
dan mail je toch onze excusses maar deze rijbroek is niet meer leverbaar

we hebben wel ons geld terug gekregen gelukkig!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:01

MISTRAL94 schreef:
Maar lost dit het probleem op dan? Niet dus Knipoog

Piaffe reageert met opzet niet meer in dit soort topics, ze kunnen namelijk beter de eer aan hunzelf houden en zich druk maken om andere dingen Vork

Dat ze niet in forums reageren ok, zit wat in.
Maar ik bedoelde dat er geen reactie komt op mails en telefoontjes. En dat vind ik niet ok.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 22:49

Sorry kan ik niet over mee praten, ik heb geen enkel probleem met hun. Ik weet alleen dat dit ook weinig tot niets opschiet om het via een forum te proberen!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 23:47

MISTRAL94 schreef:
Sorry kan ik niet over mee praten, ik heb geen enkel probleem met hun. Ik weet alleen dat dit ook weinig tot niets opschiet om het via een forum te proberen!

ik denk dat TS bedoeld, welke ervaringen wij ermee hebben omdat zij/hij iets leuks op de site gezien heeft Lachen maar zoals jij het ziet heb je wel gelijk ofcourse denk niet dat piaffe even op bokt gaat speuren of er iets over hun te vinden valt haha Knipoog

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 00:14

bij elk bedrijf dat je via internet dingen besteld hebben mensen goede of slechte ervaringen, dat zal vast altijd zo blijven. Bij de een gaat het mis terwijl het bij de ander altijd perfect gaat! Daarop moet iemand basseren of ze er wel of niet bestellen.

Maar persoonlijk met piaffe heb ik 1 goede ervaring, was er in 4 dagen, dus super!
maar ook 1 aardig slechte ervaring....pas na ruim 4week en 3 telefoontjes met 3 verschillende redenen als antwoord....had ik het binnen....dat dan weer wel.

Een vriendin van mij had en heeft wel alleen maar goede ervaringen, op haar advies had ik ook bij piaffe besteld... en aangezien het de eerste x wel goed was heb ik niet geaarzeld bij een 2e x bestellen...al zal ik er nu niet meer bestellen.

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 17:09

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met piaffe. Laatst een deken besteld in de aanbieding en daar had ik nog een vraag over. Meteen de volgende dag een mailtje terug. Ik heb ook nooit lang hoeven wachten op iets. Hoor dus bij de gelukkigen waarbij het telkens wel goed gaat Haha!