Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hetzusjevan schreef:Ik vind het eigenlijk niet netjes dat Piaffe ruitersport hier zo à public te schande wordt gezet.
Dit topic gaat nu al tot in de treure door terwijl Piaffe zelf hier niet mag reageren omdat het commercieel zou zijn.
Ik heb niets met Piaffe en ben dus geheel onafhankelijk. Ik heb er ooit 1 keer iets besteld en dat was naar tevredenheid.
Ik ga toch even temmen want nu is het Piaffe en volgende keer dierenarts Pietje uit Verwegistan en dan weer de Klaas de hoefsmid.
Als iemand een probleem heeft met een winkel of met wat dan ook kun je dat beter onderling oplossen of reacties vragen per mail in een forum.
hetzusjevan schreef:Ik vind het eigenlijk niet netjes dat Piaffe ruitersport hier zo à public te schande wordt gezet.
Als iemand een probleem heeft met een winkel of met wat dan ook kun je dat beter onderling oplossen of reacties vragen per mail in een forum.
Chocotof schreef:Gaby: het gaat om de HH bont peesjes.
Chocotof schreef:Ik heb zojuist mijn pakketje van Piaffe ontvangen met een briefje met hun excuses. Dat vind ik dan wel weer netjes.
gabyfedde schreef:hetzusjevan schreef:Ik vind het eigenlijk niet netjes dat Piaffe ruitersport hier zo à public te schande wordt gezet.
Als het bedrijf zou handelen volgens de beloften op de site en op de orderbevestiging dan was er ook niets aan de hand. De toch al niet korte levertijden worden zonder opgaaf van redenen nog langer.
Inderdaad is het wel zo netjes om het onderling met iemand op te lossen ipv het op een forum te zetten. Maar wat als het bedrijf dan niet (of slechts zeer traag) reageert op mails/telefoontjes?
MISTRAL94 schreef:Maar lost dit het probleem op dan? Niet dus![]()
Piaffe reageert met opzet niet meer in dit soort topics, ze kunnen namelijk beter de eer aan hunzelf houden en zich druk maken om andere dingen
MISTRAL94 schreef:Sorry kan ik niet over mee praten, ik heb geen enkel probleem met hun. Ik weet alleen dat dit ook weinig tot niets opschiet om het via een forum te proberen!