Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kayla schreef:Loes deed het trouwens ook erg goed.
ranna schreef:Kayla schreef:Loes deed het trouwens ook erg goed.
Smaken verschillen zie je maar weer.
Ik heb me nl verbaasd over de proef van Loes omdat ik het helemaal niet goed vond. Het paard toonde niet los door het lijf en kwam meerdere keren behoorlijk tegen de hand.
Wilmer was duidelijk veel beter. Zijn paard liep makkelijk, los en goed in balans. Jammer dat hij zelf een foutje maakte maar goed te begrijpen als je 2 verschillende proeven uit het hoofd moet rijden.
Maar zoals gezegd, zo zie maar dat smaken verschillen.
Sydney2005 schreef:Pfff, heb je die pony van Lotte Jansen gezien met de prijsuitreiking.. Wou ff laten zien dat ie meer was dan een goeie (mennn wat een middendraf!!) dressuurpony...![]()
En Wilmer, wat rijd die jongen geweldig makkelijk!! Alsof t hem helemaal geen moeite kost!
Sydney2005 schreef:Ben ik helemaal met je eens! Ik vond het verschil in percentage wat dat betreft te klein, tenminste naar wat ik heb gezien.
Maar Wilmer had dan voor het achterwaarts een 0 neem ik aan?? Dat had een duur foutje kunnen wezen dus!!
Zoro schreef:Ik vind loes ook vaak te strak rijden, ben niet zo van het loes rijden.. maar wilmer is indd heel goed, hoeveelste is Floor eigenlijk geworden?
Kendra schreef:Het paard van Loes was anders ook niet de gemakkelijkste. Loes wint vaak punten doordat ze enorm goed een proef kan doorrijden. Vond trouwens ook dat Wilmer een mooier beeld gaf, meer harmonie.
Kendra schreef:Het paard van Loes was anders ook niet de gemakkelijkste.
Kendra schreef:Ranna, Marjan v Dijk is nr 3 geworden, met Marel. Stond ook op de vorige pagina trouwens.
ranna schreef:Kendra schreef:Het paard van Loes was anders ook niet de gemakkelijkste.
Persoonlijk denk ik ook dat paarden geneigd zijn iets in verzet te komen juist omdat ze zo strak gereden worden. Het ziet er vaak gedwongen en niet plezierig en licht uit.
Sydney2005 schreef:Nou ben ook net terug, proef ging best redelijk, 1 x viel die in galop met de middandraf, verder geen fouten maar beetje mat. Na mijn proef zei geert ter veld (de jury) dat ik wat vrolijker moest kijken en dat ik zijn achterhand er meer bij moest rijden (deed al zo mijn best...![]()
)
Maaar, had uiteindelijk 157 en 166!! Werd alleen erg hoog gepunt in mijn ring en was met deze punten dus helaas niet door!
Heb nu iig de M1 lekker afgesloten, volgende week M2!!
En Dolca (=Riena Beuving, secretaresse kring Zuid-Oost!!) beetje flauw om hier zo kinderachtig te gaan zitten doen.... Denk dat je beetje jaloers bent en zelf niet eens op deze merrie durft te stappen....
dolca schreef:[/quote]gefeliciteerd karin het is je gegund.
quote="KarinvdM"]Ik ben ook weer tuis. Ik heb fijn gereden vandaag en ik ben ook heel tevreden. Uiteindelijk waren we 10e.
dolca schreef:dolca schreef:gefeliciteerd karin het is je gegund.
quote="KarinvdM"]
Ik ben ook weer tuis. Ik heb fijn gereden vandaag en ik ben ook heel tevreden. Uiteindelijk waren we 10e.
dolca schreef:Sydney2005 schreef:Nou ben ook net terug, proef ging best redelijk, 1 x viel die in galop met de middandraf, verder geen fouten maar beetje mat. Na mijn proef zei geert ter veld (de jury) dat ik wat vrolijker moest kijken en dat ik zijn achterhand er meer bij moest rijden (deed al zo mijn best...![]()
)
Maaar, had uiteindelijk 157 en 166!! Werd alleen erg hoog gepunt in mijn ring en was met deze punten dus helaas niet door!
Heb nu iig de M1 lekker afgesloten, volgende week M2!!
En Dolca (=Riena Beuving, secretaresse kring Zuid-Oost!!) beetje flauw om hier zo kinderachtig te gaan zitten doen.... Denk dat je beetje jaloers bent en zelf niet eens op deze merrie durft te stappen....
Nou sorry jaloers echt niet, en al helemaal niet over dit.
Maar ik vind het erg dat er bepaalde mensen zijn die de regio zo zitten af te kammen. Dit zijn tenslotte allemaal vrijwiligers en die doen het voor de ruiters.