MissSisa schreef:Loezjuh schreef:Ik wil Jesse weten NUUUU
Bel hem dan op.
en hoe heeft ie ut gedaan?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissSisa schreef:Loezjuh schreef:Ik wil Jesse weten NUUUU
Bel hem dan op.
Mara schreef:egt?had ik niet verwacht, had hij grote fouten dan of wou het niet?
liza van loon schreef:Hmm komen van de week wel. Jorien, ik hoorde je nog omgeroepen bij de prijsuitreiking. Was je nou net wel of net niet door?
liza van loon schreef:Hmm komen van de week wel. Jorien, ik hoorde je nog omgeroepen bij de prijsuitreiking. Was je nou net wel of net niet door?
joriien_foxy schreef:liza van loon schreef:Hmm komen van de week wel. Jorien, ik hoorde je nog omgeroepen bij de prijsuitreiking. Was je nou net wel of net niet door?
ik was net niie door..!
ik was 8ste en er mogte er 7 door..
love_sodera schreef:Jongens wat vonden jullie ervan dat het zo ontiegelijk lang duurde voor de parade was? Vooral voor de mensen die 's ochtends al gereden hadden.....
Ik moest dan ook van mensen bij ons op de club vragen of mensen die dit met ons eens zijn een brief naar t regiobestuur wil sturen, om bijv kampioenen in 2 keer te huldigen... Het had best zo kunnen gaan dat er de eerste kampioenen na de show van Kirsten Beckers werden gehuldigd oid.... WIj zijn nu van kwart voor 7 tot half 10 onderweg geweest... Dit vonden wij zelf heel erg lang!!!
Bij ons is de club dus gedeelde 3e geworden, 1 puntje minder als de reservekampioen....
Robin had de 1e manche foutloos, 2e manche stond idd vrij pittig, en ze heeft n hengst, en dr stond vlak voor hindernis 1 iemand op n plek waar zij helemaal niet met de pony mocht zijn te grazen, dit was ook nog eens n merrie, zij schreeuwen of ze weg wouden gaan maar dit werd niet gedaan, dus was de pony niet helemaal geconcentreerd, wat resulteerde in n balk op 1 en later in t parcours nog 1... Maar hij sprong goed!
Leontine had in de L/DE n balkje in de eerste manche en viel daardoor buiten de prijzen...