Mondy schreef:Als dat zo zou zijn zo het dier gestolen zijn en kan er daadwerkelijk politie op afgestuurd worden.
Hang me er niet aan op
Maar wat ik me g
Herinner is er ergens gezegd dat de vrouw die haar liet ophalen nog altijd op der geld wacht
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GabberGill schreef:Mondy schreef:Als dat zo zou zijn zo het dier gestolen zijn en kan er daadwerkelijk politie op afgestuurd worden.
Hang me er niet aan op
Maar wat ik me g
Herinner is er ergens gezegd dat de vrouw die haar liet ophalen nog altijd op der geld wacht
sexysusie schreef:palousa_boy schreef:Officieel zal de merrie hier in Frankrijk ingeschreven moeten worden, zeker als ze als fokmerrie gebruikt gaat worden. De vraag is natuurlijk of ze via de officiële wegen gaan.
Mocht ze idd hier staan en ze krijgt een Frans nummer, dan zou ik haar makkelijk terug moeten kunnen vinden in de database, daar waar ze nu nog niet tevoorschijn komt.
Die Mike zegt me zo snel niks maar ik ken ook niet iedereen hier
Ja precies, maar ben bang dat zij niks registreren.
Die Mike woont in Rucphen, adres bij mij bekend. Maar is al apart verhaal dat hijzelf land heeft in Frankrijk en dan ook nog zo ver weg. Maar ja er wordt zoveel gelogen en bedrogen. Je weet ook niet of het waar is.
Mondy schreef:Die man zal daar gewoon wonen. Als adres bekend is en hij zou de merrie gestolen hebben dan kan daar de politie op af.
We horen nu zoveel vage dingen bij elkaar.
Petpa schreef:Ik heb het hele topic teruggelezen maar ik lees nergens dat TS zegt dat er niet voor het paard betaald is.
Er staat wel een naam + adres in dit topic van iemand die beticht wordt van oplichting.
In mijn optiek is dat niet correct.
BigOne schreef:Paard was van ts, kon niet meer de sport in, ze heeft er twee veulens bij gefokt en verkocht als fokmerrie, diegene heeft haar aan de slager verkocht. Paard is niet geslacht maar werd onder “ gezond” in het handels circuit gedumpt. Ts heeft spijt, wil paard redden maar die vorige eigenaresse? Is die ook op zoek ?
BigOne schreef:Paard was van ts, kon niet meer de sport in, ze heeft er twee veulens bij gefokt en verkocht als fokmerrie, diegene heeft haar aan de slager verkocht. Paard is niet geslacht maar werd onder “ gezond” in het handels circuit gedumpt. Ts heeft spijt, wil paard redden maar die vorige eigenaresse? Is die ook op zoek ?
sexysusie schreef:Als je je paard op laat halen voor de slacht wordt pas betaald als paard geslacht is. Gaat namelijk om aantal kilo’s wat ze er van kunnen gebruiken.
Dus laatste eigenaresse heeft nog niks betaald gekregen.
Zij laat echter alles maar gebeuren en doet niks meer. Dus of zij zo betrouwbaar is weet ik niet. Ik denk nu dat zij de grootste oplichter is.
Ik heb de crowdfunding op pauze gezet dus kan niet meer gestort worden op dit moment. Diegene die geld terug willen kunnen geld terug krijgen.
Ik ga echter verder en zal dit niet laten rusten.