Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superpony schreef:Ik heb ook altijd afzak sokken.........Mijn veters zitten vast geknoopt in mn schoenen, omdat veters strikken lastig gaat meerdere keren per dag en volgens mijn man ligt het daar aan.
Ik heb wel skinny jeans, maar niet bij de paarden. Ik heb western laarzen ( nog ouderwetse ) en draag mn broek er overheen bij rijden. Of ik heb een stevige werkbroek aan omdat we aan het verbouwen zijn. Heb geen zin om mn goede broeken te verknallen bij de paarden.
MelanieB schreef:superpony schreef:Ik heb ook altijd afzak sokken.........Mijn veters zitten vast geknoopt in mn schoenen, omdat veters strikken lastig gaat meerdere keren per dag en volgens mijn man ligt het daar aan.
Ik heb wel skinny jeans, maar niet bij de paarden. Ik heb western laarzen ( nog ouderwetse ) en draag mn broek er overheen bij rijden. Of ik heb een stevige werkbroek aan omdat we aan het verbouwen zijn. Heb geen zin om mn goede broeken te verknallen bij de paarden.
Maar als ik al jouw eisen zo leest gaat er geen enkele laars voldoen mbt je wijde broeken niet in een laars willen dragen.
Dan wellicht een kortere laars of toch weer terug naar je ariats en het voor lief nemen dat je voor comfort en ondersteuning (want dat geven ze zeker) wat meer geld moet neerleggen eens in de zoveel tijd aangezien er wellicht geen enkele laars opgewassen is tegen constant mest en urine. Onderhouden is dan ook keyword.
En als je geen koude voeten in je ariats kreeg dan krijg je die al helemaal niet in muck's. Ik vind mn ariats heerlijk maar niet zo warm als muck's.
superpony schreef:In de Dunlop's, werklaarzen etc kan je met een broek, maar die zijn snel zwaarder.
Als ik zeker weet dat Muck boots echt fijn zijn, goed lopen en een tijdje mee gaan, prop ik mn broeken daar echt wel in. Hoef ze ook niet tot mn knie zo hoog zeg maar.
Maar iedereen gebruikt ze ook anders en onderhoud schijnt ook belangrijk te zijn. Het is dus moeilijk te zeggen waar bij sommigen de Muck boots sneller door slijten.
meggiemeg schreef:Ik heb ze alleen aan in de koudere periodes en dan vind ik het wel duur, als je omrekent dat je ze dan zeg maar een half jaar zou gebruiken en ze gaan dan al kapot.
superpony schreef:Ow, die zijn mooi. Die had ik nergens gezien nog.
Heb nu al spijt van de Dunlop's. Las overal goede dingen, dus toe maar.
Ze zitten best lekker, maar niet super stevig. Oke, logisch.
Eerst voelde ik toch wat kou van de onderkant en later kreeg ik er wat vochtige sokken in. Nu heb ik echt nooit zweetvoeten, dus dacht dat ze lek waren...........
Ga er denk ik maar echt wollen zooltjes in gooien voor deze winter en dan zien we wel weer. Wil met droog weer, gewoon goede schoenen weer aan.
Bagheera_206 schreef:superpony schreef:Ow, die zijn mooi. Die had ik nergens gezien nog.
Heb nu al spijt van de Dunlop's. Las overal goede dingen, dus toe maar.
Ze zitten best lekker, maar niet super stevig. Oke, logisch.
Eerst voelde ik toch wat kou van de onderkant en later kreeg ik er wat vochtige sokken in. Nu heb ik echt nooit zweetvoeten, dus dacht dat ze lek waren...........
Ga er denk ik maar echt wollen zooltjes in gooien voor deze winter en dan zien we wel weer. Wil met droog weer, gewoon goede schoenen weer aan.
Die Dunlops heb ik ook gehad, maar idd zelfde probleem en in mijn zadelkast drogen ze ook niet echt.