[FOTO]Show je cap!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 13:53

Doezenbende schreef:
Ik ben sinds kort weer aan het rijden na 22 jaar niet gereden te hebben en verbaas me echt over de vele soorten caps.
Vroegah ( haha) kon je kiezen uit zwart fluweel, zwart fluweel , zwart fluweel en als je gek deed donkerbruin of donkerblauw fluweel :D
Dat was ook de tijd dat de caps nog een elastiek onder de kin hadden trouwens.

Ik rijdt nu met een 2e hands troxelcap waar ik erg blij mee ben, lekker licht en zit zalig.
En goed genoeg voor die , hooguit, 1x per maand dat ik rijd.

[ Afbeelding ]

Veiligheid staat voorop! :D ik ken die tijd ook nog wel, moest altijd een cap van de manege uit de grabbel kast nemen want had geen eigen, en dat waren ook allemaal van die fluwelen met elastiek :+ maar ze deden net zo goed hun werk :D

Maar even off topic: wat een gaaf paard zeg <3

Doezenbende

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 14:25

Melewel94 schreef:
Doezenbende schreef:
Ik ben sinds kort weer aan het rijden na 22 jaar niet gereden te hebben en verbaas me echt over de vele soorten caps.
Vroegah ( haha) kon je kiezen uit zwart fluweel, zwart fluweel , zwart fluweel en als je gek deed donkerbruin of donkerblauw fluweel :D
Dat was ook de tijd dat de caps nog een elastiek onder de kin hadden trouwens.

Ik rijdt nu met een 2e hands troxelcap waar ik erg blij mee ben, lekker licht en zit zalig.
En goed genoeg voor die , hooguit, 1x per maand dat ik rijd.

[ Afbeelding ]

Veiligheid staat voorop! :D ik ken die tijd ook nog wel, moest altijd een cap van de manege uit de grabbel kast nemen want had geen eigen, en dat waren ook allemaal van die fluwelen met elastiek :+ maar ze deden net zo goed hun werk :D

Maar even off topic: wat een gaaf paard zeg <3

Of topic antwoord. Dat paard is echt een droom. Helaas niet van mij maar van de stal waar ik vorige week een half uurtje les op hem mocht. Ben zwaar verliefd. Gelijk maar weer een staatslot gekocht haha

MelanieB

Re: [FOTO]Show je cap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 19:13

Zo, de cap was al nu al binnen, Kask is iig super snel. Bij deze even 2 snelle foto's <3

Zijn er iig erg blij mee. Eind van de maand buitenwedstrijd, dan even mooi wat foto's :))

Afbeelding

Afbeelding

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:20

Even nieuwsgierig, ik wil een Samshield gaan halen, maar het doen jullie het qua maten als je hem via de configurator maakt?
Wat nou als de maat verkeerd is, of de cap vreselijk blijkt te zitten, kan je dan het geld nog terug krijgen? Of heb je dan gewoon pech?

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-18 22:29

Maatwerk ben je als het goed is verplicht af te nemen. maar waarom ga je niet eerst ergens eentje passen?

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 00:00

Ik vind die kask ook echt super mooi. Maar zo jammer van de prijs.
Überhaupt met die dure caps. 1x vallen en je kunt weer een nieuwe kopen

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 09:46

DreamGuide schreef:
Even nieuwsgierig, ik wil een Samshield gaan halen, maar het doen jullie het qua maten als je hem via de configurator maakt?
Wat nou als de maat verkeerd is, of de cap vreselijk blijkt te zitten, kan je dan het geld nog terug krijgen? Of heb je dan gewoon pech?

Ik vrees dat je dan gewoon pech hebt. Maatwerk moet je volgens mij altijd afnemen. Ik ben eerst naar een winkel gegaan om de samshield te passen en de juiste maat te bepalen. Vervolgens heb ik hem besteld.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 09:57

Ahh lastig, ben een beetje (lees: behoorlijk) verlegen dus bestellen zou een stuk makkelijker zijn voor mij. Maar dan zal ik hem inderdaad eerst even gaan passen. Bedankt voor de info!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 11:30

Nessa schreef:

Ja dat is idd ff het puntje. Scheelt dat met mennen niet zo gauw de grond raakt (even afkloppen, 1x gebeurd wil ik nooit meer meemaken :=) en ze dus langer meegaan.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 14:26

Prachtig Mel, ik wil ook zo graag een Kask <3

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-18 14:28

Nessa schreef:

Ja dat is wel waar, maar als je niet op je hoofd valt of je hoofd stoot/raakt in de val dan is vervangen niet nodig hoor. Daarnaast kan je mocht het wel gebeuren bij de duurdere merken je cap opsturen, na laten kijken en indien nodig de schaal laten vervangen, dat is goedkoper dan een geheel nieuwe cap.

MelissaH1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 21:22

Deze van de week gekocht, heel erg blij mee!
Afbeelding

Edit; is een Casco Champ 3 btw :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 17:15

Of ik ben gek of dit is geen bruine cap?
Factuur en doos beweren dat hij bruin is. Winkel zit op 40 min rijden dus kan niet even heen en weer.

Had een bruine samshield besteld met rose gold randje.

Afbeelding

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 17:17

Ik zie gewoon zwart :+

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 17:18

40 min, daar ben je toch zo. Of bedoel je 140 min?
Ik vind her geen bruin maar weet wel dat dat type in bruin donker uitvalt..maar dit lijkt me toch echt zwart...

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 17:23

MelanieB schreef:
40 min, daar ben je toch zo. Of bedoel je 140 min?
Ik vind her geen bruin maar weet wel dat dat type in bruin donker uitvalt..maar dit lijkt me toch echt zwart...

Ik vind 40 min niet ‘daar ben je zo’ :o
Maar eerstvolgende optie om te gaan is dan pas volgende week zaterdag, omdat de winkel anders dicht zit voordat ik er kan zijn.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 17:31

Nee 40 min vind ik ook niet Ff van dat doe je even na je werk zeg maar. Ik vind hem ook zwart ogen. Wat zegt de winkel er dan van als je deze foto stuurt? Mag je hem niet retourneren?

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 17:37

Oh 40 min. ff na je werk doen toch niet zo ver? Zeker niet voor een cap waar je zo veel voor hebt betaald. Maargoed, als hij dan niet meer open is dan heeft het natuurlijk weinig zin :Y) .
Een vriendin van mij had volgens mij hetzelfde probleem bij haar Samshield. Had precies hetzelfde model en twijfelde of het nou bruin of zwart was.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 17:43

De bruin is inderdaad heel donkerbruin. Vind het lastig te beoordelen zo. Op vorige pagina kun je 2 zwarte samshields zien.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 18:11

Heb de bruine toen in de winkel gepast dus weet wel de kleur. Mail de foto maar even en dan volgend weekend langs.

Doezenbende

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 18:58

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 19:01

Selina ik zat ook te googlen en lijkt er echt meer op dat je een zwarte hebt. Zeker niet tevreden mee zijn

Tamara1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 01:13

Je kunt het met name goed zien aan het kinbandje. Daar even in daglicht naar kijken, dan weet je het zeker.

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 08:41

Het ziet er zo op de foto uit als zwart. Voor mij is 40 min rijden nog aardig dichtbij haha, dus ik zou zeker even in de auto stappen en bij de winkel langs gaan.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 11:56

Hij is toch echt bruin. Even vergeleken met een zwarte en bruine bij een andere ruitershop. Dus voor wie de bruine wil kopen: hij is niet echt bruin :Y)