Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sure_lee schreef:Bij de knieen zit wel leer.
Ik was altijd van de lederen of kunstlederen zitvlakken. Nooit wilde ik wat naders na een val van een paard met als gevolg... rug gebroken.
Maar voor die 2 10tjes wilde ik dit wel proberen en heb geen moment het idee gehad dat het meer schoof dan een broek met lederen zitvlak. Het is ook wel een apart stofje deze legging. En dat mijnzitting van suede is helpt denk ik ook wel. Maar rijd ook weleens even met een skinny jeans. Maar dan vind ik dit toch stabieler zitten.
_San87_ schreef:Amalarab schreef:ik heb vandaag met de legging vd Decathlon gereden, prima!
wel een lang t-shirt aan hoor!
Waarom een lang shirt aan?
barbar schreef:Ik heb de legging van de decathlon nu aan en wow wat een fijne broek zeg!! Zit net zo als een sportbroek, het gevoel dat je niks aan hebt heb ik geen last van, maar loop vaker in sportbroeken dus ben gewend om zoiets aan te hebben. Ik heb eens goed in de spiegel gekeken maar de naad van mijn onderbroek zie ik niet (ja als ik buk en flink mijn kont naar achter duw zie ik wel iets van een naad) jammergenoeg hebben ze hem in mijn maat niet meer in het blauw one line want die zou ik ook best wel willen hebben. Morgen ga ik er mee rijden.