Magrathea schreef:Misschien moet je Ayasha's verhaal even lezen voor je zo'n sarcastische opmerking plaatst.
Ik draag bijna altijd handschoenen bij de paarden, nog nooit wat gehad, tot een jaar geleden natuurlijk... één keer een paard buiten gezet die een beetje heet was (hij stond stil ivm blessure en er was maar één eigenaar op die hele stal die haar paard samen met hem wilde hebben... dus hij was nogal blij om zijn vriendje te zien). Ik gebruikte zo'n Parelli-touw. Nou die wachtte dus niet tot ik hem los had gemaakt, even vijf meter touw door mijn hand in een fractie van een seconde
goed touw heb je dan dat je daar niks van krijgt....
Was niet heel ernstig maar toch een paar weken last van gehad, was een flinke brandblaar op drie vingers.
Zoals ik al eerder heb gezegd trouwens, die BP is zo interessant niet. Een cap kan namelijk je leven redden, een BP doet dat niet.
ben ik het niet helemaal mee eens; als je verkeerd je rug breekt (door bijv op de hindernis/bakrand ofzo te vallen) kan t ook goed mis zijn.. al heb je wel gelijk, een cap doet meer.
maargoed, daar daat dit topic niet over
). Ik gebruikte zo'n Parelli-touw. Nou die wachtte dus niet tot ik hem los had gemaakt, even vijf meter touw door mijn hand in een fractie van een seconde
goed touw heb je dan dat je daar niks van krijgt.... 
plus hij is handig als de zon net iets in mijn ogen schijnt.
Stevig en waterdicht, ideaal voor stalwerk.