Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
maria1991 schreef:Thanks allemaal! Is inderdaad cognac! En ziet er in mijn ogen ook echt uit zoals ik vind dat cognac er uit moet zien. Dat wil nog wel eens varieren, is de ervaring. Het is een mooie diepe luxe kleur, zal maar zeggen. Kan het niet echt uitleggen. haha Sorry Batlow. 2 dagen aan bezig geweest met ontvetten erbij eigenlijk drie dagen. De coating was zo droog. Dit zijn ongeveer 3 lagen. Het dekte vanaf de eerste laag eigenlijk al goed dus vond nog meer lagen niet mooi. Als het alsnog te snel slijt kan er altijd nog een laag overheen, verf genoeg in dat flesje! (nog zeker de helft over)
lisannee93 schreef:Mijn ervaring is dat de kleuren lichter uitvallen dan op het plaatje, niet veel maar toch wel zeker een tint lichter. Heb de "Tan" kleur gekocht en lijkt toch echt verdacht veel op cognac.
Alikesflame, denk iets in de richting van saddle?
maria1991 schreef:balen dat jullie verf er nog niet is. Ik had het maandag besteld en ik had het woensdag in huis.
Mijn laarzen zijn inmiddels af, de coating is mooi. Op de foto wat glanzender dan in het echt. Morgen er mee rijden. Ik zal wel laten weten hoe ze er na het rijden uitzien. Ohja had ook nog sporenriempjes geverfd:
[ Afbeelding ]