Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lianne86 schreef:Net een mailtje gehad, Uvex is weer heerlijk duidelijk geweest...
Maar de caps zijn nog niet binnen de nieuwe, dus het is nog wachten... Ze bellen me zodra ze iets weten
(Ik heb gewoon geen geduld... maar zit me ook druk te maken hoe het verzekeringstechnisch zit etc. Stel dat er nu iets gebeurd, ik val ongelukkig, verzekering zegt "joh, die cap die jij op had....") Kans is als het goed is heel klein, maar toch...)
JorisDy schreef:[ Afbeelding ]
Ik heb deze met kerst gekregen en stuit heel toevallig op dit topic. Behoort deze tot 1 van de modellen om weg te sturen?
Lianne86 schreef:Geen idee zit ik nu te bedenken... Je cap moet alleen wel aan een keurmerk voldoen, dat heeft een reden lijkt mij? (Verzekeringstechnisch en natuurlijk de veiligheid was het eerste wat bij me opkwam)...
Ik dacht altijd dat geen cap = onverzekerd, dus dan is een cap die niet goedgekeurd is ook onverzekerd?
Lees even:
[TAO] Bij niet dragen cap niet verzekerd??
Lianne86 schreef:Een stom vraagje hoor: ik heb eind juni bij een ruiterzaak dit probleem gemeld, zij hebben een nieuwe cap voor mij besteld. Echter is er nog niets binnengekomen, hoe groot is de kans dat als ik het nog eens meld, ik mijn cap gewoon moet gaan inleveren? Of is het, omdat ik maar niets hoor, niet handig om hem in een andere winkel in te leveren?
(Of toch gewoon voor een totaal andere cap gaan)
Psydoxy schreef:Heel zwart/wit, dus moet ik gaan investeren in een 'capje' terwijl er een fabrikage fout zit in m'n huidige......