Suikermeisje ziet er goed uit hoor! Leuk paard ook.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Van paard wil ik niet ruilen, dus wie wil er met mij van lengte ruilen?
Ayasha schreef:Mirrrriii schreef:Ik denk dat een boel mensen graag wat aan hun lengte en bouw zouden willen veranderen.![]()
Ikzelf ben ook klein, 1,65.
Ik ben niet breed gebouwd, maar sinds ik elke dag 50 km fiets heb ik wel erg veel spierontwikkeling in vooral mijn bovenbenen en kuiten.
Dat vind ik zelf ook totaal niet tonen op het paard, het ziet er gewoon uit alsof je dikke benen hebt.
Voor mijn gevoel maakt het voor mij niet uit qua balans in het zadel, ik heb een hele stevige en flexibele houding en zit.
Ach ik zal het ermee moeten doen, want met mijn 21 jaar zal er niet veel lengte meer bijkomen..
1.65 is niet klein, anders zou ik een smurf zijn. 1.70 is ook niet klein maar ideaal.
En ik wil niks veranderenBen prima zoals ik ben.
suikermeisje schreef:Het is maar hoe je het ervaart, van mijn vrienden ben ik de kleinste, op school was ik de kleinste, ik ben bijna overal de kleinste en lijk ook nog eens stuk jonger dan ik werkelijk ben.
morgen naar de schoenmaker om de chaps te laten inkorten, hoop dat het goedkoop kan want heb maar een klein budget
lifaya schreef:Ze zijn te kortmorgen naar de schoenmaker om de chaps te laten inkorten, hoop dat het goedkoop kan want heb maar een klein budget
vandaar. Ik vond en vind ze nog steeds echt onwijs gaaf en ben blij dat het tenminste echt leer is
Ik kan er wel mee rijden denk ik omdat ze nu zo wijd zijn maar als ik ze zou inkorten zou het geen doen zijn
maar dan heb ik liever nog een paar nep dunbarry's