Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geweldige post denk niet dat dat werkt op mn vriend maar wie weet 

sappho schreef:moet zeggen dat ik eerder veel sportbh's aan had, maar ik niet erg gecharmeerd ben van die tepels die dan heerlijk zichtbaar zijn! Dus toen een tijdje met dubbele bh gereden... voorgevormd en dan een sport eroverheen maar meeen dat zit niet prettig voor een hele dag! Dus nu gewoon goede voorgevormde aan en regelematig nieuwe aanschaffen.. (een doorsnee bh gaat sowieso niet langer dan een halfjaar mee!). En dat gaat ook erg goed!
Als iemand ERGENS voorgevormde sportbh's weet te vinden dan hoor ik dat graag!
maar zorgt gewoon voor dat je geen randjes bij je navel hebt en als je zo als ik een beetje een buikje hebt valt alles daar gewoon in
Seven schreef:de short is met iets langere pijpjes en een lang stuk wat ongeveer 2 vingers boven mn navel valt dus met mn hoge taille banden kwa rijbroeken is dat heerlijk volledig naadloos. De laatste die ik gekocht heb was 4 euro bij de action ze noemen het daar een corrigerende onderbroek maar daarvoor is de stof te dunmaar zorgt gewoon voor dat je geen randjes bij je navel hebt en als je zo als ik een beetje een buikje hebt valt alles daar gewoon in
En dat wil ik wel eens even anders. Ga eens kijken bij de action!!! Bedankt!
. Niet alleen trouwens met paardrijden zie je vaak dat ze bijna uit het shirt vallen: let maar eens op met dit weer! Walgelijk gewoon. Dames koop toch eens een goede beha. En als je twijfelt over de maat (iets wat ook heel moeilijk is) laat je dan adviseren bij een speciaalzaak (geen Hunkemöller of zo).
dus liever een goede beha dan zere borsten.....
. Ook in sportbeha's
. Pas weer een nieuwe voorraad aangelegd dus ik kan weer ff vooruit!
patpen schreef:Nee, de onderkant moet recht doorlopen. De operatie is ruim 21 jaar geleden geweest en toen werd er nog gehecht (+80 hechtingen totaal); nu wordt de wond geplakt en heb je minder littekens. Beugels in mijn gewone beha is geen probleem, sportbeha heb ik geen beugel in. Ik heb beha's voor de zomer (t-shirt beha's) en verder ook gewone met half kante cups (wel hele cups).
tamaramt schreef:mensen met een grote cupmaat; ik heb nog enkele zgan dure sportbhs te koop; 1 x 80G en 2 x 80H zonder beugel en 2 x 80H met beugel en 1 x 75 H met beugel.
Heb zelf 6 weken geleden een bvk gehad dus pas deze bhs niet meer; je mag me pben als iemand interesse heeft.
mogen voor een klein prijsje weg
Janine1990 schreef:patpen schreef:Nee, de onderkant moet recht doorlopen. De operatie is ruim 21 jaar geleden geweest en toen werd er nog gehecht (+80 hechtingen totaal); nu wordt de wond geplakt en heb je minder littekens. Beugels in mijn gewone beha is geen probleem, sportbeha heb ik geen beugel in. Ik heb beha's voor de zomer (t-shirt beha's) en verder ook gewone met half kante cups (wel hele cups).
Ja dat is dus inderdaad wat ik bedoel...
Dat is inderdaad lastig bh's shoppen, kan ik me voorstellen.![]()
En helemaal lastig sportbh's shoppen. Ik weet niet in hoeverre je je littekens hebt behandeld, maar ik heb zelf goede ervaringen met Bio Oil, wat betreft dus het verminderen van zichtbare en pijnlijke littekens (door druk van kleding etc). Denk alleen niet dat het het streepjesprobleem oplost.
!
. Na de operatie een cup B die nu weer een D is. Maar alles is goed in proportie dus ik vind het prima zoals het nu is.
Verminderd ook voornamelijk voor het zicht denk ik.