Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DatBenIkNou

Re: Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 08:05

Die van Divoza was best prijzig. Die van Ten Cate zaten volgens mij 3 in een pakje en waren voordeliger maar zitten ook goed. Sloggi zal ook best goed zijn, let er goed op dat het naadloos is. Even een uitgave maar ik heb die van mij al weer jaren, je verslijt het echt nauwelijks, blijft echt lang goed dus is de investering waard.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 10:46

:= geweldige post denk niet dat dat werkt op mn vriend maar wie weet :=

ik heb voor t rijden een short die wat hoger valt kwa buik vind het zo vervelend zo'n randje precies bij je navel.

Ik heb inderdaad ook sloggi daarvan en 1 van de action om te proberen en die zal ook heel goed :))
DE bh heb ik nog niet gevonden helaas maar die op 2 pagina's terug ga ik eens op zoeken en proberen :D

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:28

Nou ik heb mijn eerste echte sportbh binnen en helaas hij maakt zijn verwachtingen niet helemaal waar. Het is een padded bra zodat de tepels niet zichtbaar kunnen zijn. 1 keer raden wat mijn vriend zei toen ik hem paste: hihi ik zie je tepels :S. Wel even wennen zo'n strak ding maar m'n dames kunnen iig nergens heen. Hij zit echt goed strak. Qua comfort kan ik er nog niet veel over zeggen aangezien ik vanochtend een endurance training heb gedaan met prikkende beugels dus alles doet momenteel een beetje pijn daaro. Morgen vuurdoop voor de bh: springles.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:33

Dat hou je soms, erg balen DS!!! Ik heb het ook met mijn SA, maar aangezien het meer thuis is en met paardrijden, zal het niet heel veel bekijks trekken. Hoop ik....

Seven, wat voor hogere short? Want ik heb dus ook zo'n randje bij m'n navel, mijn broek komt precies over m'n navel heen, en daardoor vallen de vetjes daarboven er wat overheen. Nu zal menigeen dat niet zien, maar ik stoor me er aan. Ben niet voor niets op divreet (muv de paasdagen).

Ten Cate zegt me niets, maargoed, een hobby kost geld, moet ik er maar voor over hebben vind ik dan. Beter zo'n dure slip, dan schuurplekken tussen de benen..

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:48

Ik heb wel sportbeha's, maar die zijn nu te klein en die werken niet meer.
Op dit moment ben ik wel op zoek, maar ik heb een enorme boezem, dus het is wel moeilijk. Morgen wordt er een BH gebracht van de wehkamp, ben benieuwd.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:49

Hhilde schreef:
Ik heb wel sportbeha's, maar die zijn nu te klein en die werken niet meer.
Op dit moment ben ik wel op zoek, maar ik heb een enorme boezem, dus het is wel moeilijk. Morgen wordt er een BH gebracht van de wehkamp, ben benieuwd.

welke heb je besteld?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 16:50

Shock Absorber volgens mij, maar er zijn maar twee soorten in mijn maat ;)

maflinger1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 17:02

sappho schreef:
moet zeggen dat ik eerder veel sportbh's aan had, maar ik niet erg gecharmeerd ben van die tepels die dan heerlijk zichtbaar zijn! Dus toen een tijdje met dubbele bh gereden... voorgevormd en dan een sport eroverheen maar meeen dat zit niet prettig voor een hele dag! Dus nu gewoon goede voorgevormde aan en regelematig nieuwe aanschaffen.. (een doorsnee bh gaat sowieso niet langer dan een halfjaar mee!). En dat gaat ook erg goed ;)!

Als iemand ERGENS voorgevormde sportbh's weet te vinden dan hoor ik dat graag ;)! :+

stond een artikel over sportbh's in de nieuwste BIT, stonden ook een aantal voorgevormde sportbh's bij :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 10:26

de short is met iets langere pijpjes en een lang stuk wat ongeveer 2 vingers boven mn navel valt dus met mn hoge taille banden kwa rijbroeken is dat heerlijk volledig naadloos. De laatste die ik gekocht heb was 4 euro bij de action ze noemen het daar een corrigerende onderbroek maar daarvoor is de stof te dun :D maar zorgt gewoon voor dat je geen randjes bij je navel hebt en als je zo als ik een beetje een buikje hebt valt alles daar gewoon in :))

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 10:29

Ik moet er ook een halen geloof ik, maar ik wil dan wel persé een goede hebben :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 10:30

Die van de wehkamp is binnen, straks passen, hoop dat hij past! :):)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:19

Seven schreef:
de short is met iets langere pijpjes en een lang stuk wat ongeveer 2 vingers boven mn navel valt dus met mn hoge taille banden kwa rijbroeken is dat heerlijk volledig naadloos. De laatste die ik gekocht heb was 4 euro bij de action ze noemen het daar een corrigerende onderbroek maar daarvoor is de stof te dun :D maar zorgt gewoon voor dat je geen randjes bij je navel hebt en als je zo als ik een beetje een buikje hebt valt alles daar gewoon in :))

Hmmm dat is ook niet gek, voor spinning. Want daar heb ik altijd een hemd onder m'n sportshirt... :+ En dat wil ik wel eens even anders. Ga eens kijken bij de action!!! Bedankt!

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:45

Ook ik stap nooit op zonder mijn sportbeha. Een zeer lastige maat (75D) maar wel noodzakelijk hoor! Ik bespaar nooit op mijn beha's; de mijne gaan gemakkelijk een paar jaar mee. Duurdere zijn vaak beter van kwaliteit; goedkoop is hierbij duurkoop :j. Niet alleen trouwens met paardrijden zie je vaak dat ze bijna uit het shirt vallen: let maar eens op met dit weer! Walgelijk gewoon. Dames koop toch eens een goede beha. En als je twijfelt over de maat (iets wat ook heel moeilijk is) laat je dan adviseren bij een speciaalzaak (geen Hunkemöller of zo).
De mijne was 60 euro maar zijn geld meer dan waard. Ik rij geen paard tijdens een modeshow :D dus liever een goede beha dan zere borsten.....

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 21:43

75D is toch geen lastige maat? Die kom ik overal tegen :). Ook in sportbeha's :j

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 22:24

Blijkbaar een gangbare maat want ik vind het vaak lastig om er 1 te vinden. Komt misschien ook omdat ik niet alle beha's aankan na de borstverkleining (littekens dus). Meestal koop ik ze via internet want mijn ervaring is dat de winkels weinig keus hebben in 75D :?. Pas weer een nieuwe voorraad aangelegd dus ik kan weer ff vooruit!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 22:26

Vanwege het randje dat vaak midden over de borst loopt? (in de bh dan he?)

Moet nodig even naar een zaakje om nieuwe bh's, heb maar 1 die fijn zit en dat ding komt nota bene van C&A :')

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 22:33

Nee, de onderkant moet recht doorlopen. De operatie is ruim 21 jaar geleden geweest en toen werd er nog gehecht (+80 hechtingen totaal); nu wordt de wond geplakt en heb je minder littekens. Beugels in mijn gewone beha is geen probleem, sportbeha heb ik geen beugel in. Ik heb beha's voor de zomer (t-shirt beha's) en verder ook gewone met half kante cups (wel hele cups).

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 22:34

heey... over dit onderwerp staat in de uitgave van Bit (maandblad) die deze week in de bus kwam een heel stuk over.
Over sportbeha's e.d. over hoeveel beter die waren voor je!
Rij ook altijd met sportbeha, al moet ik zeggen dat ik altijd sportbeha's draag. Ook naar school, stad, onder jurkjes oid. Altijd.. Super fijn vind ik ze! Echt een aanrader voor iedereen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 22:39

patpen schreef:
Nee, de onderkant moet recht doorlopen. De operatie is ruim 21 jaar geleden geweest en toen werd er nog gehecht (+80 hechtingen totaal); nu wordt de wond geplakt en heb je minder littekens. Beugels in mijn gewone beha is geen probleem, sportbeha heb ik geen beugel in. Ik heb beha's voor de zomer (t-shirt beha's) en verder ook gewone met half kante cups (wel hele cups).

Ja dat is dus inderdaad wat ik bedoel...
Dat is inderdaad lastig bh's shoppen, kan ik me voorstellen. :j
En helemaal lastig sportbh's shoppen. Ik weet niet in hoeverre je je littekens hebt behandeld, maar ik heb zelf goede ervaringen met Bio Oil, wat betreft dus het verminderen van zichtbare en pijnlijke littekens (door druk van kleding etc). Denk alleen niet dat het het streepjesprobleem oplost.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 22:51

ik gebruik van die sloggi topjes.
als ze nieuw zijn zijn ze jaartje wel stevig.. opdenduur is de strek eruit..
had ik ook een keer niet door dat ik zon oude vergeten was wegtegooien..merk je meteen.

voor ik ga rijden check ik eerst eventjes of het blijft zitten.

sportbeha's heb ik wel liggen. maar gebruik ik amper.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 06:53

mensen met een grote cupmaat; ik heb nog enkele zgan dure sportbhs te koop; 1 x 80G en 2 x 80H zonder beugel en 2 x 80H met beugel en 1 x 75 H met beugel.
Heb zelf 6 weken geleden een bvk gehad dus pas deze bhs niet meer; je mag me pben als iemand interesse heeft.
mogen voor een klein prijsje weg

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 08:55

tamaramt schreef:
mensen met een grote cupmaat; ik heb nog enkele zgan dure sportbhs te koop; 1 x 80G en 2 x 80H zonder beugel en 2 x 80H met beugel en 1 x 75 H met beugel.
Heb zelf 6 weken geleden een bvk gehad dus pas deze bhs niet meer; je mag me pben als iemand interesse heeft.
mogen voor een klein prijsje weg

oliebol, 85H had ik gepast, 80 pas ik denk ik net niet in.

patpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 10:00

Janine1990 schreef:
patpen schreef:

Ja dat is dus inderdaad wat ik bedoel...
Dat is inderdaad lastig bh's shoppen, kan ik me voorstellen. :j
En helemaal lastig sportbh's shoppen. Ik weet niet in hoeverre je je littekens hebt behandeld, maar ik heb zelf goede ervaringen met Bio Oil, wat betreft dus het verminderen van zichtbare en pijnlijke littekens (door druk van kleding etc). Denk alleen niet dat het het streepjesprobleem oplost.

Het heeft geen zin meer om nog wat met dat littekenweefsel te doen; het is te oud. In de tijd dat ik in het zkh werkte bij de poli dermatologie heb ik dat eens gevraagd. Dat moet je tot ongeveer 1 jaar na een OK of zo gebruiken. Ik heb wel van Biodermal iets gebruikt speciaal voor het verminderen van littekens bij de 2 hernia OK's. Maar 21 jaar geleden bestond zoiets nog hoor :n!
Doordat ik op mijn 15e al een cup E had (die alleen maar groter bleef worden) ben ik al heel jong aan de "goede" beha gegaan (toen 75 gulden per stuk) dus ik heb geen streepjespatroon. Hét bewijs dat het dragen van goede beha's echt nuttig is :)). Na de operatie een cup B die nu weer een D is. Maar alles is goed in proportie dus ik vind het prima zoals het nu is.
Ik heb wel een prachtig streepjespatroon op mijn bovenbenen maar daar is niets meer aan te doen volgens de dermatoloog.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 19:28

Streepjespatroon bedoel je straie mee toch? Daar helpt dat bio oil bij mij wel goed mee. Maargoed, dat zijn geen littekens van 21 jaar oud... :n Verminderd ook voornamelijk voor het zicht denk ik.
Maar het zit inderdaad ook op m'n borsten.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 10:42

Nou de springles met sportbh was een succes! Ik ben blij dat ik hem heb aangeschaft.