Asjemenauw schreef:Ik heb een jong belgisch trekpaard (merrie) en zelf ben ik blond (uit een potje)
Ik ben dus zoekende naar een leuke tekst/mop. Iets als een blondje en een belg ...
Moet ik (met hulp van jullie ??) ook nog iets bedenken voor de bijrijdster (brunette dus tekst mag volledig over het trekpaard gaan)
Foto's van het paard staan bij mijn profiel. Is een gemiddeld groot, wel lekker breed, zwart/bruine merrie.
Cchanny schreef:Voor de Brunette:
Blond met schutkleur![]()
Hiihiiii vind ik erg leuk ... maar zij denk ik niet.
Ankie_Boris schreef:Wat kost 't eigenlijk bij Vistaprint? Iemand ervaring mee?
Hehhh Ankie 1 foutje en je geeft al op ??

Vistaprint is makkelijk en niet al te gek duur, kosten zitten voornamelijk in het verzenden eigenlijk. Blijft ook redelijk mooi in de was. Voor donkere shirtjes kan je ook transfervellen kopen (Hema en V&D) duur, maar redelijk goede kwalititeit.
Dan bestaat er ook nog een mogelijkheid om teksten en afbeeldingen te (laten) maken met flocfolie. Blijft erg lang mooi !!
kan je niet zelf doen eigenlijk, werkt toch beter als je een pers hebt. Strijkijzer is net niet warm genoeg.
Ik ken wel een paar vrienden die een pers hebben en een snijplotter ... zal eens kijken of ik een linkje vinden kan .... http://www.fairyoriginal.nl/
doe Inge maar de groetjes van Snattsky ... dan krijg je vast wat extra korting ofzo
Bij mijn profiel nog wat voorbeelden met glitterfolie .... ook helemaal tof. Uitsnijden kan je makkelijk elf maar je hebt ook hier echt een pers nodig om het er blijvend op te krijgen.