Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
S_zanne schreef:S_zanne schreef:
euhm... dit topic is nu al bijna 12 pagina's lang...
van die 12 heb ik zeker 8 pagina's sireus egeprobeerd te helpen...
maar er wordt alleen antwoordt gegeven op vragen die ts als een belediging opvat
en daar helpen de post die iedereen nu plaats heel hard aan mee.
Mensen kunnen van gedachten veranderen.
Ook in een uur.
Jullie doen TS af als een kleuter maar jullie zijn geen haar beter.
Daarbij keur ik de eerdere acties van TS niet goed.
M_D_H schreef:denk het nietammie2009 schreef:ohw ik vergat iets, daar komt ook nog bij dat ze zegt in het topic dat ze mishandelde paarden koopt die geslagen worden maar nu slaat en schopt ze dat fanatiepaardje zelf ook nog!!
vergeet niet dat ze zij dat ze mensen haat die (te) lief zijn voor hun paarden
jannie8 schreef:HOi
Mijn paard valt altijd aan in ze box met voeren , dit doet hij al jaar of vier zeker
Ook al geef je hem goed tik op het juiste moment hij blijft maar door gaan
met ze gedrag , hij doet dit ook met opzadelen slaat omzig heen en bijt zig zelf ook als je hem aan poetsen bent , moet ik hem nu elke keer goede tik geven. soms als hij egt niet op houd krijgt hij ook wel is flinke trap tegen ze buik aan want hij draait soms egt te veel door hij doet dit trouwens bij iedereen
Hij doet het ook als je hem gewoon aan halstertouw vast hebt staan . heel snikie in je arm bijten zonder dat je het door hebt
Ik weet eerlijk gezegt niet zo goed wat ik hier mee aan moet, ik ben zeker niet bang voor hem maar zou toch keer zien dat hij het een dag niet doet
jannie8 schreef:ammie2009 schreef:ohw ik vergat iets, daar komt ook nog bij dat ze zegt in het topic dat ze mishandelde paarden koopt die geslagen worden maar nu slaat en schopt ze dat fanatiepaardje zelf ook nog!!
ik heb hem maar 1 keer trap gegeven dus hou op met die onzin
dat ik hem trap gaf was fout wat moet ik dan dat hij maar lekker mij in mekaar mag slaan en bijten dacht het niet
ingeb0rg schreef:Ik heb het ookal geprobeerd, heb een pb gehad, maar goed. Verder ts, doe niet meteen zo, de meeste reacties zijn onderling op elkaar, en meer dat we vreselijke lol hebben in onze eigen reacties naar elkaar toe. Niet eens om jou. Upload gewoon een foto! of nogmaals STUUR MIJ EEN PB!! ik denk dat ik het maar eens op de uri geller manier ga proberen: TS STUUR MIJ EEN PB! oe-la-la..
en heb ik iets gelogen dan?.. dat is toch gewoon wat jij mij vertelde? of ga je dat ontkennen? anders kan ik het door pb-en naar iedereen hoor.. het waren gewoon antwoorden op de vragen die de mensen hadden meer niet. jannie8 schreef:ingeb0rg schreef:Ik heb het ookal geprobeerd, heb een pb gehad, maar goed. Verder ts, doe niet meteen zo, de meeste reacties zijn onderling op elkaar, en meer dat we vreselijke lol hebben in onze eigen reacties naar elkaar toe. Niet eens om jou. Upload gewoon een foto! of nogmaals STUUR MIJ EEN PB!! ik denk dat ik het maar eens op de uri geller manier ga proberen: TS STUUR MIJ EEN PB! oe-la-la..
jij krijgt geen pb meer want je maakt openbaar wat niet mag