Gewone BH's zit bij mij echt niet tijdens het rijden, dat gaat zeer doen..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. en niet het gevoel heb dat ik in mijn bewegingen beperkt wordt. http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingerie/bh-collectie/triumph-sporttop/C01_L0A_LA1_406707/
Ik heb daar verder op zich niet zo'n last van
Wel als je echt op langere tochten gaat, of een tocht met veel hindernissen of lang draven/galopperen, dan heb ik een sportBH van Nike. Weet niet precies hoe het model heet, je hebt verschillende al naar gelang de hoeveelheid 'arbeid' die je verricht (paardrijden valt onder 'heavy'
).
Kimmey schreef:Ik draag ook een sportBH (C cup). Ik kon nooit een goede vinden die echt lekker zat én waarvan de bandjes niet afzakten, maar toen vond ik een tijdje terug deze van de Hunkemoller. Ik heb 'm zelf in het zwart. Hij kost 35 euro, maar ik zit zo'n 4-5 keer per week op mijn paard dus dat heb ik er zeker voor over.
Gewone BH's zit bij mij echt niet tijdens het rijden, dat gaat zeer doen..
, maar deze BH heb je ook zonder deze sluiting aan de voorkant
.josie schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar deze BH heb je ook zonder deze sluiting aan de voorkant
.
Ik vind ze goed zitten en echt lekker om mee te rijden, geven voldoende steun e.d..