Ik heb het liefst chaps, maar dat is toch voor iedereen verschillend...
xmichxrocky
Geplaatst: 14-02-10 22:34
zelf heb ik chaps maar ben er uit gescheurt nu rijd ik dus met de laarzen van me moemie xD dat zijn trouwens leren. Erg fijn, maar chaps ook. kan niet kiezen, als het maar leer is xD
chaps zijn soepeler maar laarzen hebben meer steun. (mijn) chaps waren heel goed totdat de rits uitelkaar viel... dat kan bij laarzen natuurlijk niet gebeuren
Ik rijd met chaps. Maar dat is meer omdat ik goede schoenen eronder heb. Vind dit net iets makkelijker zitten dan met rijlaarzen. Kan ook zo een hele dag op mijn rijschoenen lopen, met laarzen zit dat op een gegeven moment niet meer zo heel erg lekker.
nandolufyou
Geplaatst: 17-02-10 11:20
Ik wilde graag chaps, die heb ik nu, en het ging een tijd goed, maar nu zakken ze weleens een beetje af met het rijden, dat is minder. Ik ga sparen voor leren rijlaarzen.
anneo3o
Geplaatst: 17-02-10 12:29
Chaps. Ik werd helemaal gek van die laarzen! Ik zat er ook niet fijn in, en chaps zijn superhandig (kunt ze uit doen als je het warm hebt etc.). Ik rij eigenlijk meestal zonder chaps, gewoon alleen de schoentjes aan, ahoewel je wel lekker steun met de chaps hebt.
Nrkee
Geplaatst: 17-02-10 16:28
Ikv ind chaps fijner, maar dat is heel persoonlijk.
qwertyg
Geplaatst: 17-02-10 16:32
Ik heb chaps en laarzen. Als het warm weer is doe ik mijn chaps aan en met wat kouder weer mijn laarzen. Dan wel leren laarzen.
vanwege me reuma en de bijbehorende tape om me enkel kom ik al jaren me laarzen niet in:S Rij sinds me 12de met chaps en ik vind het veel fijner... dus de keus was snel gemaakt!
Wat wel een nadeel is dat de wei in de winter een modderpoel is.... en dus laarzen nodig heb om me paard eruit te vissen:S dan ff de laarzen van me schoonvader aan:D die zijn 5 maten groter:D past prima!
Anoniem
Geplaatst: 18-02-10 17:15
ik rijd met leren chaps, omdat ik me dan toch wat beter kan bewegen.