Mijn voering is dus kapot... En de schoenmaker op hoog catherijne wou er niet aan beginnen; maarja dat is ook een schoenmake rvan niets
..Maar ik weet dus niet of je zoiets bij speciale dubarry mensen zegmaar moet laten doen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
..
Menino schreef:weet iemand trouwens waar je ze kan repareren...?
Mijn voering is dus kapot... En de schoenmaker op hoog catherijne wou er niet aan beginnen; maarja dat is ook een schoenmake rvan niets..
Maar ik weet dus niet of je zoiets bij speciale dubarry mensen zegmaar moet laten doen
Menino schreef:weet iemand trouwens waar je ze kan repareren...?
Mijn voering is dus kapot... En de schoenmaker op hoog catherijne wou er niet aan beginnen; maarja dat is ook een schoenmake rvan niets..
Maar ik weet dus niet of je zoiets bij speciale dubarry mensen zegmaar moet laten doen

zorro schreef:ik wil mijn galways wel even opmeten, maar dat is wel maat 39,5, weet niet of je daar iets aan hebt?
, zou wel niet heel veel verschillen qua hoogte met de 37
Maar potver, had ik nu ook maar even een weekje gewacht, dan had ik ook die korting gehad! Nou ja, kan ze moeilijk gaan ruilen en dan daar weer kopen..

SONY schreef:Ik heb ze ook. Voor tijdens jagen. Prachtige laarzen, zitten heerlijk maar wat een klote kwaliteit!Ik heb ze dus aan met jagen en je mag verwachten dat ze daar tegen kunnen aangezien het outdoor laarzen zijn! Ja als je ze zaterdags leuk aanhebt om met je hondje te gaan wandelen zullen ze langer meegaan. Nou na twee maanden, stiksels los, leer lelijk zelfs nadat ik ze elke keer behandelt heb met conditoiner,cleaner en spray speciaal voor de laarzen en ze waren lek na 2 maanden al!!! Voor 350 euro verwacht ik meer kwaliteit, vind het de mooiste laarzen die er zijn maar wel slechte kwaliteit, en zo warm zijn ze nou ook niet in de winter! Maar het zijn outdoor laarzen gekocht in jachtwinkel, ook voor mee te gaan jagen en dan na 2 maanden kapot! Iedereen dieze echt intensief gebruiken is er slecht overte spreken. Als je ze enkel aan hebt met hondje uitlaten of gewoon over bospad mee lopen dan zal dr weinig aan schelen inderdaad...
Maar raar dat het nu dan 3-4 week duurt..
_Lauwtje_ schreef:gaaf imker! kost een berg maar ze zijn echt geweldig (zeg ik die ze net 1 dag heeft haha)
ja ik wil ook de chinchilla maar de eerstvolgende die binnen komen zijn allemaal al gereserveerd dus vandaar dat het (voor mij) zo'n lange levertijd is
en Nimue: neeeee het is geen echt bont! anders had ik ze nog niet eens willen passen, ik als vegetarier en alles dierproefvrijgebruiker ga echt niet in echt bont lopen!
heb vandaag ook een zwarte skinny jeans aan met m'n zwarte galway. Staat, al zeg ik het zelf, echt heel mooi!
_Lauwtje_ schreef:en Nimue: neeeee het is geen echt bont! anders had ik ze nog niet eens willen passen, ik als vegetarier en alles dierproefvrijgebruiker ga echt niet in echt bont lopen!
En daarna met de Volvo stationcar naar huis gaan 
(naja mijn moeder dan)