Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tylando schreef:als je je armen om zijn hals heenslaat dan is dat toch prima ....je gaat er toch niet met je volle gewicht aan hangen...
ik sla ook wel eens mijn armen om zijn hals heen en knuffel even met hem en hij staat altijd tevreden met zijn oortjes naar voren te kijken....

watercitroen schreef:Dan laat ie dat wel merken

). De merrie van mijn man heeft graag dat je bij haar staat, maar is geen knuffelpaard, mijn ene minishet heeft er het geduld niet voor en zoekt een ander soort aandacht en de ander wil wel bij je komen staan, maar je moet niet overdrijven in knuffeldrang want daar is hij te stoer voor. 

RianneH schreef:Mijn band met haar is vele malen beter dan als ik haar regelmatig om de hals had gehangen.
tylando schreef:als je je armen om zijn hals heenslaat dan is dat toch prima ....je gaat er toch niet met je volle gewicht aan hangen...
ik sla ook wel eens mijn armen om zijn hals heen en knuffel even met hem en hij staat altijd tevreden met zijn oortjes naar voren te kijken....

Als je hem aait kan hij echt uren zo blijven staan met zijn ogen half dicht en zijn oortjes ontspannen naar op zij. (erg vermoeiend want hoe meer hij ontspant hoe meer je het gewicht van zijn hoofd op je schouder hebt) Die kan dus echt genieten van geknuffel en gekroel!
)
), soms kan ik een uur met haar bezig zijn en doet ze het niet een keer.
)
!
? Natuurlijk met dat gekke geluid erbij. Dat doe ik dus op de zijkant van die pony haar neus, vind ze helemaal geweldig! Draai ik weg, komt ze weer met d'r neus! Idioot beest
, en telkens opnieuw he! Honeys schreef:Lees...en niet lachen he!
Ik ben 30 jaar ..ja 30... En heb een Welsh A merrie die helemaal verzot is op t volgende:
Ken je dat als je op je arm blaast of iemands buikje? Natuurlijk met dat gekke geluid erbij. Dat doe ik dus op de zijkant van die pony haar neus, vind ze helemaal geweldig! Draai ik weg, komt ze weer met d'r neus! Idioot beest
, en telkens opnieuw he!
liefst midden op haar neus hahaha, dan blijft ze ook terugkomen.
(ziet ook erg lollig uit, kijk je achter je met dat been nog vast, staat paardlief bijzonder belangstellend mee te kijken wat je aan het doen bent... doet ze met opzadelen trouwens ook en dan steeds ff friemelen
)