Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 16:09

ponyloveee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 17:20

Halloooo,

Ik ben vandaag voor Deniro's wezen kijken en ik ben er nog niet uit of en welke details ik precies wil.
Heeft een van jullie misschien een lijstje waar alle details inclusief prijs op staan?
Zo nee?

Weet iemand dan wat dit (ongeveer) gaat kosten? :

-DeNiro Dressagio €529,00
-lichtbruine (naturel) zool
-schacht zwart lak €90,00
-voet zwart lak €90,00
-rondine
-mat aan binnenkant van laars (dus niet waar je voet zit maar aan de buitenkant, bij het zadel. haha)
-extra hoge dressuurboog. €30,00

Regenpier

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:12

Volgensmij betaal je 90 euro in totaal voor alle extra opties mbt kleur. Voor de hoge boog betaal je wel los 30 euro! Dus ik denk dat het 529 + 90 + 30 = €649,- in totaal kost.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 20:02

Volgens mij klopt het wat Regenpier zegt.
Als de schacht van lak is zit er sowieso een laag extra leer aan de binnenkant van de laars. Dat is in ieder geval bij mij zo. :)

Dianneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 22:02

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 23:04

Ik moest bij mijn DeNiro's iig extra betalen voor de hoge boog en harde buitenkant. En dan nog 90 euro voor lakdetails aan de gesp, de neus en de boog. Voor die €90 kun je het zo bont maken als je zelf wil. :D

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 15:59

Sorry, heb niet het hele topic doorgelezen en met de zoekfunctie kon ik niets vinden. :o
Iemand ervaring met de DeNiro Tricolore?
http://www.deniroboot.nl/laarzen1/de-niro-boot-overige-modellen/maatwerk-tricolore

Ben voor mijn zoon op zoek naar betaalbare laarzen zonder maatwerk als het even kan.
Maar hij heeft nogal een moeilijke maat, heel slanke kuit en smalle voet en smalle enkel.

De tricolore is nog wel aantrekkelijk geprijsd.
Maar is de pasvorm en kwaliteit een beetje goed. De laarzen zijn alleen voor op wedstrijd in principe.

E_D_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 00:29

Jullie betalen wel veel meer dan wij hier in België blijkbaar.
Ik heb net nieuwe van vorige week. Polomodel, brushed zwart, houten zool, extra verhoogd + gewoon leren binnenkant. En ik betaalde ongeveer €600.
Mijn dressagio's in volledig lak met gewone binnenkant, extra verhoogd en houten zool heb ik vorig jaar evenveel betaald.

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 09:10

Bar schreef:
Sorry, heb niet het hele topic doorgelezen en met de zoekfunctie kon ik niets vinden. :o
Iemand ervaring met de DeNiro Tricolore?
http://www.deniroboot.nl/laarzen1/de-niro-boot-overige-modellen/maatwerk-tricolore

Ben voor mijn zoon op zoek naar betaalbare laarzen zonder maatwerk als het even kan.
Maar hij heeft nogal een moeilijke maat, heel slanke kuit en smalle voet en smalle enkel.

De tricolore is nog wel aantrekkelijk geprijsd.
Maar is de pasvorm en kwaliteit een beetje goed. De laarzen zijn alleen voor op wedstrijd in principe.

De laarzen hebben een hele mooie pasvorm. Ze hebben veel standaardmaten waardoor er altijd wel een goede maat tussen zit.
Mijn zusje bijv. is heel lang, heeft geen kuit en smalle enkels. Ramp om goed passende laarzen te vinden. De tricolore passen haar super! Tot nu toe blijft de kwaliteit ook erg goed. Maar ze heeft de laarzen pas een paar maanden.

fortune

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 10:48

Ik ken iemand die al het 10jaar met haar Deniro's doet. Niks aan te merken!
Wat zijn gaithers? :)

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 11:30

fortune schreef:
Ik ken iemand die al het 10jaar met haar Deniro's doet. Niks aan te merken!
Wat zijn gaithers? :)

chaps :)

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 11:59

@regenpier, dank je! Gaan toch maar eens voor die Tricolores kijken dan!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 20:15

De tricolore is een prima rijlaars.
Alleen vind ik, als je de ottavianos gewend bent, merkt je wel de kwaliteit prijs verschil!

Maar het is zeker een goede rijlaars. En hoe die gebruikt wordt en hoe deze gepoets wordt maakt nogal het verschil wat betreft de levensduur van de laars! :)

Edit: spelling :')

Dianneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 17:38

Ik heb vandaag laarzen besteld! De niro ottaviano met veter, gebrusht leer zwart en met extra hoge dressuurboog :)
Het duurt ongeveer 8 weken zeiden ze... maar ik kan niet wachten!

Had trouwens de tricolore laars ook aan om een maat te passen en dat zijn prima laarzen, zaten ook lekker ;)

ponyloveee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 22:47

Regenpier schreef:
Volgensmij betaal je 90 euro in totaal voor alle extra opties mbt kleur. Voor de hoge boog betaal je wel los 30 euro! Dus ik denk dat het 529 + 90 + 30 = €649,- in totaal kost.

dankjewel!

Dianneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 01:10

Ik heb mijn laarzen gebrusht besteld en daar moest ik 130 euro voor bij betalen ;)

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 13:48

Heeft iemand een foto van hoe de lak van de Deniro Dressagio's blijft na er intensief mee gereden te hebben? En is de laars ook echt zo hard als het leer van Petrie Elegance? En is de hak standaard met houtlook? Andere plaatjes van de Dressagio's in lak zijn ook welkom.

Twijfel al maanden tussen Petrie Elegance (goede ervaringen mee) of Deniro's en nu moet de knoop eens doorgehakt worden.

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 14:00

Ik denk dat de dressagio's zachter zijn, heb verder geen ervaring met petries. De schacht is verhard, maar bij de enkel en de voet is het zacht(er).
Nouja ik vind het nog steeds hard genoeg, zeker in m'n knieholte, heb ze niet in hoeven 'lopen' en alleen de 1e keer rijden dacht ik dat ik dood ging :))

Ik heb geen lak, dus daar kan ik geen ervaringen over delen. Mijne staan btw op de vorige pagina.
Volgens mij kan je bij deniro alleen houtlook hak, ik kon igg kiezen uit licht of donker maar niet uit zwart.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:28

De Niro is smaller rond de enkel dan petrie elegance geloof ik, petrie sublime is weer nog wat smaller dan de niro. De Niro kan met zwarte hak, geloof dat dat zelfs standaard is maar dat weet ik niet zeker

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 17:20

Bij Niro is een houte hak standaard! :)

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 10:24

Het zijn toch weer Petrie's geworden :) Misschien ooit eens als trainingslaars ofzo, maar voorlopig heb ik meer dan genoeg..

xhipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 13:26

Ik heb ook De Niro laarzen, twee paar. Het ene paar heb ik nu een kleine 5 jaar en ik merk nu wel dat ze echt minder worden, heb de rits ook al twee keer laten vervangen en verder krijgen ze echt slijtageplekken. Dat vind ik tevens ook niet zo raar na 5 jaar. :P Verder heb ik nog een paar laarzen die ik destijds voor wedstrijden gebruikte. Het zijn beide zwarte Ottaviano's waarvan de wedstrijdlaars met lak. Is echt een superfijne kwaliteit! Ik heb ook helemaal geen last gehad van inlopen. Het deed inderdaad soms alleen zeer in je knieholtes, maar dat was na enkele keren rijden ook wel over.
Binnenkort ga ik nog een nieuw paar laarzen bestellen, maar ik ben nog heel erg aan het twijfelen of ik ga voor een ander paar trainingslaarzen of wedstrijdlaarzen en als ik dan de keuze heb gemaakt welke. Moeilijk. 8)7

xM_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 21:15

Zijn de DeNiro's Tricolore beter qua kwaliteit in vergelijking met Lipica Doncasters?

amboewella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 08:06

Wie heeft er een foto van Blauwe laarzen model polo? Alvast heel erg bedankt.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 00:42

x_Milou schreef:

Ik weet niet of je deze gezien had amboewella? Betere foto van de laarzen zelf heb ik zo niet, kan wel een foto te paard laten zien als je wilt
2012 alweer dat ik deze foto heb geplaatst, paar nieuwe mag wel weer toch :+ :')