[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Margarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 20:55

Margarie schreef:
ik had al eerder gereageerd in dit topic, of je ook met een staart mag starten ipv knot. als ik het goed heb beprepen mag het dus =:)
Maar bestaat er dan ook een elastiekje met daaraan een strikje oid. en dan dus zonder netje? Ik heb wel gezocht, maar zelf niks gevonden. Ik zoek het liefst een site. Als iemand me kan helpen, GRAAG! _/-\o_
alvast bedankt!

weet niemand iets? , heb a.s zondag al concour dus als iemand me wil helpen, HEEL GRAAG! :j

felinehoi

Re: Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:01

Heb nu al een paar x dat witte (dressuur) dekje met een bruin randje voorbij zien komen. Iemand weet vast wel waar die te krijgen is ? :)

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:06

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:07

Margarie schreef:
Margarie schreef:
ik had al eerder gereageerd in dit topic, of je ook met een staart mag starten ipv knot. als ik het goed heb beprepen mag het dus =:)
Maar bestaat er dan ook een elastiekje met daaraan een strikje oid. en dan dus zonder netje? Ik heb wel gezocht, maar zelf niks gevonden. Ik zoek het liefst een site. Als iemand me kan helpen, GRAAG! _/-\o_
alvast bedankt!

weet niemand iets? , heb a.s zondag al concour dus als iemand me wil helpen, HEEL GRAAG! :j

Bij dressuur heb ik nog nooit iemand zien starten met een staart, bij springen deed ik het zelf ook altijd.
Toen ik begon met wedstrijden deed ik bij dressuur altijd een vlecht in, en onderaan met een wit lintje een strikje maken (ik was pas 9 of 10 ofzo haha). Dat mag wel, dus zou eerder een vlecht doen dan een staart.

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:08

Ik vind het echt geen gezicht zonder knot op wedstrijd.
Maar dat is persoonlijk.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:09

felinehoi schreef:
Heb nu al een paar x dat witte (dressuur) dekje met een bruin randje voorbij zien komen. Iemand weet vast wel waar die te krijgen is ? :)

epplejeck van schockemohle
http://www.ej.nl/products/10000005/1310290/
Laatst bijgewerkt door Queelens op 17-03-13 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:10

Pff al dat gedoe om dat haar ook op wedstrijd, altijd als ik alleen een springwedstrijd had deed ik echt geen knot in hoor! En mn pony had ook gewoon lekker losse manen (:
Verschrikkelijk al dat gezijk :')

felinehoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:21

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:21

Margarie schreef:
Margarie schreef:
alvast bedankt!

Volgens mij bestaat dat niet, wel kan je zo'n netje met strik kopen en het netje er makkelijk van af halen.
De strik kan je dan boven je staart doen. Of het mooi staat is een andere vraag.

Deliana27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:25

Rosanneh, mijn zusje heeft erg lang haar dus die heeft gewooneen vlecht in met daarboven zo'n strik waar een netje aan zat. het staat wel schattig! :)

Margarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:32

Okee bedankt iedereen voor tips enz. haha :+
Het is een springwedstrijd, en ik haat die knot met mn dunne haar& ik krijg er een 'mannen' kop van _O-
Ik denk dat ik een netje koop met strik, en dan het netje er af haal! <<)

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:33

Deliana27 schreef:
Rosanneh, mijn zusje heeft erg lang haar dus die heeft gewooneen vlecht in met daarboven zo'n strik waar een netje aan zat. het staat wel schattig! :)

Ik weet niet hoe oud je zusje is en met een vlecht zal het inderdaad wel schattig staan maar de blokker hier boven is al 16 en ik denk niet dat dat dan nog zo schattig is haha ;)

Margarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:34

xxxjanna schreef:
Pff al dat gedoe om dat haar ook op wedstrijd, altijd als ik alleen een springwedstrijd had deed ik echt geen knot in hoor! En mn pony had ook gewoon lekker losse manen (:

Ja ik vind het indd ook verschrikkelijk! ik had ook een keer geen handschoentjes aan, okee erg dom, maar toen mocht ik gewoon niet even een dressuurproef doen van 8 min! |o belachelijk! Ze mogen echt een keer die regels 'versoepelen' hahahha :')

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:35

Ik zou persoonlijk een vlecht indoen ipv een staart.

Of als je al dat haar gedoe onzin vindt kun je doen wat mijn zusje heeft gedaan.
Kort scheren :Y)

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:39

Margarie schreef:
xxxjanna schreef:

Ja ik vind het indd ook verschrikkelijk! ik had ook een keer geen handschoentjes aan, okee erg dom, maar toen mocht ik gewoon niet even een dressuurproef doen van 8 min! |o belachelijk! Ze mogen echt een keer die regels 'versoepelen' hahahha :')

Of jij zorgt er gewoon voor dat je aan de regels voldoet en dan is er ook niet aan de hand ;)

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:44

Aaahh ik zit echt in grooooote twijfel. Ik ben helemaal verliefd op een jasje van rink, deze: http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... =mympBuyer, ik ben namelijk al heel lang op zoek naar een donkergrijs wedstrijdjasje (die geen 300,- kost :+ ) en deze heeft waarschijnlijk ongeveer dezelfde kleur als de bies van mijn wedstrijddekje, precies waar ik naar op zoek was dus.
Alleen nu begin ik toch te twijfelen; ten eerste omdat ik nog een bijna gloednieuw zwart Pikeur Epsom jasje heb hangen en een donkerblauw Horka jasje, ik wil deze beide graag verkopen, maar dat gaat helaas nog niet zo hard (via marktplaats).
En ten tweede omdat ik dan toch begin te twijfelen of het wel echt mooi staat op mijn bruinbonte tinker: http://www.mijnalbum.nl/Album=MMQNM6P7.
Wat denken jullie?
Maar waar ik toch wel benieuwd naar ben, of jullie dan ook voor een mooie antracietkleurige cap zouden gaan? Heb nu een zwarte, maar ik moet een nieuwe omdat deze voor geen meter zit.. Heb verder gewoon zwarte laarzen.

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 22:52

Margarie schreef:
xxxjanna schreef:

hahah, ik wist toen ik aan wedstrijden begon niet eens dat je witte handschoentjes aan moest! Vind het rijden met handschoenen verschrikkelijk, dus kwam ik daar als klein meisje jaar of 10 aanzetten met een c-ponytje, hoppa, 5 voor verzorging!
Maar goed, was mn eerste wedstrijd en ik was toch nog 2e ;p. Oké best offtopic dit :')
Maar die handschoenen vind ik dus ook echt niets haha.

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 22:57

Haha ach gut schattig. Hadden ze het er wel bij gezet anders vind ik het wel zielig voor zo'n kind (jou) helemaal der best gedaan om der pony netjes te poetsen en dan krijgt ze een 5

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:17

Annieksolana, ik denk dat het wel staat hoor! Maar goed smaak is persoonlijk. Het is wel een heel mooi jasje, vooral de pasvorm! Ik zou een zwarte cap houden als je zwarte laarzen draagt, of de HH grijs met zwart! Dat zou er ook mooi bij staan!

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:20

Luz_ElenaE schreef:
Haha ach gut schattig. Hadden ze het er wel bij gezet anders vind ik het wel zielig voor zo'n kind (jou) helemaal der best gedaan om der pony netjes te poetsen en dan krijgt ze een 5

Nee niet eens erbij gezet! Inderdaad hard mijn best gedaan, zijn witte voetjes mooi gewassen en alles haha. Toevallig zat de jury er later bij in de kantine dus toen vroeg mijn instructeur het even netjes voor mij, haha.
Laatst bijgewerkt door Yallie op 17-03-13 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:24

AnniekSolana schreef:
Aaahh ik zit echt in grooooote twijfel. Ik ben helemaal verliefd op een jasje van rink, deze: http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... =mympBuyer, ik ben namelijk al heel lang op zoek naar een donkergrijs wedstrijdjasje (die geen 300,- kost :+ ) en deze heeft waarschijnlijk ongeveer dezelfde kleur als de bies van mijn wedstrijddekje, precies waar ik naar op zoek was dus.
Alleen nu begin ik toch te twijfelen; ten eerste omdat ik nog een bijna gloednieuw zwart Pikeur Epsom jasje heb hangen en een donkerblauw Horka jasje, ik wil deze beide graag verkopen, maar dat gaat helaas nog niet zo hard (via marktplaats).
En ten tweede omdat ik dan toch begin te twijfelen of het wel echt mooi staat op mijn bruinbonte tinker: http://www.mijnalbum.nl/Album=MMQNM6P7.
Wat denken jullie?
Maar waar ik toch wel benieuwd naar ben, of jullie dan ook voor een mooie antracietkleurige cap zouden gaan? Heb nu een zwarte, maar ik moet een nieuwe omdat deze voor geen meter zit.. Heb verder gewoon zwarte laarzen.

Jammer dat je jasjes voor mij te groot zijn, anders had ik ze allebei waarschijnlijk wel over gekocht! haha.
Ik weet niet of grijs heel mooi zal staan. Ik zou zelf denk ik gewoon in een zwart jasje gaan rijden.

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:28

xxxjanna schreef:
Luz_ElenaE schreef:

Nee niet eens erbij gezet! Inderdaad hard mijn best gedaan, zijn witte voetjes mooi gewassen en alles haha. Toevallig zat de jury er later bij in de kantine dus toen vroeg mijn instructeur het even netjes voor mij, haha.

Je instructeur had het moeten weten. :)

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:31

Klopt, dat zei die achteraf ook. Hij vond het stom dat hij daar van te voren niet over na had gedacht, maar ik nam hem niks kwalijk hoor haha. Ik had een super leuke dag gehad!

BoRo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:34

[/quote]
Ja ik vind het indd ook verschrikkelijk! ik had ook een keer geen handschoentjes aan, okee erg dom, maar toen mocht ik gewoon niet even een dressuurproef doen van 8 min! |o belachelijk! Ze mogen echt een keer die regels 'versoepelen' hahahha :')[/quote]

Vanaf 1 april zijn handschoentjes niet meer verplicht. ook zijn alle kleuren toegestaan. Dus zwart mag ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:36

Alle kleuren toegestaan is altijd zo geweest. Het afschaffen snap ik dan weer niet. Echt geen porum. Zonder handschoenen...