Excalibur schreef:Van Kramer heb ik enkel heuplengte geprobeerd verder. Echt lang enkel in andere winkels. Geen idee zo welke precies, ze lijken best op elkaar.@cambionn welke andere jassen heb je van Kramer geprobeerd? En wat vond je dat verder van behalve dat je ze te lang vond?
Ik ben nog op zoek naar een nieuwe waterdichte winterjas en dan wel een lange. Zal deze dan vooral met loggeren en grondwerken gebruiken. Voor het rijden heb ik genoeg jassen/vesten en bodywarmers om mij warm te houden.
Van Kramer had ik de Lotta II in navy, weinig mis mee naast te lang. Eigen grotendeels zoals je van de foto zou verwachten, hoewel de fleece iets meer roze was. Nekstuk ziet er wel wat lomp uit met de capuchon opgeborgen, maar heerlijk warm. Wel minder getaileerd dan op de fotos, maar mijn taille is ook klein in verhouding tot mijn heup/borst dus kan ook daar aan liggen.
En de rij-jas Femke met capuchon in navy. Erg mooi verder, maar valt wel erg groot en niet gemêleerd. Minstens 1 maat kleiner bestellen. Maar wel erg mooie stof voor waterdicht, veel beter dan die plastic-oogende jassen. Model was ook flaterender dan de Lotta II, mits hij niet te groot is.